Citat:
"Nu väntas Abdulkani utsättas för interna påtryckningar om att frivilligt lämna platsen till Lakso enligt en källa med god insyn i partiet, uppger lokaltidningen" Så svaret är förmodligen ja om inte källan är en rasistnazist som bara hittar på.
Om så sker är det rätt uppenbart vad som har hänt och MP är de verkliga rasisterna.
Det här är det roligaste som hänt på länge. En massa PK-bögar får konsekvenser av sitt handlande.
Om så sker är det rätt uppenbart vad som har hänt och MP är de verkliga rasisterna.
Det här är det roligaste som hänt på länge. En massa PK-bögar får konsekvenser av sitt handlande.
Citat:
Det är faktisk ganska exakt vad som står...
"Enligt uppgifter till Eskilstuna Kuriren finns det dock ett internt missnöje med utfallet, och partiledningen uppges nu vilja försöka korrigera resultatet i efterhand.
– Jag tror att Mohamed kommer att få ett stort tryck från partiet om att släppa sin plats till Lakso, säger en källa till tidningen."
"Enligt uppgifter till Eskilstuna Kuriren finns det dock ett internt missnöje med utfallet, och partiledningen uppges nu vilja försöka korrigera resultatet i efterhand.
– Jag tror att Mohamed kommer att få ett stort tryck från partiet om att släppa sin plats till Lakso, säger en källa till tidningen."
Citat:
Det är fortfarande 'bara' rykten eller förväntningar från okänt håll.
Ska inte säga att känner många miljöpartister men jag har alltid haft en 'känsla' kring vad de är för typ av människor. Jag är intresserad av miljöfrågor men specifikt vill jag att i princip samtliga vattenkraftverk i Sverige ska rivas.
Mitt intryck är att miljöpartister diskuterar på ett ärligt sätt. Det går inte in för att 'vinna' om något inte utmynnar i en debatt förstås. Men vilken politiker skulle inte det?
Känns väldigt långsökt att någon ledning att tala om ens skulle komma på tanken att ifrågasätta ett valresultat där det ändå var 4:e namnet i partiets egen lista som kryssades.
Sen ser man ju intentionen många i tråden har, man vill få saker att framstå som något de inte är.
Att valresultatet diskuteras är fullständigt självklart.
Skulle det mot förmodan finnas invändningar mot valresultatet från Miljöpartiets sida kommer vi säkerligen få en bra motivering också.
Tänk om Eva Goës gömde Mohammed kom "ensamkommande", ni tror inte att sådant påverkar mer?