2026-09-20, 01:52
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Utveckla tack

Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Intellektuell funktionsnedsättning, kallades förut utvecklingsstörning,vilket jag verkligen inte tror Bianca har
Nej, Bjankafinaste är inte ett tard, hon har bara aldrig behövt lära sig nånting.
Citera
2026-09-20, 02:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Låt människor flyga för i helvete. Tror knappast att familjen W*hlgren kan stå skyldiga till världens klimatutsläpp

Här har vi årets mest puckade försvarsinlägg.

Alla som flyger mycket borde självklart betänka att flygresor har en stor miljöpåverkan och det inkluderar självklart också kändisfamiljen du verkar avguda. Fakta är att svenskarnas flygresor ger upphov till mycket stora utsläpp per person jämfört med genomsnittet i världen.

Utsläppen från flyget är dessutom starkt koncentrerade till en mindre del av befolkningen. Både globalt och i Sverige är det en minoritet som står för den absoluta majoriteten av flygresorna. Exempelvis visar statistik att de 20 procent som flyger mest står för över hälften av alla utsläpp från privata flygresor och här kan man verkligen börja efterlysa ett miljötänk från de influencers och kändisar som flyger mycket.

Du däremot brölar ut att människor ska få flyga hur mycket de vill men kan inte presentera ett enda vettigt sakligt argument för att det är hållbart att göra detta.
Citera
2026-09-20, 02:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Har ingen aning om vad hon drar in, men förmodligen så det räcker. Kan man dock inte koka ett ägg själv eller sköta sin egen tvätt, sina husdjur eller sina egna räkningar så blir pengarna bara ett substitut och dom förlorar i värde till slut.

Som 30+ borde man ha lite personlig stolthet, men tydligen är det bara yta som räknas. Tro fan att ingen pallar att leva tillsammans med en sådan människa. Morsan verkar ändå ha lite verklighetsförankring och borde kunna stötta henne mycket bättre.

En 31-årig kvinna behöver väl knappast någon vägledning av sin egen morsa? Läggs inte grunden till ett vuxet beteende och uppförande under själva uppväxtåren? Dvs, långt tidigare? Att försöka "stötta" en 31-årig kvinna som med stor sannolikhet inte vill att morsan lägger sig i känns dessutom som ett omöjligt uppdrag.

Men visst, på vilka sätt menar du att morsan borde stötta denna fullvuxna kvinna?
Citera
2026-09-20, 02:49
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Såg henne o pernilla på morgontv, 4an.

Hon framstår som fullkomligt obildad, förstår ingenting och frågar hela tiden vad normala svenska ord betyder. 9 år i grundskola med usla betyg märks verkligen
Hon är ju dum som säljer in sig som en utländsk tjej med sydländska rötter. Italienerskorna har ju asdåligt rykte i hela Nordeuropa.
Citera
2026-09-20, 03:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Gemene svensk skiter fullständigt i klimatet, jag själv reser 9-10 gånger varje år till olika delar av världen, folk runtomkring mig gör samma sak, vissa åker mindre andra flera gånger men generellt stannar INGEN hemma ett helt år med tänket ”Jag tänker på klimatet”.

Iallafall inte du och vissa kvinnliga influencers som BI tex 😅

Citat:
Ett land med 10 miljoner invånare kan inte påverka klimatet ett skit när du har Indien, Bangladesh, Kina osv som släpper ut så extremt mycket skit. Sluta lev i en bubbla.

Kan inte du kliva ur din egen bubbla, dina miljöförstörande flygresor påverkar jorden precis som influencern BI:s flygresor.

Gissar att du avundsjuk på oss som vågar rikta kritik mot dessa miljömässigt ohållbara flygresor som kvinnliga svenska influencers och kändisar sysselsätter sig med.

Citat:
Jag ångrar inte en enda av mina resor, har träffat på så mycket människor och skapat minnen som jag kommer bära med mig hela livet. Ska jag offra allt detta för o sitta hemma i mörka Sverige och tänka på miljön?

