2026-09-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Förlåt men, haha, efter allt ni tycker att han har gjort så har han ändå stigit i graderna från en mums (-mums) till nngngen Mumsbulle! Fint ju!

Varför skulle han ringa Expressen angående detta? Verkar vara mer av en familjetradition än något annat.
Nu är både pappa, farbror, Måns och säkerligen några fler piloter.
Det är tradition att Månspetting ringer Expressen när det händer honom det minsta i hans privata sfär. Ta t.ex när hunden dog hastigt. Det var sorgens dag och facebook exploderade av sörjande tanter.
Citera
2026-09-20, 22:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är förklarat så många gånger i tråden att ingen kan ha missat vad rättegången handlade om. Du ljuger men låtsas som att du missförstått när du blir avslöjad. MånsPetter ansökte aldrig om vårdnad, han kvarhöll barnen olovligt. Det vet du mycket väl.
CJ blev väl tilldömd full vårdnad om barnen?
Var det inte just vårdnaden o hemvist som Måns ville överklaga i en högre instans

Jag ljuger inte men jag kan minnas fel. Det är en väldigt tråkig attityd ni har.
Citera
2026-09-20, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag är tveksam till det där erbjudandet om filmroll också och det var väldigt luddigt. Vem utan talang får en huvudroll? Det enda skulle kunna var någon porrfilm eller liknande. Kan ha varit hallucinationer också hos MånsPetter och att det aldrig har hänt. Nu vill man ju veta vem huvudrollen gick till?

Synd att inte Skavlan ställde följdfrågor om hans huvudroll och vilken film det var. Han kanske inte ville genera gästen och visste att det var svammel? Ena dagen författare, nästa pilot och sen filmstjärna. Han borde jobba arslet av sig...
Detta är min gissning:

https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/kanal-5-semestertestarna-deltagare/

Resmål Colombia
Citera
2026-09-20, 22:46
Avstängd
Citat:
Jag är tveksam till det där erbjudandet om filmroll också och det var väldigt luddigt. Vem utan talang får en huvudroll? Det enda skulle kunna var någon porrfilm eller liknande. Kan ha varit hallucinationer också hos MånsPetter och att det aldrig har hänt. Nu vill man ju veta vem huvudrollen gick till?

Synd att inte Skavlan ställde följdfrågor om hans huvudroll och vilken film det var. Han kanske inte ville genera gästen och visste att det var svammel? Ena dagen författare, nästa pilot och sen filmstjärna. Han borde jobba arslet av sig...
Jag tyckte annars han var rätt bra i 'Jordskott'.
Men jag förstår att du missat både det mycket annat.
Citera
2026-09-20, 22:54
Medlem
Citat:
Detta är min gissning:

https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/kanal-5-semestertestarna-deltagare/

Resmål Colombia
Men det där är ingen film så den går bort. Vet inte vilken roll her Mumsbulle skulle passa in i. "Horkarlen" möjligen eller liknande drama. Han får spela sig själv.
Senast redigerad av Vipan 2026-09-20 kl. 23:34.
Citera
2026-09-20, 22:56
Medlem
Citat:
Jag tyckte annars han var rätt bra i 'Jordskott'.
Men jag förstår att du missat både det mycket annat.
Jordskott? Han gräver ner sig efter ett skott i råttan?
Citera
2026-09-20, 23:00
Avstängd
Citat:
Har du en dom som visar att Ciara har förtslat MånsPetter. Jag tror att du fantiserar. Hur skulle det ens gå till att förtala någon genom sina vänner. Du fantiserar helt enkelt.
Nej, hur skulle jag kunna det om jag inte drivit ett civilmål i MZs ställe? Det vore väl oerhört konstigt?

Hur man kan göra det? Det är bara att gå in på Camilla Läckbergs instagram så ser du själv.
Men det kommer du inte att göra.

Förutom "hata Måns" kommentarerna finns det denna gång säkerligen ett hundratal kommentarer som ber henne sluta/tänka sig för/ lägga ned.

Dessutom ljuger hon om händelserna i boken (alternativt så kan vår internationellt kändaste författare inte själv läsa) och dess tidpunkter. Rakt ut.
Citera
2026-09-20, 23:00
Medlem
Där ser man återigen hur lite sanningshalt det finns i påståendena från MZ-hatargruppen och att de inte gör helt NOLL ansträngning för att undersöka någonting. Istället vill de sälja deras åsikt som sanning, och det dygnet runt.

Sanningen är dock att det till och med går att läsa helt enkelt hos förlaget att han numera är utbildad pilot. Och de har säkert i förväg, särskilt i just hans fall, omedelbart informerat sig och försäkrat sig om uppgifterna.

”Sedan våren 2026 är Måns Petter även utbildad pilot.”
https://www.bokfabriken.se/bf_forfattarnamntax/mans-petter-zelmerlow/
Citera
2026-09-20, 23:10
Avstängd
Citat:
Det är tradition att Månspetting ringer Expressen när det händer honom det minsta i hans privata sfär. Ta t.ex när hunden dog hastigt. Det var sorgens dag och facebook exploderade av sörjande tanter.
BS! Måns skrev på sitt Instagram att hunden dött.
Citera
2026-09-20, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Måns pappa har köpt huset till sonen eftersom dennes tillgångar är låsta i huset i UK.
När skilsmässan är över och huset i UK sålt ANTAR jag att MZ.s pappa får sina investerade pengar åter.
MZs pappa har inte köpt huset för sina egna behov utan för sonens. Det var ju meningen att MZ och hans familj skulle bosätta sig där.
Som jag förstått det. Har du förstått det på något annat sätt?

Jag har förstått så mycket som att det är hans far som äger huset. Antaganden (även känt som spekulationer eller fantasier) är jag inte så intresserad av. Men jag tolkar det nu som att du inte kan förklara vad indirekt ägande är, eftersom begreppet inte existerar.
Citera
2026-09-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Förklara gärna. Eftersom CJ tilldömdes full vårdnad av barnen mot MZ vilja, så handlade det både om hemvisten och vårdnaden.
Kan man tolka det på annat vis? Var det inte just det som Måns ville överklaga?

Försök hålla isär sakerna. Det handlade om barnens hemvist.

Jag tror nu faktiskt att du är så dum som du verkar, för det här är omöjligt att spela.
Citera
2026-09-20, 23:23
Medlem
Citat:
Nej, hur skulle jag kunna det om jag inte drivit ett civilmål i MZs ställe? Det vore väl oerhört konstigt?

Hur man kan göra det? Det är bara att gå in på Camilla Läckbergs instagram så ser du själv.
Men det kommer du inte att göra.

Förutom "hata Måns" kommentarerna finns det denna gång säkerligen ett hundratal kommentarer som ber henne sluta/tänka sig för/ lägga ned.

Dessutom ljuger hon om händelserna i boken (alternativt så kan vår internationellt kändaste författare inte själv läsa) och dess tidpunkter. Rakt ut.
Du har alltså inga belägg för påståendena om förtal. Allt är produkter av din fantasi. Du fantiserar till och med att Ciara skulle bli dömd för förtal för något som skrivits på Läckbergs insta. Jisses!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in