2026-09-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Säg inte det, säger inte det, Owens är kanske en sällsynt ful fisk?
Candace Owens faces viral claims linking her to Cole Thomas Allen before alleged assassination attempt
https://www.msn.com/en-in/news/world/candace-owens-faces-viral-claims-linking-her-to-cole-thomas-allen-before-alleged-assassination-attem pt/ar-AA21Myxv?apiversion=v2&domshim=1&noservercache=1&n oservertelemetry=1&batchservertelemetry=1&renderwe bcomponents=1&wcseo=1
Ja vill du tro att Candace var inblandad så ska jag inte försöka övertyga dig om motsatsen.
Citera
2026-09-26, 20:45
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Ja vill du tro att Candace var inblandad så ska jag inte försöka övertyga dig om motsatsen.
Inga misstankar är för grova om uppmärksamhetshoran Owens, inkl delaktighet i mordet på Kirk. Drevs hon kanske av svartsjuka mot Erika? "I am just asking questions"...
Citera
2026-09-26, 20:50
Medlem
Citat:
Inga misstankar är för grova om uppmärksamhetshoran Owens, inkl delaktighet i mordet på Kirk. Drevs hon kanske av svartsjuka mot Erika? "I am just asking questions"...
Ja du är kanske något på spåret.
Citera
2026-09-26, 21:08
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ja du är kanske något på spåret.
Yup, nu gäller det bara att börja babbla om det i podd och få miljoner följare. Millions of flies can't be wrong, eat shit!
Citera
2026-09-26, 21:16
Medlem
Citat:
Yup, nu gäller det bara att börja babbla om det i podd och få miljoner följare. Millions of flies can't be wrong, eat shit!
Lycka till
Citera
2026-09-26, 22:03
Medlem
Citat:
Sannolikheten att Candace var inblandad i mordet på Charlie Kirk, är högre än att Tyler Robinson skulle vara oskyldig.
Citera
2026-09-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Sannolikheten att Candace var inblandad i mordet på Charlie Kirk, är högre än att Tyler Robinson skulle vara oskyldig.
Nej. Men du får gärna tro det.
Citera
2026-09-27, 05:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Frank Turek. Ju mer han ljuger desto skyldigare verkar han.

Om du anser att Turek är en lögnhals blir det ju obegripligt varför du tror på och tjatar om hans påståenden om halsbandet…
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-09-27 kl. 05:18.
Citera
2026-09-27, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om du anser att Turek är en lögnhals blir det ju obegripligt varför du tror på och tjatar om hans påståenden om halsbandet…
Jag tror inte på nånting, jag påpekar bara vad alla själva kan konstatera. Frank Turek sitter i en intervju och berättar målande om hur han vägrade ge halsbandet till polisen. Ett halsband som kunde gett information om en hel del...
Citera
2026-09-27, 07:11
Medlem
Halsbandet slets ju av någon anledning sönder, kanske träffades det av en kula och då skulle man kunna se varifrån kulan kom utifrån var på halsbandet åverkan gjorts.
Citera
2026-09-27, 07:14
Medlem
Och nu har även Brian Harpole avslöjats med att sitta och ljuga oss rakt i ansiktet...
Citera
2026-09-27, 08:57
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Halsbandet slets ju av någon anledning sönder, kanske träffades det av en kula och då skulle man kunna se varifrån kulan kom utifrån var på halsbandet åverkan gjorts.
Du vet att de hade Kirks kropp och kunde mäta vinkeln på skottet i sårlanalen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in