2026-09-21, 13:58
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jo det kan jag hålla med om
Men om hon på riktigt försöker få följare att tro att hon skrivit dessa citat och kloka ord så är det lite extra krydda på hennes skämtkanal

Hon låter så oerhört fejk i dagens vlogg! Och varför gör hon dedär skrattet där hon visar tänder och ser ut som en råtta hela tiden?

Ja helt sjukt 😂😂
Citera
2026-09-21, 14:11
Medlem
askungens avatar
Senaste inlägget på Instagram där hon dansar 🫣🫣🫣 ser läskigt ut på nåt sätt...!
Citera
2026-09-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Senaste inlägget på Instagram där hon dansar 🫣🫣🫣 ser läskigt ut på nåt sätt...!
Hon ser ut som ett psykfall där 😂😂😂
Citera
2026-09-21, 18:43
Medlem
Hennes sociala batteri dog efter att ha varit och handlat med Mellon och Stefan. Annars kan hon hänga på klubb med Lina en helg helg utan att hennes sk sociala batteri dör. Mycket som är till ungdomarna i den påsen. Tror allt är till henne själv faktiskt. Sånt hon äter i smyg. Hon vill ju inte visa det inför hennes magiska följare. Hon är ju så magisk och visar upp sin "nyttiga" plocktallrik.
Citera
2026-09-21, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelina55
Hon ser ut som ett psykfall där 😂😂😂
Ser ut som ??😂
Citera
2026-09-21, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hennes sociala batteri dog efter att ha varit och handlat med Mellon och Stefan. Annars kan hon hänga på klubb med Lina en helg helg utan att hennes sk sociala batteri dör. Mycket som är till ungdomarna i den påsen. Tror allt är till henne själv faktiskt. Sånt hon äter i smyg. Hon vill ju inte visa det inför hennes magiska följare. Hon är ju så magisk och visar upp sin "nyttiga" plocktallrik.
Såg det också och det mesta var onyttiga saker.
Allt konstigt och äckligt hon har för sig, ( äckliga, vulgära saker hon säger)är hon så korkad att hon inte fattar att skolpersonal, grannar ser vad hon håller på med. För att inte prata om hennes barns kompisar, S har barn, föräldrar och vänner. Hon är helt jävla toppad nu och då räcker det inte prata svenska. Nä då tar man till med eng ovanpå det 😂😂😂
Citera
2026-09-21, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Såg det också och det mesta var onyttiga saker.
Allt konstigt och äckligt hon har för sig, ( äckliga, vulgära saker hon säger)är hon så korkad att hon inte fattar att skolpersonal, grannar ser vad hon håller på med. För att inte prata om hennes barns kompisar, S har barn, föräldrar och vänner. Hon är helt jävla toppad nu och då räcker det inte prata svenska. Nä då tar man till med eng ovanpå det 😂😂😂

Är mest det jag tycker är sorgligt. Hennes fd vänner är just före detta och hennes liv verkar vara att gå hemma och damma, och göra konstiga eller pinsamma saker och uttalanden på SoMe som kan negativt påverka hennes relationer med Stefans familj, hennes egna vänner/fd vänner men också hennes barns relationer med vänner och partners.
Hur man är privat är ju ofta en sak men när man lägger ut offentligt måste man ofta ändå censurera sig lite för att inte riskera andras relationer. Det är att visa omtanke och respekt för andra.

Det hon hela tiden förespråkar i sina ”kloka” ord och med sitt beteende är ju att skita i vad andra tycker och känner. Bara man gör vad man själv vill göra så är det rätt. Gillar andra inte det? Deras problem.
Citera
2026-09-21, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Är mest det jag tycker är sorgligt. Hennes fd vänner är just före detta och hennes liv verkar vara att gå hemma och damma, och göra konstiga eller pinsamma saker och uttalanden på SoMe som kan negativt påverka hennes relationer med Stefans familj, hennes egna vänner/fd vänner men också hennes barns relationer med vänner och partners.
Hur man är privat är ju ofta en sak men när man lägger ut offentligt måste man ofta ändå censurera sig lite för att inte riskera andras relationer. Det är att visa omtanke och respekt för andra.

Det hon hela tiden förespråkar i sina ”kloka” ord och med sitt beteende är ju att skita i vad andra tycker och känner. Bara man gör vad man själv vill göra så är det rätt. Gillar andra inte det? Deras problem.
Exakt och jag tycker inte synd om varken S eller E för dem vet vad dem håller på med men fortsätter ändå. Det är närmsta omkring dem två det är synd om. Fy fan jag hade inte velat va i deras sits.
Citera
2026-09-21, 19:36
Medlem
I hennes vloggar säger hon ofta

”Jag kan inte”

”Jag vill inte”

Negativ. Ursäkter.

Så omständligt det var för henne att sätta upp garagetältet. Så negativ och nedlåtande. Ja, Ellie, man måste anstränga sig ibland för att göra något och det är inte så roligt eller lätt jämt. (Så jävla fult och stökigt med det där tältet dock. Massor av skit på marken och så ett tält också).

Sen var det att om det regnade kunde hon inte gå ut för hon ville inte bli sjuk igen. Men snälla sluta skylla på att du är sjuk när du kan göra allt en frisk människa kan.
Senast redigerad av PamBam 2026-09-21 kl. 19:39.
Citera
2026-09-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Exakt och jag tycker inte synd om varken S eller E för dem vet vad dem håller på med men fortsätter ändå. Det är närmsta omkring dem två det är synd om. Fy fan jag hade inte velat va i deras sits.

Jag tycker det är sorgligt att hon inte förstår det. Hon är så inne i sitt magiska tänk om att man ska göra exakt som man vill och håller inte andra med så är de paria och ska bort så man kan fortsätta göra som man vill.
Hon förstör relationer som är viktiga. Tänk vilket jävla skit att ha en dålig relation till det viktigaste i Stefans liv, hans barn och släkt.
Citera
2026-09-21, 19:39
Medlem
Kollade klippet på insta igen och det syns tydligt att hunden är osäker på vad det handlar om.
Citera
2026-09-21, 20:23
Medlem
Har sett det omtalade klippet på Instagram. Faktiskt bland det sjukaste jag sett. Det sägs att dårskap ibland går i arv. Hunden ser väldigt rädd och osäker ut. Men Ellie fortsätter ändå sin, som hon kallar det, fuldans därför att hon gör som hon vill. Hon säger också att hon BRUKAR fuldansa varje dag. Nej du Ellie, det såg man på hunden att det var första gången du gjorde det nu. Sluta skräm hunden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in