2026-09-22, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashlateoberduzem
Jag tycker FruMedvikt ska göra onlyfans comeback, lite rökbild näck i gummistövlar och ni ska se att Jocke blir snäll och tam!
Tvek asså, dels så får man ju inte längre be någon taennydåh mot betalning,
och jag tror att allt över "får handla på systemet" är en ick för helikopterplattan.
+ varför betala för OF när man kan få det gratis av kidsen på snap?
Då behöver han inte ens sälja nåt litet på Avanza och vänta två bankdagar innan hans gulnande nikotinfingrar kan dra i den piercade pilsnerkorven.
Citera
2026-09-22, 12:44
Medlem
Citat:
Jag tycker FruMedvikt ska göra onlyfans comeback, lite rökbilder näck i gummistövlar och ni ska se att Jocke blir snäll och tam!

Jockiboi har fullt upp med Linneas TF. Linnea är hans eviga kärlek och sorg
Citera
2026-09-22, 12:49
Medlem
Citat:
Inga rök & gummistövlar bilder där, har kollat.

Inget porr överhuvudtaget, så du får nog be någon kvinnlig bekant om hjälp.
Jocke borde ge Jonna lite mer uppmärksamhet nu när dom är dubbelgifta, varför fortsätter han att ragga på TT?
Citera
2026-09-22, 13:15
Medlem
kirugumis avatar
Det finns en tråd för rökrunkare här på fb, och säkerligen på Fetlife och Diversia. Garanterat att han figurerar i trådar där, jag är ingen bra snokare men nån annan är det säkert 😈
Jag menar, en sån stark böjelse går inte över huxflux.
Citera
2026-09-22, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Nu skriver jag på luren, så det blir dessvärre inte så snygg formatering.
Igen, för mig saknar det betydelse om Anneli skulle ha gjort det som privatperson eller inte. Nu anser jag inte att hon skulle ha gjort det som privatperson, men det saknar ändå betydelse.
Vad du anser om hur jag talar om Anneli saknar också betydelse. Jag anser att hon är en ytterst värdelös människa, och det finns inget ont jag inte önskar henne. Ett tag kan jag erkänna att jag tyckte synd om henne, för att hon inte förtjänade sin mor. Den uppfattningen har jag helt vänt på, de två förtjänar helt klart varandra. Ett tag trodde jag det var morsan hennes som provocerade fram situationen med Rask, men jag börjar undra om inte Anneli var med på det också. Så det skulle kännas enormt skönt om Jocke lyckades utsätta henne för juridiska konsekvenser, som hon så uppenbart behöver. Om du inte vid det här läget fattat det, så tycker jag att Anneli betett sig väldigt klandervärt.
När det gäller operation Kobra, så produceras den av två aktiebolag, det är fakta. Det är också fakta att Jocke stämde ett AB, som ägs av Medviktarna och medviktarna som egna juridiska enheter, eller som det är poppis att hävda "privatpersoner".

Sedan har jag aldrig sagt att Sektens förföljelse går att jämföra, utav den enkla anledningen att temus är värre och mer omoralisk.

Sedan förstår jag inte riktigt vad storleken på Anjos kanal skulle spela för någon roll. Den aktuella sändningen sågs av många tusen, den hänvisades också till här vilket gjorde att ännu fler 1000 har läst om hans yttrande. Det hänvisades också till den tiden i en SVT-dokumentär som heter "hatet". Det kan absolut inte gå att säga något annat än att det är ett nationellt erkännande. Både då det hände, men eftersom spridningen sedan fortsatte.

Ja, Chrippa var häktad i 10 dagar. Det är en extremt allvarlig situation, och allvarligheten i det rättfärdigar väldigt mycket från Jockes sida.
Rask behöver inte samma rättfärdigande, utan han får sin moraliska rätt genom att Chrippa innan häktningen betedde sig som ett svin mot Rask. Så här i efterhand vet vi ju också att Chrippa gnällde på saker som han själv var sämre med. Så inte nog med att han är ett svin, så är han ett hycklande svin med.
Anjo får enligt mig rätt i sitt beteende genom att Chrippa gjorde som han gjorde när han kom ut från häktet. Jag fattar helt klart att Anjo blev sur på det. Sen kan jag väl köpa att han gått lite väl långt även om han blev sur.
Som sagt, så bryr jag mig inte om vad motvikt, Skuldis eller någon annan gjort. Hos mig blir inte två fel ett rätt.

Jag har aldrig fått backning från Skatteverket, men jag är extremt drogliberal. Men om man ser:
Häktning 10 dagar för kvinnomisshandel.
Droger
Skattebrott
Historien om barnmisshandel
Historier om en helt psykiskt ohälsosam relation
Prat om flykt utomlands från rättvisan
Ostabil boendesituation
En personlig konkurs i bagaget
Stora ekonomiska skulder

Då har jag som sagt inga bekymmer med att förstå varför en morbror som till på köpet är gudfar till ungen, tar till nästan vad som helst som han kan tänka sig hjälper. Därav anser jag Jocke som helt ursäktad när det kommer till Chrippa.

Jag ger dig rätt i det mesta.
Tycker dock att Jockiboi gick grovt över gränsen när han bad sina följare soc anmäla.

