2026-09-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taggertyjones
Tack! Såg även att man kan köpa färdigblandat? Vad tycker du om det? Läste att det är lite tveksamheter kring det. Verkar så svårt att dosera själv bara

Färdigblandat? Alla dessa peptider kommer från fabriker i Kina. De är i 3ml vialer med frystorkat pulver.

Jag vet inte var du köper det ifrån men om det är färdigblandat så är det någon som köpt från Kina och sen blandat det själv i sin källare och höjt priset gånger 10.
Citera
2026-09-16, 20:38
Medlem
cookieboys avatar
Citat:
Eller så här, har läst på nu och det är BPC157 samt Ara290 jag behöver. Vill prova ca 1 månad och sedan utvärdera om jag ska fortsätta. Tror väl att det bästa sättet är att dosera själv då det finns tveksamheter kring kylkedjor osv vad gäller färdigblandat.

Kan någon (SNÄLLA) skriva hur mycket jag ska köpa av vardera BPC157 och ARA290?

Innan du börjar läs på ordentligt och vad du än gör köp inte BPC157 och ARA290 färdig blandat. Rekonstruktion (blandning av frystorkat pulver med BAC vätska) gör du själv så att du har kontroll på styrkan och innehåll.
Citera
2026-09-17, 16:36
Medlem
Citat:
Tack! Såg även att man kan köpa färdigblandat? Vad tycker du om det? Läste att det är lite tveksamheter kring det. Verkar så svårt att dosera själv bara

Jag skulle verkligen undvika att köpa färdigblandade peptider. Om någon säljer dem färdigblandade är det en ganska stor red flag 🚩 Köp någon annanstans. Är man så oseriös att man säljer färdigblandat visar det att man struntar i hygien och infektionsrisker. Jag hade faktiskt inte ens köpt en vial i pulverform från en sådan säljare.

Man vet inte hur länge de har stått, hur de har förvarats eller vad som faktiskt har hänt med dem under tiden. Jag hade därför alltid köpt peptiderna i pulverform och rekonstituerat dem själv, så att man har bättre koll på hela processen.
Citera
2026-09-20, 16:58
Medlem
Någon som köpt någon äkta prisvärd reta med COA någonstans? Kina
Citera
2026-09-28, 19:57
Medlem
Har kommit över en spruta med Retatrutide. Har kanyler och allt men hittar inte uppgifter om rekommenderad dos någonstans. AI undrar varför jag frågar…

Någon som vet? Sprutan doserar från 1-10.
Citera
2026-09-28, 20:11
Avstängd
Starkemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voidoid
Har kommit över en spruta med Retatrutide. Har kanyler och allt men hittar inte uppgifter om rekommenderad dos någonstans. AI undrar varför jag frågar…

Mitt tips är att börja 0.5mg måndag 0.5 torsdag. För att sedan köra 1mg måndag. Sen får du känna efter i fall du klarar dig på 1mg. En mjuk start är alltid vettigt så man minskar undviker det första värsta biverkningarna.
Citera
2026-09-28, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starkemannen
Mitt tips är att börja 0.5mg måndag 0.5 torsdag. För att sedan köra 1mg måndag. Sen får du känna efter i fall du klarar dig på 1mg. En mjuk start är alltid vettigt så man minskar undviker det första värsta biverkningarna.
Stort tack 🙏
Citera
2026-09-28, 20:30
Avstängd
Starkemannens avatar
Citat:
Stort tack 🙏
Vill dock ge varningsfinger till att köpa färdigblandat. Ur hygiensjäl och hållbarhet bör man blanda själv ifrån pulver form. Så hoppas du känner dig säker på din källa.
Citera
2026-09-28, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starkemannen
Vill dock ge varningsfinger till att köpa färdigblandat. Ur hygiensjäl och hållbarhet bör man blanda själv ifrån pulver form. Så hoppas du känner dig säker på din källa.
Helt säker. 99 procent i alla fall. Från en framgångsrik modell i London. Frysbox och hela kitet.
Citera
2026-09-29, 09:04
Medlem
Citat:

Beror på vad det är för mg i sprutan?
Har det blandats från en 4 mg 5 mg 10 mg eller ,20 mg tex 🤦
Citera
2026-09-29, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen
Beror på vad det är för mg i sprutan?
Har det blandats från en 4 mg 5 mg 10 mg eller ,20 mg tex 🤦
Som jag skrev så är sprutan inställbar. Den innehåller därmed ett stort antal doser. Det är oklart vad du menar med ”blandats”. Doserna är 0,1 till 1 mg.
Citera
2026-09-29, 10:41
Medlem
Citat:
Som jag skrev så är sprutan inställbar. Den innehåller därmed ett stort antal doser. Det är oklart vad du menar med ”blandats”. Doserna är 0,1 till 1 mg.
Det är fortfarande lite oklart vad du menar. Är det en injektionspenna du har, eller vad menar du med att sprutan är inställbar 1–10? Du skriver att doserna är 0,1–1 mg. Är det totalt 10mg?

Vet du hur mycket retatrutid den har rekonstituerats med och hur mycket vätska som har tillsatts? Det behöver man veta för att kunna räkna ut hur mycket varje dos blir. Annars vet du ju inte hur mycket du faktiskt får i dig.
Senast redigerad av korbakor 2026-09-29 kl. 11:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in