Citat:
Frågan är om Jocke och Anjo begår förtal när de påstår att A har anklagat Jocke för att begå brott när A inte alls sagt det?
Jag håller helt med! Ville bara bekräfta ATT han uttalat att han letat upp och stämt minst en person på Flashback. Men av Haveristernas tråd att döma, speciellt för några år sedan, var det nog inte bara att personen sagt att skilleras kan stämma folk och delat någon annans story om en fest som definitivt har ägt rum. 
När jag tänker efter kan jag faktiskt inte komma på någon annan heller som får lika lätt ont i stjärten som Jockiboi. Och det är uppenbart att Jocke själv förstår att den här stämningen är patetisk, med tanke på att han måste skicka ut sin fucking pitbull till att överdriva allt för att stämningen ska verka legitim, trots att de offentliga handlingarna talar emot.
I verkligheten: A har delat en story om Jockes egna video från en partykryssning. I storyn står att han festar med minst en minderårig och bjuder henne på alkohol.
Anjo: HON HAR KALLAT JOCKE PEDOFIL!!!!!!!
Hatar när man ska säga "langare" men samtidigt tänker på sin äckliga kompis och råkar säga "pedofil" istället.

När jag tänker efter kan jag faktiskt inte komma på någon annan heller som får lika lätt ont i stjärten som Jockiboi. Och det är uppenbart att Jocke själv förstår att den här stämningen är patetisk, med tanke på att han måste skicka ut sin fucking pitbull till att överdriva allt för att stämningen ska verka legitim, trots att de offentliga handlingarna talar emot.
I verkligheten: A har delat en story om Jockes egna video från en partykryssning. I storyn står att han festar med minst en minderårig och bjuder henne på alkohol.
Anjo: HON HAR KALLAT JOCKE PEDOFIL!!!!!!!
Hatar när man ska säga "langare" men samtidigt tänker på sin äckliga kompis och råkar säga "pedofil" istället.
De påstår ju att A har anklagat Jocke för att begå dataintrång, t.o.m tidningar har ju skrivit om hur A ska ha anklagat Jocke för att begå dataintrång. Vilket är något A aldrig sagt.
Det påstås även att A sagt att Jocke har hotat och begått övergrepp på folk, när det inte heller stämmer.
Och nu senast påstås det att A har sagt att Jocke är pedofil, vilket inte heller stämmer.
A borde verkligen kolla upp sina möjligheter att stämma Jocke och Anjo för förtal.
Jag gillar också hur Jocke säger att han inte kommenterar pågående mål, samtidigt har han kommenterat till var enda tidning som skrivit om det.
Hans advokat gick ju t.o.m ut i tidning och spred uppgifter om deras försök att slippa stämningen av mamman.
Mr jag-vill-bara-bli-lämnad-ifred fortsätter som vanligt att göra allt för att inte bli lämnad ifred