2026-09-24, 13:26
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Hur många % är Sveriges befolkning av jordens totala befolkning?

Vilka länder fungerar demokratiskt och har en plan för miljöarbetet?

Så Sverige ska lösa världens alla problem?

Du är så jävla hjärntvättad av Greta och hennes marxistpolare att jag mår illa av att läsa vad du skriver.

Det optimala vore naturligtvis att befolkningen minskade radikalt i framförallt Asien och Afrika, men oavsett så är det positivt att det minskar på andra tillhåll Du är tyvärr hjärntvättad som sväljer narrativet om den oumbärliga befolkningsökningen.
Citera
2026-09-24, 13:27
Medlem
Bassplays avatar
Det är ju anledningen till varför man inte vill ha barn , för det är fullt med svartmuskiga apor överallt. Ingen framtid för barnen.
Citera
2026-09-24, 13:29
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Jag kan nästan garantera att det kommer öka radikalt.
Hur då?

Finns ingen normal människa som avlar massa barn när världen ser ut som den gör folk har fullt upp med att ta död på varandra, inga arbeten, folk använder droger och tror att det till och med är nyttigt och inte ger biverkningar på framtida avel, rån och misshandel, folk har inte råd så folk måste stjäla för att få ihop pengar för att överleva, det blir fler och fler muppar som föds och får leva på bidrag hela livet

Som någon skrev tidigare, det är redan för mycket folk på jorden och tvångssterilisering på muppar skulle införas omedelbart och bara barnbidrag för max 2 barn fler får föräldrarna betala själva vi behöver inte fler som lallar runt och inte vet vad dom själva gör på bidrag
Citera
2026-09-24, 13:30
Medlem
YAKIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.dn.se/insandare/lat-invandrare-komma-hit-nar-det-fods-farre-barn/

Jag håller med till 100 procent. Vad säger ni?

Fast är inte det elakt mot deras hemländer? Är det inte bättre att dom bästa invandrarna stannar och bygger upp och förbättrar det inhemskt hellre än förgyller vår tillvaro? Jag har aldrig begripit mig på den aspekten av hur ensidigt resonemanget är I vad som är bäst för Sverige
Citera
2026-09-24, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Finns nog gott om män som inte tar sig ur soffan.

Med riktiga kvinnor så finns kraften ska du se.

Den finns inte för feta, manhaftiga, lilahåriga, söndertatuerade, självskadeprinsessor!

Majoriteten av svenska kvinnor är egofixerade och psykiskt labila.

De största problemet i Sverige är inte migrationen utan de svenska hjärntvättade marxist kvinnorna.
Citera
2026-09-24, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YAKII
Fast är inte det elakt mot deras hemländer? Är det inte bättre att dom bästa invandrarna stannar och bygger upp och förbättrar det inhemskt hellre än förgyller vår tillvaro? Jag har aldrig begripit mig på den aspekten av hur ensidigt resonemanget är I vad som är bäst för Sverige

Tycker du att det fungerat bra att bygga upp deras shithole länder trots miljarder i bistånd?
Citera
2026-09-24, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Det är ju anledningen till varför man inte vill ha barn , för det är fullt med svartmuskiga apor överallt. Ingen framtid för barnen.

Tänk vad 500 000 kvinnor som är kvinnor och inte muslimer eller feminazis skulle förändra det!

Citera
2026-09-24, 14:05
Medlem
Citat:
Med riktiga kvinnor så finns kraften ska du se.

Den finns inte för feta, manhaftiga, lilahåriga, söndertatuerade, självskadeprinsessor!

Majoriteten av svenska kvinnor är egofixerade och psykiskt labila.

De största problemet i Sverige är inte migrationen utan de svenska hjärntvättade marxist kvinnorna.
Det finns en naiv tro hos många att det finns en massa kvinnor som vill leva "traditionellt", dvs sköta hem och barn. I verkligheten vill de flesta kvinnor som ges möjlighet studera, arbeta och bli ekonomiskt självständiga hellre än att vara beroende av en man och hans ekonomi. De kvinnor som lever enligt traditionella könsroller har oftast inte haft särskilt många alternativ. Det får de när de flyttar till Sverige.
Citera
2026-09-24, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det finns en naiv tro hos många att det finns en massa kvinnor som vill leva "traditionellt", dvs sköta hem och barn. I verkligheten vill de flesta kvinnor som ges möjlighet studera, arbeta och bli ekonomiskt självständiga hellre än att vara beroende av en man och hans ekonomi. De kvinnor som lever enligt traditionella könsroller har oftast inte haft särskilt många alternativ. Det får de när de flyttar till Sverige.

Du har inte förstått att Sverige är det onormala och "världens modernaste land" och det som avviker.

Du lever i en bubbla med psykiskt sjuka medsystrar som knaprar antidepressiva tabletter och ägnar er åt politisk extremism. Du är den som det är fel på för du är onormal.

Ta in detta. Andas in och slut ögonen.
Du och dina medsystrar är det som avviker och är onormala fast ni tror att ni är det nya och heta.

Dina inlägg stinker av vinmissbruk och självskadebeteende och ett liv kantat av antidepressiva tabletter.
Citera
2026-09-24, 14:30
Medlem
YAKIIs avatar
Citat:
Tycker du att det fungerat bra att bygga upp deras shithole länder trots miljarder i bistånd?

En retoriskt ställd fråga av dig

En genuin fråga tillbaka från mig är hur så ska dom komma ur shithole länder status om vi dammsugar upp alla människor med handlingskraft och kompetens
Citera
2026-09-24, 14:37
Medlem
Citat:
Du har inte förstått att Sverige är det onormala och "världens modernaste land" och det som avviker.

Du lever i en bubbla med psykiskt sjuka medsystrar som knaprar antidepressiva tabletter och ägnar er åt politisk extremism. Du är den som det är fel på för du är onormal.

Ta in detta. Andas in och slut ögonen.
Du och dina medsystrar är det som avviker och är onormala fast ni tror att ni är det nya och heta.

Dina inlägg stinker av vinmissbruk och självskadebeteende och ett liv kantat av antidepressiva tabletter.
Man vet att dina argument är slut när endast personangrepp återstår. Men du är fortsatt välkommen att bemöta det jag skriver såklart.
Citera
2026-09-24, 14:38
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.dn.se/insandare/lat-invandrare-komma-hit-nar-det-fods-farre-barn/

Jag håller med till 100 procent. Vad säger ni?
DU är en del av problemet. Det föds färre svenska barn PRECIS av den anledningen att vi har så många invandrare och allt är skit.
Lösning, som jag redan förklarat för folk i 20 år, hade varit att istället lägga de 200 miljarderna vi lägger varje år på invandringsreleaterade kostnader, att redan på 70 talet lägga en stor bit av det i förväg på barnfamiljer och barn, och sen fortsatt med det till idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in