2026-09-22, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Är detta veckan hon kommer bli en bra mamma och börja sköta sitt sk jobb 😃 Nyp mää! Tänk den som kunde skita i sitt jobb pga dålig vecka!

Citat:
Ursprungligen postat av Intenuigen999
Tycker det är så ointressant och irrelevant när hon lägger ut vad hon har köpt på Gekås. Liksom okej?! Sverige är ett avlångt land. Alla bor inte i närheten av Gekås och kan åka dit i tid och otid. Jag som exempelvis bor i Stockholm åker dit kanske en gång var femte år, om ens det.
Jag gillar att titta på vad folk handlar där, de är rätt vanligt att influencers lägger ut
Citera
2026-09-22, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Men jösses, ögonskugga och läppglans till ett barn som inte ens fyllt tre ännu?!? Vad tänker tokan egentligen.

Det kan ju lika gärna vara till någon annan, typ kusisinen/bästa vännen till L.
Citera
2026-09-22, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
En 9 åring använder knappast sånt barnsmink idag.

Kanske smink till Hanna!
Citera
2026-09-22, 10:23
Medlem
Citat:
Nej hon skulle aldrig lägga upp bilder på något hon köpt i present eller som hon inte ska ha själv utan att berätta det.
Citera
2026-09-22, 10:31
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nej hon skulle aldrig lägga upp bilder på något hon köpt i present eller som hon inte ska ha själv utan att berätta det.

Nej, skulle hon säga att det är till nån annan är det en efterhandskonstruktion för den befogade kritik hon kommer få. På kvittot på bild som finns tidigare i tråden finns bl.a ett klädesplagg i storlek 86/92 som måste vara present till någon annan. Hon skulle aldrig lägga upp det.
Citera
2026-09-22, 10:38
Medlem
Jaha har hon redan surat ur för veckan? Ingen frukostuppdatering eller info om vad hon ska göra idag än…
Citera
2026-09-22, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Jaha har hon redan surat ur för veckan? Ingen frukostuppdatering eller info om vad hon ska göra idag än…
Det kommer en bild på någon trött rätt eller snacks
Citera
2026-09-22, 11:00
Medlem
Jag blir så jävla provocerad.på hennes "hysterektomi-höjdpunkt" Bättre hon döper den till Önskelista eller liknande.
Citera
2026-09-22, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Jag blir så jävla provocerad.på hennes "hysterektomi-höjdpunkt" Bättre hon döper den till Önskelista eller liknande.

Hennes topp-content🙃😄
Citera
2026-09-22, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Ha, ha, ha. Tack för påminnelsen. Jag hade nästan glömt bort hennes jävla förklaring, med allt jävla sprattlande med spindelfingrarna, den maniska blicken, stirrandet upp och ner, handen på kinden och ännu mer fingerviftande för att till slut säga typ två meningar. Och allt det krävde tydligen bara 75567866 stories.
Citera
2026-09-22, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Utarbetad efter gårdagens ommöblering och ullaredscontent? Vilodag idag i pyjamas och snacksbricka framför Pippi.
Citera
2026-09-22, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Det kommer en bild på någon trött rätt eller snacks

Mat blev det haha. Undrar om det är hon eller mamman som gjort grytan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in