2026-09-26, 21:41
Avstängd
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/idrottsprofilen-stefan-holm-attackerade-journalisten-emil-persson-vid-bokmassan

I anslutning till Bokmässan i Göteborg har Stefan Holm attackerat Emil Persson, känd från Fördomsshowen, och enligt vittnen tagit stryptag.

Man undrar vad Emil Persson har sagt till Stefan Holm?

Emil Persson är ju en välkänd mobbare och narcissist.
Stefan Holm är en välkänd person som har lite svårt med impulskontroll. Vi minns ju när han började jobba på en skola och fick kicken första arbetsdagen. Då han fick spel på en elev.

Holm är erkänt intelligent och var en duktig friidrottare.

Ställer mig på hans sida. Vem fan är losern Emil Person ens?
Citera
2026-09-26, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Tycker Stefan gott kan gå fri.
Om det uttalas mordhot mot honom o hans då 14-årige son så är det väl inte så konstigt ifall det händer saker.
Enda man kan kritisera är att han väntade så länge och att han inte sänkte personen.
Kanske till o med en medalj borde utdelas till Stefan?
"Mordhot"? En hypotetisk fråga till sjöberg om han skulle kunna döda holm med son i en mörk gränd i sydamerikansk favela kan väl knappast dras till "mordhot"? Osmakligt och sjuk fantasi men inte mer än så. Sen kan man ju vela lappa till emil persson av den anledningen, hans ansikte och minspel är ju allmänt punchable.
Citera
2026-09-26, 21:44
Medlem
ThePaleHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9z
Sverige behöver mera som Stefan Holm. Ta ingen skit!

Ja Stefan skulle bara ha dragit fram kuken och pissat i den andres öl och sagt:" Nu kanske du undrar varför jag gjorde så"? " Jo ölen din såg lika blaskig ut som din journalistik så jag ville bara ge den lite mer matnyttigt innehåll" !!! 😉
Citera
2026-09-26, 21:45
Medlem
Andra gången Holm tapoar det. Riktigt hetsig man det där. Att gå och störa sig på sjuk humor i åtta år låter inte friskt dessutom. Men han får ändå mina sympatier till stor del trots det våldsamma.
Citera
Medlem
-Nederbird-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dajevlar
Inte läst allt, men kan det vara iscensatt och planerat? Emil får mer uppmärksamhet... ja, och Stefan också förstås.... och sen kamperar dom ihop nästa år i På spåret

Bara en tanke.

Haha, så kan det alltid vara.
Citera
Medlem
"Misshandel"
Antar Holm blev släppt efter förhöret?
Citera
2026-09-26, 21:46
Medlem
-Nederbird-s avatar
Den typen av skämt får väl typ alla i kändissverige utstå hela tiden, osmakligt kan han ju alltid tycka, men mordhot, kom igen...
Citera
Medlem
platyzmas avatar
För att uttrycka det med Bokmässans lokala sociolekt; Emil Persson har en grymt tyken aura.

Jag tror inte Stefan väntat åtta år för att flyga på honom framför vittnen och trolig kamera, jag tror Emil blinkat drygt mot honom eller väst ”Buenos Aires” i hissen, nåt sånt.

Men det finns säkert både ljud, film och vittnen så går det till åtal får vi veta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Ultraautisten Stefan slår till igen haha. Ändå förvånande att han ger sig på en vuxen karl med tanke på de kvinno- och barnmisshandlarvibbar han alltid utstrålat.
Både han och persson ser ganska små och spinkiga ut, är nog jämn fajt. Jaså? Ser för klen ut för att slå ner en tjej också..
Senast redigerad av sweintoo 2026-09-26 kl. 21:49.
Citera
2026-09-26, 21:47
Medlem
Hahah Stefan Stefan, först barnen nu Emil
Citera
2026-09-26, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Holm är erkänt intelligent och var en duktig friidrottare.

Ställer mig på hans sida. Vem fan är losern Emil Person ens?
Holm är en uppblåst besserwisser, persson en narcissistisk hipster som tror han är coolare än halva mänskligheten. De hade gott kunnat få slå ner varann.
Citera
2026-09-26, 21:51
Medlem
st33rs avatar
Jag njuter av tanken på att den sarkastiske överskattade Emil P blev så spak av mötet att han sprang till polisen o grinade

Men misstänker tyvärr det är mer pga Emil Perssons mobbarpersonlighet än rädsla som gör han anmält Holm

Vaddå ”stryptag”? Det är typ som att anmäla nån på krogen som tryckt upp dig mot en vägg och sagt ”akta dig hävligt noga”. Är Emil Persson så mesig?

Kan dessutom tänka mig Persson sa nåt drygt med sin sarkastiska prod-bolag -dryga lantisröst för att reta upp Holm

Att Holm blev förbannad och blir anmäld blir såklart jackpot för mobbaren Persson. Förnedra Mobboffret ytterligare inför svenska folket. Med sin fega onödiga anmälan.. och få high fives och ”content” till sin Riche-luncher med Nexico -kompisarna
Senast redigerad av st33r 2026-09-26 kl. 21:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in