Citat:
Ursprungligen postat av
Sherlockholmes1989
Gemene svensk skiter fullständigt i klimatet, jag själv reser 9-10 gånger varje år till olika delar av världen, folk runtomkring mig gör samma sak, vissa åker mindre andra flera gånger men generellt stannar INGEN hemma ett helt år med tänket ”Jag tänker på klimatet”.
Iallafall inte du och vissa kvinnliga influencers som BI tex 😅
Citat:
Ursprungligen postat av
Sherlockholmes1989
Ett land med 10 miljoner invånare kan inte påverka klimatet ett skit när du har Indien, Bangladesh, Kina osv som släpper ut så extremt mycket skit. Sluta lev i en bubbla.
Kan inte du kliva ur din egen bubbla, dina miljöförstörande flygresor påverkar jorden precis som influencern BI:s flygresor.
Gissar att du avundsjuk på oss som vågar rikta kritik mot dessa miljömässigt ohållbara flygresor som kvinnliga svenska influencers och kändisar sysselsätter sig med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sherlockholmes1989
Jag ångrar inte en enda av mina resor, har träffat på så mycket människor och skapat minnen som jag kommer bära med mig hela livet. Ska jag offra allt detta för o sitta hemma i mörka Sverige och tänka på miljön?
Lägg av, sluta gnäll, du låter som en väldigt svag individ som behöver yta och upplevelser för att klara av vardagen. Du måste inte heller ta BI:s resor i försvar, ni har med stor sannolik ingenting annat gemensamt förutom era miljöpåverkande flygresor så snacka inte så mycket dynga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sherlockholmes1989
Bi*nca lever lyxlivet och njuter av sitt liv och sina pengar,
Vad är det för lyxigt med att smutsa ner miljön med nöjesresor (flygresor) som orsakar betydande utsläpp av växthusgaser?