2026-09-25, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför tycker du att han är så korkad?

Framför allt var det ju korkat att fortsätta ljuga om sina pengar när Katrin hade kollat upp det.

Provocera Snickaren gör han ju med flit däremot men jag hade också tyckt att han var väldigt jobbig. Sen verkar han ju också vara omtyckt av exempelvis Martina så han är nog ganska glad och rolig också.

Tycker de har en väldigt gullig stämning i tvättstugan och tar misären med ro. Tror jag typ hejar på Viktor? ”Nu unna vi oss lösgodis”
Citera
2026-09-25, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Etablissemanget gör sitt bästa för att whitewasha Snickar’n i syfte att få in honom i finrummet igen;
i avsnitt 2 gör Gry sin plikt och rabblar ur manus: ”Alltså Anders har ju trampat i klaveret, det är ju väldigt lätt att göra ett misstag.
Man gör en liten grej som blir till ett jättestort misstag”.

Någon som tror att hon syftar på hans utspel i programmet? 🫤

Fö ganska kul att de anser sig tvungna att texta Big Mac. 🙂
Megic Mike hette han visst.
Tror arga snickaren varit okejad sedan länge.
Han programleder ju ”renoveringsdrömmar” och där är han ganska behaglig.
Citera
2026-09-25, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Framför allt var det ju korkat att fortsätta ljuga om sina pengar när Katrin hade kollat upp det.

Provocera Snickaren gör han ju med flit däremot men jag hade också tyckt att han var väldigt jobbig. Sen verkar han ju också vara omtyckt av exempelvis Martina så han är nog ganska glad och rolig också.

Tycker de har en väldigt gullig stämning i tvättstugan och tar misären med ro. Tror jag typ hejar på Viktor? ”Nu unna vi oss lösgodis”
Jag förstår men på samma gång han är inte den skarpaste och sämst på att ljuga. Jag finner det dock intressant att dom inte litar på mike för att han inte avslöja att han fick mest cash och anser han och nick att vara ett hot trots att dom knappt har pengar och dåliga på tävlingar. Men på samma gång litar på anders som kasta sin närmsta under bussen för ingen anledning det första han gör. Rätt konstigt tänkt
Citera
2026-09-25, 14:10
Medlem
Citat:
Vilken brud?

Gissar duellen mot Viktor och därmed Bettina?
Citera
2026-09-25, 14:12
Medlem
Citat:
Jag förstår men på samma gång han är inte den skarpaste och sämst på att ljuga. Jag finner det dock intressant att dom inte litar på mike för att han inte avslöja att han fick mest cash och anser han och nick att vara ett hot trots att dom knappt har pengar och dåliga på tävlingar. Men på samma gång litar på anders som kasta sin närmsta under bussen för ingen anledning det första han gör. Rätt konstigt tänkt

Min tanke är att de ändå anar att de ska bilda ett lag och ska rösta ut de som de inte vill ha i laget. Samtidigt så borde de ju då kunna ana att de mystiska rösterna i dagens avsnitt kom från något annat håll??
Citera
2026-09-25, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Min tanke är att de ändå anar att de ska bilda ett lag och ska rösta ut de som de inte vill ha i laget. Samtidigt så borde de ju då kunna ana att de mystiska rösterna i dagens avsnitt kom från något annat håll??
Ja men det är det. Jag förstår inte varför dom inte bara kan vara ärliga att dom inte gillar mike och istället pratar om att dom inte litar på han
Citera
2026-09-25, 14:38
Medlem
Intressant att överklassen så mycket ville ha Arga Snackaren, tänker de hade ju annars varit rätt taktiskt att skicka honom till underklassen och ha den gruppen helt splittrad då han och Markus kommer aldrig att kunna lita på varandra igen..
Citera
2026-09-25, 18:12
Medlem
Citat:
Tydligen så har mera gått och sagt till produktionen att hon är rädd för mike och att hon är orolig
Vem är mera??
Citera
2026-09-25, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Vem är mera??
Meira
Citera
2026-09-25, 20:19
Medlem
Citera
2026-09-25, 21:01
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Har den här Mike någon funktionsnedsättning? Det verkar så.
Citera
2026-09-26, 00:44
Medlem
Flurigs avatar
Jag tappade det helt när en vilt kämpande Anders bad Mike vara tyst, varpå Mike tog sitt trollande till en helt ny nivå. Och när Anders sedan fuckade upp och torskade så kulminerade det i ett vansinnigt firande i Anders absoluta närhet, samtidigt som man såg att både Martina och Nick stod och kämpade för att inte brista ut i gapskratt. Jävligt roligt, men inget jag hade velat uppleva själv. 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in