Citat:
Ursprungligen postat av
LimitedByAsholes
Att konstatera fakta är inte samma sak som att ogilla något...
Jag tycker bara det är löjligt att media ska försöka tvinga på något fast folket uppenbart inte är intresserade.
Varför ska italienarna skämmas? De är uppenbart inte intresserade av damfotboll och det är något de ska skämmas för menar du?
Matcherna i Damallsvenskan sänds väl både på Viaplay och SVT (rätta mig om jag har fel) trots att det i princip inte sitter en jävel på läktarna. Sportradion brukar referera från en eller flera matcher i varje omgång, trots att som sagt var knappt en jävel bryr sig.
Du är en underlig filur du. Är du påtvingad att slå på den kanalen, läsa den artikeln, leta upp ett forum för damfotboll?
Jag möter en hel del i min vardag som inte intresserar mig. Utan ett psyke av stål kan jag undvika det.
Prova, du kommer må bättre.
Känner du på fullaste allvar att det är ett överdrivet medialt fokus för att Viaplay köpt och sänder rättigheterna till svenska damfotbollen? Att TV4 har WSL?
Hur många sporter fångas inte upp av sportradion på såväl nationell som lokal nivå? Fråga dig själv, vad är det för fel på det?
Är det inte bra att dem sporterna får lite utrymme? Att du kan slå på sportradion och följa ditt lokala lag?
Du behöver lyfta blicken. Har du noterat hur mycket alla möjliga tjänster sänder?
Hur mycket jävla serier, filmer dokusåpor mm det finns? Den besynnerligaste jäkeln på detta klot kan förtusan hitta något.
Men tydligen svårhittat för dig som kliver in i ett forum för damfotboll, skriver dynga kryddad med fjolliga smileys.
Nej kom igen förtusan, lägg av med sån skit. Måste du tvunget diskutera dina utmaningar så välj ett forum för det.