Igår, 22:16
Medlem
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Så nya, okända, flickvännen är vidrig?
Bevisar verkligen att inget som sägs har med flickvänner och exfruars eventuella godhet, eller "dålighet", att göra. De är sekundära. Det primära är att hata Måns Zelmerlöw.

Hon har en kvinnomisshandlare och kokainmissbrukare i MånsPetter wooptyfookindo.

Ge det ett halvår så är han otrogen emot henne med.
Citera
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Han har stor kuk och pengar. Det räcker långt för de flesta kvinnor.

Kuk som underarm eller smalben?
Citera
Medlem
Det svänger snabbt i hockey, inte för att detta nya förhållande kommer hålla särskilt länge, men pengakåta luder finns det visserligen gott om.

Vad heter Elin mer än Elin? Älskar Elin kokain lika mycket som Månsan?
Citera
Igår, 22:19
Medlem
Ger det högst 6 månader, innan hans psyko-sida visar sitt rätta jag. Det där kommer vara en tillfällig förbindelse.
Har Elin missat vem kraken är, på riktigt?!
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Måns har en ny flickvän:

https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlow-bekraftar-det-har-ar-min-flickvan/
Citera
Igår, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Jag vill ha sagt det jag tycker att jag har varit tydlig med, att det är trams att förvänta sig uppvaktning på födelsedag i vuxen ålder.

Det är ju vad du tycker. Andra tycker annat.
Citera
Igår, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Ger det högst 6 månader, innan hans psyko-sida visar sitt rätta jag. Det där kommer vara en tillfällig förbindelse.
Har Elin missat vem kraken är, på riktigt?!

haha, tydligen.. Hon jobbar visst på Qliro. Som ett är betallösningsföretag. Stackare. Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga snart och drar och träffar någon vettig istället.
Citera
Igår, 22:30
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad heter Elin mer än Elin?

K***berg, tror jag.

*** = ull
Citera
Igår, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Nej, det är vi inte. Även bröllopsdagar är trams, eller i varje fall att ena parten förväntar sig ensidig uppvaktning av andra parten.

Ditt stora misstag i kommunikationen med mig är att du förutsätter att jag är lika enögd som alla andra i den här tråden. Det är jag alltså inte, utan jag kan se att alla (båda) inblandade har goda och dåliga sidor (förlåt, utvecklingsområden) och har agerat både föredömligt och mindre föredömligt i olika sammanhang. Prova den inställningen ska du se hur mycket mer spännande livet blir.
Och där (!) satt slutklämmen jag bad om.

Ditt stora misstag i kommunikationen med mig är att du inte inser att jag har koll på att du medvetet profilerat dig som språk- och bokkunnig för att, om möjligt, kunna få någon här i tråden att känna sig underlägsen pga din retorik.
Du ser inte alls båda sidor av MZ och CJ.
Och speciellt inte deras födelsedagar och bröllopsdagar!

Vad du ser är ett schackspel i ord som du vill vinna till varje pris över dem du tror dig vara överlägsen.
Det ger inget till tråden OCH är obeskrivligt fjantigt av dig. Vad var den magiska åldern när det var slut på lek, sa du, 18-20 år?
Pröva att prata klarspråk istället.

Du är från Lund sa du? Varför är du inte stolt över hemmasonen? Har han gjort dig något personligen?
Citera
Igår, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
K***berg, tror jag.

*** = ull
Det stämmer. Måns följer nämligen enbart en vid namn Elin Kullberg på Instagram:

https://www.instagram.com/elinkullberg/
Citera
Igår, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Hon har en kvinnomisshandlare och kokainmissbrukare i MånsPetter wooptyfookindo.

Ge det ett halvår så är han otrogen emot henne med.
Aha. Så hon är vidrig för att Måns kommer vara otrogen mot henne om ett halvår. Attans, att jag inte kunde räkna ut det själv!

Har du något bevis för att han är kvinnomisshandlare - eller är du bara miserabel i allmänhet?
Citera
Igår, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
MånsPetter har inte blivit misshandlad av någon. Han fick konsekvenser av sitt handlande.
Båda parter hade sökt sig utanför äktenskapet.
Som så ofta händer, när ett förhållande inte är bra.

Tror knappt att MZ fått ett återfall i kokain var en skilsmässoanledning.
Dra den om rödluvan istället.

Men hans kokainbruk var bra att ha till hands när det gällde vårdnaden om barnen.
Det var nog också därför hon smutskastade sina barns pappa offentligt.
Senast redigerad av ottoplommon Igår kl. 23:35.
Citera
Igår, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det är ju vad du tycker. Andra tycker annat.

Absolut. Att det som yttras är åsikter är i och för sig väldigt vanligt i den här tråden. Eller det är i alla fall min åsikt att det är väldigt vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in