2026-09-20, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Ska spela varje söndag resten av året till slut kommer man få bingo och komma fram
Nu när det också är 5 spel så ökar kanske chanserna.
Citera
2026-09-20, 18:54
Medlem
Kvällens musikala gäster var inte mycket att hänga i granen... Viktor Norén och Linus Wahlgren.

De har lagt 3 100-tusingar bredvid varandra. I ett hörn. För guds skull sprid ut de lite.
Citera
2026-09-27, 19:09
Medlem
SodaFointains avatar
Det dåliga är att resorna man vinner är rund resor man kanske ej vill åka på rund resor. Och har man vunnit 1 miljon på bingoraden ska man låta nån som bara vunnit 100 kr ringa in och få färgfemman och inte vinna 1 miljon till
Citera
2026-09-27, 20:19
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
har man vunnit 1 miljon på bingoraden ska man låta nån som bara vunnit 100 kr ringa in och få färgfemman och inte vinna 1 miljon till

Hur tänker du det ska va då ?
Citera
2026-09-27, 22:04
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Hur tänker du det ska va då ?
Bara de som vunnit lite ska ringa
Citera
2026-09-27, 22:19
Medlem
SodaFointains avatar
Jag prenumererar
Citera
2026-09-28, 23:09
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Bara de som vunnit lite ska ringa

Men man vet väl inte vad man vunnit om man måste ringa / smsa ?
Citera
2026-09-29, 07:41
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Men man vet väl inte vad man vunnit om man måste ringa / smsa ?
Jo man vinner ju på bingot
Citera
2026-09-29, 12:06
Medlem
SodaFointains avatar
Vi har en lokal second hand butik här jag brukar åka till ibland. Den har himla fina kläder och jag har själv jobbat där men det sög! Fick lyfta på allt. Jag jobbade där bara för att hitta nån som kunde åka med till London och se Abba voyager men de var bara gamlisar som jobbade där som inte heller orkar gå i London. Snart ska vi åka utomlands nånstans. Jag undrar vart? Såg min mamma var och skaffade nytt pass i januari i ett program där jag kan se vart de är i min mobil. Mitt pass går ut om 1 år och får jag ej åka innan dess har jag slösat 400 kr. Jag vill till Tokyo och Abi Dhabi. Ej varit utomlands på 7 år! Men denna gång betalar jag för mig själv. Men inte till Tokyo med morsan. Hon orkar ej gå där heller och åker jag med henne får jag ej handla hur mycket gatschapons jag vill. De jag känner har inte antingen råd att resa, eller så gillar de ej resor
Senast redigerad av SodaFointain 2026-09-29 kl. 12:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in