2026-09-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePaleHorse
"Det är bara att bunta ihop och slå ihjäl bara,en får inte vara blödig int' " som Lars Ekborg sade i sin monolog.

Jävla kräk dessa sorgliga avarter till människor...
Man vet inte allt du vet inte allt sluta med sådana här förhastade slutsatser det handlar om människans natur
Citera
2026-09-27, 22:00
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Jag tycker att katten också bär skuld till det hela. Om den klädde sig utmanande.
FBI kommer nog att anställa de båda. Kash Patel har ju sänkt kraven nu så även tidelagare kan bli anställda i FBI.
Citera
2026-09-27, 22:34
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Inför dödsstraff. Vissa människor måste bara bort.
Citera
2026-09-28, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Dödsstraff är för milt staff för den här typen av vidriga GM.

Är du vegan?
Citera
2026-09-28, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Katten lär vara traumatiserad för gott.

Blev katten fysik skadad?

Djurplågeri ska ge dödsstraff, det är det vidrigaste brottet som finns.

Var det enbart att katten skickade grädde så kanske inte dödsstraff men iaf några års fängelse... Vilka psykopater. Utnyttjar de barn också?

Varför skulle katten vara traumatiserad? Svårt att veta om du är sarkastisk eller efterbliven, då majoriteten av människor så efterblivna.
Citera
2026-09-28, 04:31
Medlem
FuckSwedens avatar
Varför går det bra att ha ansiktena på ett gäng styckmördare synliga i FUP, men inte här, när det gäller sexuella handlingar mot en oskyldig katt?
Citera
2026-09-28, 07:03
Medlem
Det är alltså en katt som har slickat en fitta?

Om detta stämmer, så är det ju ett ganska gränslöst beteende. Men jag tippar på att katten inte bryr sig nämnvärt, jag har sett katter äta spyor så det är inte så kräsna av sig. Tidelag kan gott fortsätta vara förbjudet, men i detta fall tror jag inte katten har lidit överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in