2026-09-22, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Gissar innehållet.. soja, fond och grädde
Och grillkrydda och vitpeppar som hon använder till allt.
Citera
2026-09-22, 16:02
Medlem
Förskolan har lagt ut nya bilder, men det verkar vara deras nya grej att ta bilder bakifrån men visst fn är det Lars på bild tre? Med nagellack
Citera
2026-09-22, 16:37
Medlem
Citat:
Förskolan har lagt ut nya bilder, men det verkar vara deras nya grej att ta bilder bakifrån men visst fn är det Lars på bild tre? Med nagellack
Jag reagerade på samma. Är det inte samma tröja hon hade på sig på gruppbilden som försvann? Ett av förskoleplaggen isf.
Citera
2026-09-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Jag reagerade på samma. Är det inte samma tröja hon hade på sig på gruppbilden som försvann? Ett av förskoleplaggen isf.
100%😅
Citera
2026-09-22, 16:48
Medlem
Citat:
100%😅

Nytt raseri på förskolan då🙃
Citera
2026-09-22, 16:56
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Haha, och Hanna som ÄR så rädd om Larsas "identitet" inser väl snart att hela fb-tråden känner igen Lars, till och med bakifrån. Och 60.000 följare, inkl spökföljare med x antal ped@s och hennes jobbiga "stalker".

Plus att alla vet allt om Larsas diagnoser, till och med vilka mediciner hon får. Och vilken förskola, och vart dom åker när dom åker till Malmö, Turkiet osv osv osv...
Citera
2026-09-22, 17:01
Medlem
Men! Lars är iaf på förskolan, det har vi ju fått se nu 😂
Citera
2026-09-22, 17:02
Medlem
Får se hur länge den bilden får vara kvar 😅
Citera
2026-09-22, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Nytt raseri på förskolan då🙃

Tror vi H säger upp förskoleplatsen snart?
Citera
2026-09-22, 17:21
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag tror inte på att Lars har någon framtid på denna fsk. Att de nu inte kan lägga upp bilder på 99 barn pga att ett barn har en knepig morsa. Gissar att de andra föräldrarna ville se fina bilder på sina förskolebarn. Föräldrarna kommer iaf att fråga varför hela deras IG raderats över en natt.
Även om de skulle strunta i att fota just Lasse så kommer hon om något år fråga varför hon aldrig är med på foton som de andra.
Vad ska dom säga då? Lasse lever inte med skyddad id och inte under hot (vad jag vet iaf).
Nu börjar Hannas dåliga livsval kring att exploatera sitt barn verkligen drabba barnet negativt.
Citera
2026-09-22, 17:57
Medlem
Citat:
Hahahaa ja hon lever då livet

Not. Borde kanske skaffa ett riktigt jobb eller utbildning så hon kan känna sig stolt över något. Att ha jagat en graviditet hela livet och skapat ett B konto är nog inte att va stolt över.

Hon skulle aldrig orka ett riktigt jobb där kraven är höga och man förväntas vara på arbetet även när man är trött, ledsen eller vad som helst.

Hon får gärna jobba för mig en dag eller två
Jag jobbade ett 24 t pass från igår till idag och gick på nästa pass till 23 ikväll.
Citera
2026-09-22, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror inte på att Lars har någon framtid på denna fsk. Att de nu inte kan lägga upp bilder på 99 barn pga att ett barn har en knepig morsa. Gissar att de andra föräldrarna ville se fina bilder på sina förskolebarn. Föräldrarna kommer iaf att fråga varför hela deras IG raderats över en natt.
Även om de skulle strunta i att fota just Lasse så kommer hon om något år fråga varför hon aldrig är med på foton som de andra.
Vad ska dom säga då? Lasse lever inte med skyddad id och inte under hot (vad jag vet iaf).
Nu börjar Hannas dåliga livsval kring att exploatera sitt barn verkligen drabba barnet negativt.

Tycker det är sjukt att ha helt öppet konto oavsett om de visar hela barnen eller ej. Finns utmärkta plattformar som kräver inloggning som man kan använda. Inget är helt säkert såklart men ett öppet instagram konto är ju bara hål i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in