• 1
  • 2
2005-09-02, 15:51
Medlem
Varför får Rickard ”Reserv Loket” Olsson i direktsändning nämna Volvo och Harley Davidson vid namn men inte säga t.ex. ICA eller Stadium? Har granskningsnämnden för radio och tv godkänt detta?

Tommy T
Citera
2011-11-17, 16:31
Bannlyst
800 000 lotter är det inte ganska lite. Tänk om 2 miljoner skulle vilja spela då?
Citera
2011-11-17, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantaNaranja
800 000 lotter är det inte ganska lite. Tänk om 2 miljoner skulle vilja spela då?

1. Du svarar på ett inlägg som är 6 år gammalt.
2. Ditt svar är helt obegripligt och verkar inte svara på TS fråga.
3. Mitt inlägg tillför inget vettigt i denna diskussion.
Citera
2011-11-17, 21:17
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamton

1.Tror inte han svara på TS fråga utan vill få upp en diskussion om antalet sålda biljetter till dagens 20 års jubileum.
2. Det var allt.
Citera
2011-11-17, 21:49
Medlem
Min brors kusins avatar
Riktigt kul program i kväll, Loket är ju för skön och de andra är också på gott humör
Citera
2011-11-17, 22:09
Medlem
Blev det inte lite väl stressigt program. Men loket är skön

Var en kille som sa att de nu fått in 16 miljarder på 20 år,

Loket kommenterade efteråt att när han sluta hade de fått in 15 miljarder, han undrade då vad fan de andra håll på med (bara fått in 1 miljard på 10år)
Citera
2011-11-17, 22:20
Medlem
tragiskt och se hur stressigt hela samhället har blivit egentligen, loket hinner inte ens tänka innan dom skriker på han att skynda på, nog för att han börja bli till åren, men inte ens på sin tid hade han klarat av det där höga tempot, inget han är van vid, vilket ingen nog borde vara heller!

Sorgligt!
Citera
2011-11-17, 22:33
Medlem
Arctic Mans avatar
Tråkigt att programmet skulle urarta till en sån fars. Hade inte sett bingolotto på flera år, och sen blir det rena hönshuset. I och för sig ganska roande, men man hade önskat att loket fått mer tid, han kommer nog aldrig mer ställa upp igen! Tydligt hur sista färgfemman va riggad så hon skulle vinna allt.
Detta program kommer nog bli omtalat i långtid framöver hos tv4folket, vilken flopp.
Citera
2011-11-17, 22:37
Medlem
Wheatstacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Man
Tråkigt att programmet skulle urarta till en sån fars. Hade inte sett bingolotto på flera år, och sen blir det rena hönshuset. I och för sig ganska roande, men man hade önskat att loket fått mer tid, han kommer nog aldrig mer ställa upp igen! Tydligt hur sista färgfemman va riggad så hon skulle vinna allt.
Detta program kommer nog bli omtalat i långtid framöver hos tv4folket, vilken flopp.

Hur var det tydligt? Låter intressant....
Citera
2011-11-17, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hamton
Det var den ända tråden om BL som fanns. Stod idag att det fanns 800 000 lotter ute och de hade hittils sålt 600 000. Förut fanns det alltid 3 miljoner så det är lite lotter nu sen borde de göra då detta program att de som ej vunnit får ringa in och ta låda istället det vore väl bättre!
Citera
2011-11-17, 22:53
Medlem
Bara jag som tror att de inte ville stå där uppe, rickard sa ju att han trodde han bara skulle vara gäst.

Sen verkade det nästan som om bylund och rickard olsson blev lite osams.

Bylund sa att rickard såg ut som en uteliggare på den tiden, sen visa de klipp när han var mer tränad. rickard så något i stil med att det skulle bylund också behöva, sen fortsatte bylund med något prat om att Rickard lukate illa. Vet inte kanske missuppfattade men något var det dom emellan.

Jan Bylund är för övrigt riktigt jävla usel jämfört med alla andra, Kronér och Loket de enda rätta.
Citera
2011-11-17, 23:29
Medlem
GoogleThats avatar
Såg nog bara en halvtimme i ungefär mitten av programmet, men då var de skön stämning i studion med Kroner, Loket å gänget. Kroner är min favortiledare för bingolotto helt klart, kan nog bero på att av de få programm jag såg när ja var liten så var nog mestadelen Kroners avsnitt.

Tråkigt att inte Gunde kunde ställa up.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in