2026-09-22, 14:15
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Hahaha den påminnelsen behövde hon verkligen inte! Hon lever sitt liv för sig jävligt bra ändå! Varje dag är en Hanna-dag.
Citera
2026-09-22, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hahaha den påminnelsen behövde hon verkligen inte! Hon lever sitt liv för sig jävligt bra ändå! Varje dag är en Hanna-dag.

Inga höga krav iaf
Citera
2026-09-22, 14:25
Medlem
Hanna följer inte fsk längre. Det är bara kebaben och hans mamma som följer nu. Hon blev nog riktigt tokig och avföljde 🙄.
Får se hur länge Lars blir kvar där nu.....
Citera
2026-09-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Hanna följer inte fsk längre. Det är bara kebaben och hans mamma som följer nu. Hon blev nog riktigt tokig och avföljde 🙄.

Men oj! Det ska mycket till för att man ska göra sig ovän med en förskola. Jag gör allt för att hålla mig vän med förskolan 😂 kan ju också vara att de blockat henne eller bett henne avfölja för de inte vill ha trafiken till sitt konto. Men skadan är ju skedd.
Citera
2026-09-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
What, så märkligt. Varför slutar man följa barners förskola????
Citera
2026-09-22, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hahahaa ja hon lever då livet

Not. Borde kanske skaffa ett riktigt jobb eller utbildning så hon kan känna sig stolt över något. Att ha jagat en graviditet hela livet och skapat ett B konto är nog inte att va stolt över.
Citera
2026-09-22, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Mat blev det haha. Undrar om det är hon eller mamman som gjort grytan.
Gissar innehållet.. soja, fond och grädde
Citera
2026-09-22, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Gissar innehållet.. soja, fond och grädde
Citronpeppar med
Citera
2026-09-22, 15:34
Medlem
Citat:
What, så märkligt. Varför slutar man följa barners förskola????

Det är säkert för att ingen ska kunna hitta vilken förskola Lars går på
Citera
2026-09-22, 15:36
Medlem
Jag tror inte det är Hanna som uppmanar förskolan att rensa helt. Jag tror de hade krismöte när det började dyka upp massa kommentarer. Om de drog kopplingen till Hanna så tror jag inte hon svarat när de hört av sig… sen valde förskolan den konstiga vägen att ta bort allt istället för att göra privat konto….

Märkligt att Hanna slutat följa dem
Citera
2026-09-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Jag tror inte det är Hanna som uppmanar förskolan att rensa helt. Jag tror de hade krismöte när det började dyka upp massa kommentarer. Om de drog kopplingen till Hanna så tror jag inte hon svarat när de hört av sig… sen valde förskolan den konstiga vägen att ta bort allt istället för att göra privat konto….

Märkligt att Hanna slutat följa dem
Först rensade de bara bilderna på Lars. Och därefter så tog de bort alla bilder, så jag tror absolut att Hanna uppmanade dem att radera bilderna åtminstone på Lars. Men pinsamt ändå. Åhh varför fortsätter hon med sitt dåliga konto för? Är det verkligen värt det? Hon skämmer ut sig själv hela tiden men framförallr Lars. Alla vet vilken förskola hon går på
Citera
2026-09-22, 15:50
Medlem
Citat:
Först rensade de bara bilderna på Lars. Och därefter så tog de bort alla bilder, så jag tror absolut att Hanna uppmanade dem att radera bilderna åtminstone på Lars. Men pinsamt ändå. Åhh varför fortsätter hon med sitt dåliga konto för? Är det verkligen värt det? Hon skämmer ut sig själv hela tiden men framförallr Lars. Alla vet vilken förskola hon går på

Ja precis, så tror jag med. Menade när alla bilderna försvann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in