Nej det är ganska obegripligt att han satt och berättade så ingående och målande om hur han vägrade ge denne polis halsbandet. En mycket märklig lögn.
Han kanske helt enkelt söker uppmärksamhet eller pengar - det skulle han knappast vara först med.. han kanske har fått en hjärnblödning eller bara minns fel - det skulle han knappast vara först med. Han kanske är ute efter att provocera - det skulle han knappast vara först med. Han kanske främst feltolkats - det skulle knappast vara första gången du gjort det.
Han kanske helt enkelt söker uppmärksamhet eller pengar - det skulle han knappast vara först med.. han kanske har fått en hjärnblödning eller bara minns fel - det skulle han knappast vara först med. Han kanske är ute efter att provocera - det skulle han knappast vara först med. Han kanske främst feltolkats - det skulle knappast vara första gången du gjort det.
Tycker du att jag verkar ha feltolkat det han säger i intervjun?
Varför bryr du dig om vad Candace säger? Har hon aldrig ljugit tidigare eller?
Jag bryr mig verkligen inte vad hon säger - men jumpingonthemoon gör ju det och verkar tro att hon aldrig ljuger. Det utgör ju ett litet problem för honom när hans två källor säger emot varandra.