2026-09-22, 09:33
Medlem
Tror inte hon mår så dåligt...enligt rykten var hon på gala i går.
Kolla Alexander Erviks Instagram...visst är det allas vår Book som fick en kram av sin fd manager som hon blåste på pengar......låter onekligen så.
Citera
2026-09-22, 10:43
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Om det blir till just Steninge flyttlasset går är ännu inte bekräftat men månadsskiftet september/oktober verkar vara fastslaget.
För cirka en vecka sedan skrev hon själv att huset var sålt och att om två veckor går flytten. Så det borde vara nästa helg. Ska man ta sig ut med en solstol och hink med popcorn?
Citera
2026-09-22, 10:54
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Tror inte hon mår så dåligt...enligt rykten var hon på gala i går.
Kolla Alexander Erviks Instagram...visst är det allas vår Book som fick en kram av sin fd manager som hon blåste på pengar......låter onekligen så.
Hittar inga bilder på Anna där. Det verkar ha varit en gala för frisör-Bobbys kommande adventskalender för välgörenhet. Sällan har jag sett så mycket botox på en och samma kalas. Men Bobby är väl också gammal nu?
Nej, jag tror inte Bobby heller vill ha med Anna att göra längre. Det var länge sedan. Bobby vill ha betalt från de han klipper.
Jag tror faktiskt att Anna fick problem med sin axel under Masked singer. Hon har antytt det. Hon skulle säkert kunna få hjälp av TV4, men vill nog inte riskera att bli ett större problem för dem än hon redan är.
Däremot har det varit tyst på Annas Insta ett par dagar nu, så hon laddar väl inför den oerhört spännande magnetröntgen i eftermiddag. Hon har säkert förberett ett antal chockerande rubriker.
Citera
2026-09-22, 11:46
Medlem
Poisonouss avatar
Noterar att hon lyckats tvätta bort sig själv från allehanda sidor som visar adress och liknande.

Tji fick vi som ville veta var herrgården ligger </3

Undrar hur länge "för alltid" blir den här gången.
Citera
2026-09-22, 12:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Noterar att hon lyckats tvätta bort sig själv från allehanda sidor som visar adress och liknande.

Det kommer säkert ett reportage i nån blaska om den stora stjärnans flytt och Låtsas-Jesus är nog inte lika noga med att dölja adressen.
Citera
2026-09-22, 12:34
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:

Känns helmysko att hon vill dölja sin adress i STENINGE SIGTUNA.Hon om någon skriker väl ut att hon äntligen gar råd att bo där och tyvärr blev lite sen för att bli granne med Carola men att hon vill dölja det finns inte på kartan.
Att Anna håller tyst om det känns bortom orimligt när hon tvärt om hellre berättar om den kända schlagerartistens intåg till Steninge slottsby. Kanske hon kan överta Carolas konsertlokal och hålla egna konserter???🤣😂
Citera
2026-09-22, 13:00
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det kommer säkert ett reportage i nån blaska om den stora stjärnans flytt och Låtsas-Jesus är nog inte lika noga med att dölja adressen.

Verkar inte så åtminstone.
Citera
2026-09-22, 13:05
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Känns helmysko att hon vill dölja sin adress i STENINGE SIGTUNA.Hon om någon skriker väl ut att hon äntligen gar råd att bo där och tyvärr blev lite sen för att bli granne med Carola men att hon vill dölja det finns inte på kartan.
Att Anna håller tyst om det känns bortom orimligt när hon tvärt om hellre berättar om den kända schlagerartistens intåg till Steninge slottsby. Kanske hon kan överta Carolas konsertlokal och hålla egna konserter???🤣😂

Förstår inte heller varför hon är så hemlighetsfull, det hade ju drivit upp huspriserna i området något oerhört om hon gått till pressen.
Citera
2026-09-22, 15:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Förstår inte heller varför hon är så hemlighetsfull, det hade ju drivit upp huspriserna i området något oerhört om hon gått till pressen.
Som jag skrivit tidigare, jag anar att hon inte vill/tänker flytta med fullt ut? Hon har ju själv skrivit att hon inte vill flytta, men att hon måste, för sin mans skull. Så jag tänker att hon har hittat en sexig behå under sängen, som inte var hennes. Och därför tror jag att hon ämnar att flytta till Spanien. Men eftersom en skilsmässa inte passar sig, kommer de att vara "särbo". Det kan även förklara alla märkliga skador och sjukdomar hon alltid åker på när fokus ska riktas bort från vad hon sysslar med egentligen. Det är min gissning i alla fall. Det var länge sedan man såg henne glad på riktigt. Och då menar jag inte när hon blir erkänd av Fröken Snusk, utan i hemmet, till vardags.
Födelsedagen var ju till exempel ett fiasko. Hon valde att åka till läkaren och Roberta hade köpt en fultårta och några blommor för att blidka henne.
Citera
2026-09-22, 16:37
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Som jag skrivit tidigare, jag anar att hon inte vill/tänker flytta med fullt ut? Hon har ju själv skrivit att hon inte vill flytta, men att hon måste, för sin mans skull. Så jag tänker att hon har hittat en sexig behå under sängen, som inte var hennes. Och därför tror jag att hon ämnar att flytta till Spanien. Men eftersom en skilsmässa inte passar sig, kommer de att vara "särbo". Det kan även förklara alla märkliga skador och sjukdomar hon alltid åker på när fokus ska riktas bort från vad hon sysslar med egentligen. Det är min gissning i alla fall. Det var länge sedan man såg henne glad på riktigt. Och då menar jag inte när hon blir erkänd av Fröken Snusk, utan i hemmet, till vardags.
Födelsedagen var ju till exempel ett fiasko. Hon valde att åka till läkaren och Roberta hade köpt en fultårta och några blommor för att blidka henne.
Grabbarna bor i Märsta. Anna och tjejerna bor i Spanien.
Roberta går till jobbet, och håller ekorrhjulet igång
Tycker lite synd om döttrarna.
Säkert "jätteroligt" när Anna är där.
De delar en 3-rummare.
Ingen vill väl dela rum med Anna?
Döttrarna får dela sovrum.
Huvudsaken att Anna har kul! Döttrarna får väl försöka smyga runt bäst de kan
Citera
2026-09-22, 16:45
Medlem
Ingen har flyttat ut från Suckunge än iaf...mir, far och son är fortfarande folkbokförda där
Citera
2026-09-22, 19:33
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Ingen har flyttat ut från Suckunge än iaf...mir, far och son är fortfarande folkbokförda där

Tar ett tag innan administrationen hinner ikapp och gamla ägarna står fortfarande som ägare
av fastighet 5:305 enligt lantmäteriet, dom är dock utflyttade till fastighet norr om Uppsala.

När alla lagfarter ramlat in och övrig formalia hamnat på plats så går det inte att gömma sig
längre från de offentliga registren. Snipp, snapp, snut så var hemligheten slut....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in