Lägg av, sluta gnäll, du låter som en väldigt svag individ som behöver yta och upplevelser för att klara av vardagen. Du måste inte heller ta BI:s resor i försvar, ni har med stor sannolik ingenting annat gemensamt förutom era miljöpåverkande flygresor så snacka inte så mycket dynga.

Citat:
Bi*nca lever lyxlivet och njuter av sitt liv och sina pengar,

Vad är det för lyxigt med att smutsa ner miljön med nöjesresor (flygresor) som orsakar betydande utsläpp av växthusgaser?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-09-20 kl. 04:05. Anledning: Tillägg
Citera
2026-09-20, 04:41
Medlem
Citat:
Bianca lever lyxlivet och njuter av sitt liv och sina pengar, medans diverse lagerarbetare på FB slänger skit på henne och hennes familj på precis ALLT de kan hitta, nu är det miljötänket som är nästa måltavla

Omringad av hundbajs, mjölbaggar och Anticimex
Citera
2026-09-20, 13:11
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Omringad av hundbajs, mjölbaggar och Anticimex

Du glömde nämna de förstörda golven (hundkiss) i lyx lägenheten ☺️

Källa: Aftonbladet https://share.google/OFbNg2XaGSaTtrTqK
Citera
2026-09-21, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Här har vi årets mest puckade försvarsinlägg.

Alla som flyger mycket borde självklart betänka att flygresor har en stor miljöpåverkan och det inkluderar självklart också kändisfamiljen du verkar avguda. Fakta är att svenskarnas flygresor ger upphov till mycket stora utsläpp per person jämfört med genomsnittet i världen.

Utsläppen från flyget är dessutom starkt koncentrerade till en mindre del av befolkningen. Både globalt och i Sverige är det en minoritet som står för den absoluta majoriteten av flygresorna. Exempelvis visar statistik att de 20 procent som flyger mest står för över hälften av alla utsläpp från privata flygresor och här kan man verkligen börja efterlysa ett miljötänk från de influencers och kändisar som flyger mycket.

Du däremot brölar ut att människor ska få flyga hur mycket de vill men kan inte presentera ett enda vettigt sakligt argument för att det är hållbart att göra detta.
Jag har aldrig påstått att det är hållbart. Känner bara att det blir fel när man skuldbelägger vanliga människor för ett så mycket större problem. Tror nog att våra politiker flyger bra mycket mera på ett år, men det talas det tyst om. Att skambelägga människor tror jag inte är rätt väg att gå. Dom kommer flyga ändå och skita i vad klimatmupparna säger. Hade det funnits bra alternativ så hade jag hållit med dig, men just nu gör det inte det, även om Greta vill framställa det som det.
Citera
2026-09-21, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
En 31-årig kvinna behöver väl knappast någon vägledning av sin egen morsa? Läggs inte grunden till ett vuxet beteende och uppförande under själva uppväxtåren? Dvs, långt tidigare? Att försöka "stötta" en 31-årig kvinna som med stor sannolikhet inte vill att morsan lägger sig i känns dessutom som ett omöjligt uppdrag.

Men visst, på vilka sätt menar du att morsan borde stötta denna fullvuxna kvinna?
Det är svårt så klart, men morsan borde kanske med sin egen erfarenhet kunna förklara att man kan inte sälja ut sig hur som helst för pengar.

Tyvärr börjar PW bli likadan så jag får ge dig lite rätt här...Grabbarna verkar dock hålla stilen hyfsat bra.
Citera
2026-09-21, 21:15
Avslutad
Horan kommer hem från Thailand till sin jättevåning på Östermalm och gnäller över hur jävligt Sverige är snälla frige lasermannen vi behöver hjälp
Citera
2026-09-22, 09:15
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustafAgrell
Horan kommer hem från Thailand till sin jättevåning på Östermalm och gnäller över hur jävligt Sverige är snälla frige lasermannen vi behöver hjälp
Hon kan ju stanna kvar i Thailand eller i Spanien för den delen om så hon vill. Hon behöver inte komma alls komma tillbaka till Sverige.
Citera
2026-09-22, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafAgrell

Bianca säger i klippet att hon inte kommer att bo kvar i Sverige hela livet. Ett par år till sedan flyttar hon till ett varmt land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in