2026-09-25, 19:06
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Ja, du är ett mongo. Det framgick redan tidigare. Du tror att storebror har lagar och regler för allt och att du är en bra människa så länge du följer dem. Du har ännu inte tagit dig förbi en 4-årings nivå av medvetande och koncept som egen personlighet, ryggrad, värderingar och liknande är främmande för dig.

Bra jobbat, fortsätt att göra dina föräldrar stolta
Gör du allt fläckfritt? Du gör inget som kan anses vara omoraliskt i andras ögon?
Citera
2026-09-25, 19:07
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Man kan konstatera att högermänniskor saknar moral. Det ser man lätt i denna tråd.

Nej, klart man inte ska parkera på p-platser som är anpassade för handikappade, barnfamiljer mm. Hur fan är ni ihopskruvade egentligen?
Så länge du mår dåligt över att jag står på en familjeparkering så är allt bra
Citera
2026-09-25, 19:08
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Bra att du gör det i andra sammanhang, det är det inte alla som gör. Jag undrar vad det är det som gör att du väljer att inte göra det när det gäller familjeparkeringar?
För att jag tycker att det är skit samma just med familjeparkering bara
Citera
2026-09-25, 19:11
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr H
Blänger å idioten som parkerar fel.
Tänker att han är en person med liten hjärna.
Sköter du dig alltid i alla hänseenden? Inget som du gör någon gång som andra inte tycker är ok? Håller du 3 sekundersregeln bakom en bil på vägen? Kört för fort ibland?
Citera
2026-09-25, 19:12
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Om man är så korkad att man inte fattar varför det finns familjeparkeringsplatser, eller för den delen tycker att man själv kan stå där trots att man inte uppfyller de faktiska kriterierna - då är man ju uppenbart förståndshandikappad och då är det inte lönt att resonera med vederbörande. Låt miffot stå där och tänk att du är bättre på exakt alla sätt jämfört med den lilla människan som inte förstår världen.
Kör du för fort då och då? Isåfall är du en lika stor idiot. Du gör säkert massor av skit som man inte bör.
Citera
2026-09-25, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
Så länge du mår dåligt över att jag står på en familjeparkering så är allt bra

Jag mår knappast dåligt över att samhället är fullt med idioter som du.
Citera
2026-09-25, 20:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Finns ju ingen lag man bryter mot. Så varför inte. Man kan ju kalla sig familj om man är själv i bilen också. Allt sett sådana som parkerat där.

Det enda som kan hända är ju lite onda ögon när man parkerar och åker därifrån.
Citera
2026-09-25, 21:08
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Gör du allt fläckfritt? Du gör inget som kan anses vara omoraliskt i andras ögon?
Jo, men när jag gör det så låtsas hag inte som att det är moraliskt. Jag är ärlig mot mig själv och andra.

Generellt så har jag ryggrad och följer mina egna värderingar.
Citera
2026-09-25, 21:48
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Jag mår knappast dåligt över att samhället är fullt med idioter som du.
Synd
Citera
2026-09-25, 21:49
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Jo, men när jag gör det så låtsas hag inte som att det är moraliskt. Jag är ärlig mot mig själv och andra.

Generellt så har jag ryggrad och följer mina egna värderingar.
Jag med.
Citera
2026-09-25, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIgiganten
risken är ju att dina barn kan bli påkörda av kreti och pleti när du ska gå igenom hela parkeringen
Nja, är ju väldigt mycket mindre trafik på den mindre parkeringen, den används ju främst bara om det skulle vara fullt på den stora vilket det sällan är. Skulle påstå att den är väldigt mycket säkrare att vara på med barn.
Citera
2026-09-25, 22:57
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Jag med.
Nej, det gör du inte. Du skyllde ju ifrån dig med att det är ok eftersom det är lagligt.

Du står inte för att du väljer din egen bekvämlighet framför att visa lite hänsyn mot en sliten småbarnsmamma som måste ta med sig ungarna för att handla mat till familjen. Du står inte för att du som fysiskt frisk man i dina bästa år låter en slutkörd mamna tvingas släpa ungarna i spöregn ett antal hundra meter från andra sidan av parkeringen.

Du skrev inte att du vet att du är en skitstövel men står för det, utan att det är en ok handling eftersom det inte finns någon lag mot det. Du står inte upp för ditt eget agerande som en man utan hänvisar till att storebror måste förbjuda dig, som om du vore ett barn.

Det är helt ok att vara en självisk ibland, vi kan alla ha en dålig dag. Men det är bara kvinnor som söker bekräftelse på att de är rättfärdiga, när de begår onda handlingar. En man står för att han är en skitstövel, när han är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in