Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Trumps hotelser mot Iran från FN:s talarstol - "But I have a big decision to make: Will a Deal 'be made with Iran (...) or do I annihillate Iran? Do I drive them into Hell with no chance of survival?" etc låter som en bisarr parodi på det berömda citat från Bhagavadgita som föresvävade Robert Oppenheimer när han bevittnade testet av den första atombomben: "Jag har blivit Döden, förstöraren av världar".
Mmm, och jag tänkte också att detta har vi hört massor av ggr innan och är inte ens nära förstöra Iran.
Det enda som kan är en massa kärnvapen, men det lär knappast sänka dieselpriserna sen.
För det vacuum efter Irans olja försvinner för världen, kommer fixa det inte sker.
Sen kanske i förlängningen så kommer kanske priserna gå ned i ett sådant scenario, men det är inte för att donalds lyckats med något, utan för det är att de bara pumpar upp mer i andra länder.
Och det inbillar väl säkert donalds kan ta kredd för, kommer lite ihåg när tidö sänkte skatten på bränsle, och så kom en överproduktion av flera länder, så försökte de inbilla sig att dom priserna var tack vare tidö fullständigt, men jag påminde dom gärna att det är överproduktion som sänk bränslepriserna mest.
Så om vi leker med tanke donalds vill krossa Iran, så hur ska dom lyckas med det, för kärnvapen känns dock lite osannolikt.
För missilerna och annat har ju börjat sina som jag förstår det, och då återstår bara marktrupper.
Och ska dom ockupera Iran, ja, då kommer en strid ström av liksäckar returneras tillbaka till USA.
Och allt av fredens president

Konstigt vi aldrig hör den längre, undrar om det kan vara för att de blev rövknullade av donalds?
Eller totalseger om och om igen, som blev så patetiskt och eftersom alla såg att det vara bara ett skämt och ett dåligt ett då någon totalseger var inte ens nära dör donalds.