2026-09-20, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
BS! Måns skrev på sitt Instagram att hunden dött.
Det minns du. Vilken tråkig attityd du har.
Citera
2026-09-20, 23:30
Medlem
Citat:
Måns har väl en massa planer bl.a ett polbygge.
Samt att renovera färdigt inomhus.

Bara en vidrig narcissist prioriterar att bygga pool framför att vara hos sina barn och finnas i vardagen.
Citera
2026-09-20, 23:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Bara en vidrig narcissist prioriterar att bygga pool framför att vara hos sina barn och finnas i vardagen.
De är planer som går långt tillbaka när familjen bodde här.
Jag vet inte om det är en prioritet nu när barnen inte längre bor här.
Citera
2026-09-20, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det är tradition att Månspetting ringer Expressen när det händer honom det minsta i hans privata sfär. Ta t.ex när hunden dog hastigt. Det var sorgens dag och facebook exploderade av sörjande tanter.
Män som misshandlar misshandlar också husdjuren och dödar husdjur som blir kvar i en skilsmässa eller om kvinnan flyr.
Citera
2026-09-20, 23:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Försök hålla isär sakerna. Det handlade om barnens hemvist.

Jag tror nu faktiskt att du är så dum som du verkar, för det här är omöjligt att spela.
Jag får kolla upp det innan jag svarar.
Citera
2026-09-20, 23:38
Medlem
Citat:
Bodde inte familjen ”där”, på gården?
Citera
2026-09-20, 23:39
Medlem
Citat:

Citat:
Måns har väl en massa planer bl.a ett polbygge.
Samt att renovera färdigt inomhus.

Hur ska du ha det - har han planer på att bygga pool eller har han inte det? (Eller mest troligt - har du möjligen ingen aning om det?

Det är motigt för dig nu när vi är flera som identifierar bristerna i dina luftslott. Skulle det inte vara skönt att ta ett par dagar ledigt från den här tråden? Du kan ju alltid spela lite musik av Trådens Huvudperson om abstinensen blir för svår.
Citera
2026-09-20, 23:40
Medlem
Citat:
Jag får kolla upp det innan jag svarar.

En annan modell hade varit att kolla upp innan man skriver ett första inlägg.
Citera
2026-09-20, 23:42
Avstängd
Citat:
Män som misshandlar misshandlar också husdjuren och dödar husdjur som blir kvar i en skilsmässa eller om kvinnan flyr.
Här var det tvärtom. När Måns flyttade till Kattvik så CJ kunde bo på gården skickade hon djuren inklusive den katt hon själv givit barnet i julklapp upp till Måns. Hon ville inte ta hand om deras husdjur.
Citera
2026-09-20, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Bodde inte familjen ”där”, på gården?

Jag antar att användningen av "här" ska signalera antingen att skribenten befinner sig på den så kallade vingården, eller möjligen att vederbörande tänker sig in i tillvaron där så mycket att det känns som om hen är där. Jag vet inte vad som är obehagligast.
Citera
2026-09-20, 23:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du har alltså inga belägg för påståendena om förtal. Allt är produkter av din fantasi. Du fantiserar till och med att Ciara skulle bli dömd för förtal för något som skrivits på Läckbergs insta. Jisses!
Jösses så tröttsam du är. Men låt oss skilja sakerna åt.

Om Ciara vill stämma MZ för förtal kan hon försöka men kommer inte att ha mycket att komma med.

Om MZ vill stämma Ciara för grovt förtal har han ALLT som talar för honom. Han kan dessutom lägga till falsk tillvitelse.

Om MZ vill stämma Camilla Läckberg, Cissi Walin och/eller Adelina Nicolic så har han återigen allt på fötterna, då alla tre "damerna" grovt förtalat honom. Och fortsätter att göra det till dags datum.

Vad är det du inte förstår med svensk förtalsrätt? Den är ju inte speciellt komplicerad?
Citera
2026-09-20, 23:44
Medlem
Citat:
Tanken fanns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in