Igår, 15:28
Medlem
Nej men, snälla rara... Nu låter jag säkert väldigt okänslig, men "grattis på 9 årsdagen" !?! Hade väl varit mer rimligt att skriva något i stil med "om du hade levt idag skulle du fyllt 9 år" om man nu tvunget måste fortsätta älta detta år efter år efter år...
Citera
Igår, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Dom uppdaterar typ mer än fröken influencer själv.
Haha, ja i stort sett! Tre bilder om dagen brukar väl vara snittet för HT nu med. Hon lägger ju knappt ens upp adlinks längre!
Citera
Igår, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalapenjolime
Nej men, snälla rara... Nu låter jag säkert väldigt okänslig, men "grattis på 9 årsdagen" !?! Hade väl varit mer rimligt att skriva något i stil med "om du hade levt idag skulle du fyllt 9 år" om man nu tvunget måste fortsätta älta detta år efter år efter år...

Förlåt men det är så sjukt stört beteende?! Fira ”födelsedagen” för ett foster som dog i vecka 23-34? Lära sin två-åring att någon hittepå storebror hoppar runt på molnen? Hon ältar ju för fan det här missfallet mer än människor som förlorat faktiska barn, vuxna barn, som haft en riktig personlighet och utseende. Det är så ohälsosamt att lära Lasse att klä sig efter ”storebrorsans” påhittade preferenser, att pynta och leka enligt ”storebrorsans” preferenser. Sluta nu H!
Citera
Igår, 15:46
Medlem
Hahahaa lillasyster har pimpat pumpor till storebror hela förmiddagen.

Så Hon menar på fullaste allvar att hon har låtit sitt tvååriga barn sitta och göra pumpor för ett foster som dog för nio år sedan. djupt problematiskt att lägga in en sådan berättelse i ett så litet barns verklighetsbild, särskilt när det dessutom görs till content.

Och nej, Hanna han fyller inte nio år i dag. Ett barn som har dött fyller inte år på samma sätt som ett levande barn gör. Att göra en tvååring delaktig i ett slags födelsedagsfirande för ett dött foster och samtidigt lära henne att hon har en storebror i himlen är, enligt mig, en väldigt märklig sak att lägga på ett så litet barn.

Det som stör mig mest är att din dotter inte själv kan välja hur hon ska förhålla sig till det här. Hon är två år gammal och får en färdig berättelse inpräntad i sitt huvud samtidigt som hennes mammas sorg och berättelse blir content för andra att konsumera. Hon är sjuk i huvet på riktigt🤮🤮🤮🤮🤮
Citera
Igår, 15:57
Medlem
Hon är som besatt av graven nu. Ett tag var graven som bortblåst och man hörde inte ett skit. Nu är hon manisk!
Visst sorg är olika för alla men vad fan.
Det här handlar BARA om att få engagemang på kontot. Tragiska människa.
Citera
Igår, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalapenjolime
Ja, och hur kan Kevin godkänna detta? Vilken normal människa vill att sambon ska skapa content av en död foster så här länge. För andra o lajka. Inte fan gör hon det här för liams skull. Det är knappast han som läser inlägget. Utan det är för omvärlden att titta på och tycka synd om henne.
Citera
Igår, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Hahahaa lillasyster har pimpat pumpor till storebror hela förmiddagen.

Så Hon menar på fullaste allvar att hon har låtit sitt tvååriga barn sitta och göra pumpor för ett foster som dog för nio år sedan. djupt problematiskt att lägga in en sådan berättelse i ett så litet barns verklighetsbild, särskilt när det dessutom görs till content.

Och nej, Hanna han fyller inte nio år i dag. Ett barn som har dött fyller inte år på samma sätt som ett levande barn gör. Att göra en tvååring delaktig i ett slags födelsedagsfirande för ett dött foster och samtidigt lära henne att hon har en storebror i himlen är, enligt mig, en väldigt märklig sak att lägga på ett så litet barn.

Det som stör mig mest är att din dotter inte själv kan välja hur hon ska förhålla sig till det här. Hon är två år gammal och får en färdig berättelse inpräntad i sitt huvud samtidigt som hennes mammas sorg och berättelse blir content för andra att konsumera. Hon är sjuk i huvet på riktigt🤮🤮🤮🤮🤮

Undrar om de tog med sig rulltårta och sprutgrädde för att riktigt fira.. 🤮
Citera
Igår, 16:12
Medlem
Steepfor4minutess avatar
Vad länge den temu-pennan höll.. Sen kanske hon skulle tagit lite vita stenar och fyllt på runt gravstenen. Graven ser ovårdad ut.
Citera
Igår, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Hon är som besatt av graven nu. Ett tag var graven som bortblåst och man hörde inte ett skit. Nu är hon manisk!
Visst sorg är olika för alla men vad fan.
Det här handlar BARA om att få engagemang på kontot. Tragiska människa.

Jaja hon glömmer Liam när hon har någon sjukdom att fokusera på. Bara hon har något som andra kan tycka synd om henne för är hon nöjd. Verkar inte spela någon roll vad det är.
Citera
Igår, 16:24
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steepfor4minutes
Vad länge den temu-pennan höll.. Sen kanske hon skulle tagit lite vita stenar och fyllt på runt gravstenen. Graven ser ovårdad ut.

Färgen efter pennan ser ut som skit! Det är väl ogräs som växer mellan stenarna, det är så det kommer se ut i hennes trädgård sen med bland alla vita stenar!

Hon firar typ fostrets födelsedag mer än Larsas 2-årsdag. Sinnessjukt. Trevlig förmiddagsaktivitet med ett litet barn; gravpynt. Det är nog iofs det dom gör på sektförskolan med.
Citera
Igår, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steepfor4minutes
Jag hittade inlägget när hon fixade stenen och jag tror hon slarvade med underarbetet. Hon sprayar lite med typ Ajax och torkar av med en microtrasa innan hon målar bokstäverna, detta gjordes för 5 månader sedan så det borde ändå hållit sig fram till nu.
Citera
Igår, 16:35
Medlem
Skulle kunna vara såna här sjuka grejer som de får anmälningar för gissar jag.
Så idiotiskt att göra content av att L suttit en hel förmiddag och pimpat pumpor till en grav, hon är 2 år!!

Undrar hur hon förklarar för L att hennes "storebror" föddes eller dog den här dagen?
Oavsett hur hon lagt fram det så är det direkt olämpligt för ett litet barn.

Undrar om det hänt något utöver allt vanligt eftersom det är så mycket om graven helt plötsligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in