2026-09-26, 22:11
Medlem
whoozes avatar
Härligt att nån äntligen satt Emil lite på plats, men synd att det inte gjordes ordentligt
Citera
Medlem
Emil Persson är ett jävla fitthål. Det skrev jag redan när han mobbade våra kvinnliga partiledare i Fördomsshowen. Bara kolla på några avsnitt för att förstå vilken typ han är. Lajvar "vänsterjournalist" (om han nu är det) som tror att han därför har frikort att bete sig som en gris mot folk. Jag står helt på Stefan Holms sida.
Citera
Medlem
DesktopZquaress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Stefan har pratat med alla stora medier om händelsen. https://www.sverigesradio.se/artikel/stefan-holm-polisanmald-efter-attack-pa-bokmassan
Han "vet" att han har gjort fel. Ganska uppenbart att han tycker att han gjorde rätt.
Nu "brast" det, sist "brann det till" under första lektionspasset som lärarvikarie. Stefan verkar ha riktiga problem med impulsen...

Ja att han väljer att svara när tidningarna ringer och dessutom ge kommentarer får mig att undra om han antingen verkligen tror att han står på rätt sida moralen här eller om han bara är helt galet packad.
Citera
2026-09-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard
Ja, att gå på en människa så med stryptag när man är 50 år gammal ... då har man problem med impulskontroll.
Det visade han när han vikarierade på en skola i Karlstad
Hoppas fjanten åker dit
Citera
2026-09-26, 22:16
Medlem
Om du ändå ska göra något, gör det ordentligt!

Typisk svennebanan, fjant-Holm.
Citera
2026-09-26, 22:17
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Om du ändå ska göra något, gör det ordentligt!

Typisk svennebanan, fjant-Holm.

Jag tycker också att han borde ha tagit i betydligt mer.
Citera
2026-09-26, 22:18
Medlem
Hrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Det visade han när han vikarierade på en skola i Karlstad
Hoppas fjanten åker dit
Att han lyfte ut en elev? Fram till 90-talet fanns det nog inte en enda lärare som inte gjort detta.
Det var eleven och dennes föräldrar som var patetiska grinollar. Säkert samma kaliber som denna Emil Persson-figur.
Citera
2026-09-26, 22:18
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Av alla du nämnde är Emil Persson den största tönten. En genomvidrig människa.

Holm är förmodligen en vettig och intelligent kille
med impulskontrollproblem.

Persson en jävla hånflinande fitta till ögontjänare med narcissistiska personlighetsdrag som jobbar på SvT och inte har impulskontrollproblem samt lägre IQ än Holm.

Denna vårta till människokarikatyrs livsverk i form av mobbnings-TV kan inte heller mäta sig med Holms idrottsinsatser för Sverige.

Man kan då känna sympati för Stefan, även om det han gjorde såklart ska vara olagligt.
Citera
2026-09-26, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard
Oj då. Så det finns en historia. Intressant.
Men det borde ju också vara något extra som triggade just ikväll?
Det är väl inte så att Stefan Holm gått runt i 8 år och tänkt att han ska attackera Emil så fort han ser honom.

Tydligen för att de råkade träffas där på bokmässan. Sammanträffandet var en slump men Holm känner uppenbarligen igen honom och har inte glömt vad han sagt. Har ingen aning om vem den där Emil Persson är men han låter inte som en jättetrevlig typ. Inte imponerad av folk som ska hålla på att mobba andra och sen kalla det för skämt. Sen gråta när någon slår tillbaka. Verkar vara en fjant. Holm kände väl att han behövde stå upp för sig själv och sin son.
Citera
2026-09-26, 22:22
Medlem
Man får väl hålla på Stefan i det här fallet.
Citera
2026-09-26, 22:22
Medlem
Snubchurps avatar
Det är väl lika bra att hoppa på nån som Emil som inte gör något vettigt av tiden och producerar inget av värde utan håller bara på med massa skit. Vore bra om han kunde skaffa ett riktigt jobb.
Citera
2026-09-26, 22:24
Medlem
Även om jag nyss skrev att Holm verkar instabil på grund av det som hände för två år sedan, så har jag ändrat mig lite. Jag har själv svårt för Emil och vet hur jävliga högstadieelever kan vara, så jag förstår faktiskt Holms frustration. Det som hände är säkert uppförstorat och jag försvarar inte våld, men jag kan fatta att han rann över. Däremot måste Holm hitta bättre sätt att hantera sin irritation i framtiden än att bli fysisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in