Tycker även att han borde ha backat och sluta ge material till Anjo. Fanns ingen vinst för han att mata dramat som skapades av det. Att han också väljer Anjo framför sin bror är också ofattbart.
Citera
2026-09-22, 13:30
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Nu skriver jag på luren, så det blir dessvärre inte så snygg formatering.
Igen, för mig saknar det betydelse om Anneli skulle ha gjort det som privatperson eller inte. Nu anser jag inte att hon skulle ha gjort det som privatperson, men det saknar ändå betydelse.
Vad du anser om hur jag talar om Anneli saknar också betydelse. Jag anser att hon är en ytterst värdelös människa, och det finns inget ont jag inte önskar henne. Ett tag kan jag erkänna att jag tyckte synd om henne, för att hon inte förtjänade sin mor. Den uppfattningen har jag helt vänt på, de två förtjänar helt klart varandra. Ett tag trodde jag det var morsan hennes som provocerade fram situationen med Rask, men jag börjar undra om inte Anneli var med på det också. Så det skulle kännas enormt skönt om Jocke lyckades utsätta henne för juridiska konsekvenser, som hon så uppenbart behöver. Om du inte vid det här läget fattat det, så tycker jag att Anneli betett sig väldigt klandervärt.
När det gäller operation Kobra, så produceras den av två aktiebolag, det är fakta. Det är också fakta att Jocke stämde ett AB, som ägs av Medviktarna och medviktarna som egna juridiska enheter, eller som det är poppis att hävda "privatpersoner".

Sedan har jag aldrig sagt att Sektens förföljelse går att jämföra, utav den enkla anledningen att temus är värre och mer omoralisk.

Sedan förstår jag inte riktigt vad storleken på Anjos kanal skulle spela för någon roll. Den aktuella sändningen sågs av många tusen, den hänvisades också till här vilket gjorde att ännu fler 1000 har läst om hans yttrande. Det hänvisades också till den tiden i en SVT-dokumentär som heter "hatet". Det kan absolut inte gå att säga något annat än att det är ett nationellt erkännande. Både då det hände, men eftersom spridningen sedan fortsatte.

Ja, Chrippa var häktad i 10 dagar. Det är en extremt allvarlig situation, och allvarligheten i det rättfärdigar väldigt mycket från Jockes sida.
Rask behöver inte samma rättfärdigande, utan han får sin moraliska rätt genom att Chrippa innan häktningen betedde sig som ett svin mot Rask. Så här i efterhand vet vi ju också att Chrippa gnällde på saker som han själv var sämre med. Så inte nog med att han är ett svin, så är han ett hycklande svin med.
Anjo får enligt mig rätt i sitt beteende genom att Chrippa gjorde som han gjorde när han kom ut från häktet. Jag fattar helt klart att Anjo blev sur på det. Sen kan jag väl köpa att han gått lite väl långt även om han blev sur.
Som sagt, så bryr jag mig inte om vad motvikt, Skuldis eller någon annan gjort. Hos mig blir inte två fel ett rätt.

Jag har aldrig fått backning från Skatteverket, men jag är extremt drogliberal. Men om man ser:
Häktning 10 dagar för kvinnomisshandel.
Droger
Skattebrott
Historien om barnmisshandel
Historier om en helt psykiskt ohälsosam relation
Prat om flykt utomlands från rättvisan
Ostabil boendesituation
En personlig konkurs i bagaget
Stora ekonomiska skulder

Då har jag som sagt inga bekymmer med att förstå varför en morbror som till på köpet är gudfar till ungen, tar till nästan vad som helst som han kan tänka sig hjälper. Därav anser jag Jocke som helt ursäktad när det kommer till Chrippa.

Hahahaha 10 dagars häktning är allvarligt 🤣🤣🤣
För fan, va fan snacksr du om?
Citera
2026-09-22, 13:36
Avstängd
cinmiks avatar
Såå, Jocke har INTE dragit tillbaka stämningen mot Anneli Högberg som han sa att han skulle.

Cissi Wallin har ringt till tingsrätten och kollat, den är fortfarande aktiv.
Citera
2026-09-22, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Såå, Jocke har INTE dragit tillbaka stämningen mot Anneli Högberg som han sa att han skulle.

Cissi Wallin har ringt till tingsrätten och kollat, den är fortfarande aktiv.

Härligt att höra!
Citera
2026-09-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Det finns en tråd för rökrunkare här på fb, och säkerligen på Fetlife och Diversia. Garanterat att han figurerar i trådar där, jag är ingen bra snokare men nån annan är det säkert 😈
Jag menar, en sån stark böjelse går inte över huxflux.

Böjelser som innefattar barn och ungdomar, under 18, går inte över alls. Det finns inget botemedel och allmänheten måste leva med att ha människor som Jockiboi gående fritt i samhället. Vidrigt.
Varför gjorde inte Dumpen något när dom hade chansen, och vem var det som hjälpte Sara när hon höll på att förlora sitt livsprojekt? Jag bara undrar.
Citera
2026-09-22, 13:40
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Härligt att höra!
Varför?

Han går alltså ut i media och ljuger. Nu kommer ännu fler tappa förtroendet för honom och det är väl det enda som kan anses vara "härligt".
Citera
2026-09-22, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Varför?

Han går alltså ut i media och ljuger. Nu kommer ännu fler tappa förtroendet för honom och det är väl det enda som kan anses vara "härligt".

Att agera som hon gör på sociala medier är inte ok bara för att man ogillar personen hon postar om.

Kolla hennes poster kring Rask, hon har gått från att vara hans offer till att bli hans förövare.
Citera
2026-09-22, 14:33
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Att agera som hon gör på sociala medier är inte ok bara för att man ogillar personen hon postar om.

Kolla hennes poster kring Rask, hon har gått från att vara hans offer till att bli hans förövare.
Rask har aldrig slutat förtala familjen.

Jocke har knappast blivit förtalad av Anneli och ändå anser han sig vara förföljd av henne.

Han är psykotisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in