2026-09-19, 20:26
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Här är din ursprungliga post som jag svarat på. Jag påstår i följande poster att Skilleras precis som Jockiboi letat upp anonyma postare och i Skilleras/Axels fall så har han även stämt personen.

Jag påstår inte att skilleras ska ha hängt ut denna person.

Snälla berätta nu konkret på vilket sätt jag skulle oärlig?
Om jag nu har missat något.
Så vart är dina källa att Skilleras stämt en icke offentlig person som bara uttryckt sin åsikt. Precis så som Jocke gör.
Senast redigerad av Deimos01 2026-09-19 kl. 20:30.
Citera
2026-09-19, 20:36
Medlem
cinmiks avatar
Yes, Cissi Wallin skovar loss på Jockiboi på IG storys.

Sök på cissimusic.
Citera
2026-09-19, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Yes, Cissi Wallin skovar loss på Jockiboi på IG storys.

Sök på cissimusic.

Men fungerar det? Det blir lätt att avfärda henne som galen när hon lägger upp 45 stories på en dag
Citera
2026-09-19, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det skulle den inte. Det var från början upplagt att Jockibois maktmissbruk och förtal av olika människor skulle lyftas.
Anjo blev blåst och Jockiboi blev blåst.
Lögn från början till slut alltså.
Citera
2026-09-19, 22:11
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
Men fungerar det? Det blir lätt att avfärda henne som galen när hon lägger upp 45 stories på en dag

Cissi ligger småsjuk och gör detta med vänsterhanden.
Jockiboy och Anjo sitter säkert i krismöte hela natten pga hennes stories som hon höftade iväg lite snabbt.
Just det, Cissi är redan avfärdad som galen. Hon bryr sig inte. Aj dånt give a fuck.
Citera
2026-09-19, 22:33
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Cissi ligger småsjuk och gör detta med vänsterhanden.
Jockiboy och Anjo sitter säkert i krismöte hela natten pga hennes stories som hon höftade iväg lite snabbt.
Just det, Cissi är redan avfärdad som galen. Hon bryr sig inte. Aj dånt give a fuck.
Jockiboi kommer få det hemskt roligt med Cissi W framöver.
Det kommer fler artiklar i HonMedia om Jockiboi. Bland annat om hans fetisch för rökande minderåriga. Det blir kul Jockiboi. Jag ser då fram emot det.
Senast redigerad av TaEnNyDa 2026-09-19 kl. 22:36.
Citera
2026-09-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Om jag nu har missat något.
Så vart är dina källa att Skilleras stämt en icke offentlig person som bara uttryckt sin åsikt. Precis så som Jocke gör.

Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
I någon av hans videos som han postat nyligen. Du sitter säkert som en äcklig liten groupie i hans kanal så du kan ju bara fråga honom.

Pallalercp är för en gångs skull inte helt cp. Vet inte vad personen hade skrivit men det stämmer att skilleras pratat om det hyfsat nyligen på stream. Vet dock inte vilken, men har hört det sägas även tidigare.

Men det är svårt att jämföra utan att veta vilka uttalanden den stämningen grundade sig i för det ena målet och utan ett avgörande i det andra. Det är ju inte alltid klandervärt att stämma någon. Jag har tex svårt att tänka mig att den som skrev i Haveristernas tråd bara hade återpostat vad någon rik person med ett större följe var källan till - för att han inte vågade ge sig på den. Som Jocke gör.
Citera
2026-09-20, 06:48
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Pallalercp är för en gångs skull inte helt cp. Vet inte vad personen hade skrivit men det stämmer att skilleras pratat om det hyfsat nyligen på stream. Vet dock inte vilken, men har hört det sägas även tidigare.

Men det är svårt att jämföra utan att veta vilka uttalanden den stämningen grundade sig i för det ena målet och utan ett avgörande i det andra. Det är ju inte alltid klandervärt att stämma någon. Jag har tex svårt att tänka mig att den som skrev i Haveristernas tråd bara hade återpostat vad någon rik person med ett större följe var källan till - för att han inte vågade ge sig på den. Som Jocke gör.
Jag är emot att man som Jocke attackerar, hänger ut eller stämmer icke offentliga personer som bara uttrycker sin åsikt, så som Jocke gör.
Men om man kommer med grova anklagelser så som rask gjorde mot sina offer ser jag inge problem med en stämning.
Och det är det jag försökt fråga cp, utan att cp kan svara, har den personen Skilleras stämt bara uttryckt sin åsikt eller kommit med grova anklagelser.

Det stora problemet med Jockes jakt på anonyma konton är att Jocke hänger ut personens namn, andra sociala medier, att Jocke hotar den personen, hans galna fans hotar den personen, osv. Det blir en sinnessjuk hets jakt med trakasserier.
I Skilleras fall verkar han låta lagen sköta det, och ingen verkar ens veta något om denna påstådda stämning eller vem som blir stämd.

Så om den informationen som kommit fram stämmer så är det extremt stor skillnad på hur Jocke och skilleras beter sig.

Jag har även bett cp bevisa att skilleras betet sig som Jocke, men det verkar han inte kunna.
Citera
2026-09-20, 06:49
Medlem
FarliKorvs avatar
Lägg av, Jocke är schyst!
Citera
2026-09-20, 08:38
Medlem
TaEnNyDas avatar
Vad trodde Jockiboi att hans Google Drive skulle leda till? 6000+ prints av storys på instagram och konversationer i discord? Det måste vara det materialet han tog till polisen, där de skratta honom rakt i ansiktet, och när han inte fick gehör från polisen (eftersom materialet är pissdåligt) så gick han till Anjo som fick göra content på det.
Vad Jockiboi trodde du din Google Drive skulle leda till?
Citera
2026-09-20, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag är emot att man som Jocke attackerar, hänger ut eller stämmer icke offentliga personer som bara uttrycker sin åsikt, så som Jocke gör.
Men om man kommer med grova anklagelser så som rask gjorde mot sina offer ser jag inge problem med en stämning.
Och det är det jag försökt fråga cp, utan att cp kan svara, har den personen Skilleras stämt bara uttryckt sin åsikt eller kommit med grova anklagelser.

Det stora problemet med Jockes jakt på anonyma konton är att Jocke hänger ut personens namn, andra sociala medier, att Jocke hotar den personen, hans galna fans hotar den personen, osv. Det blir en sinnessjuk hets jakt med trakasserier.
I Skilleras fall verkar han låta lagen sköta det, och ingen verkar ens veta något om denna påstådda stämning eller vem som blir stämd.

Så om den informationen som kommit fram stämmer så är det extremt stor skillnad på hur Jocke och skilleras beter sig.

Jag har även bett cp bevisa att skilleras betet sig som Jocke, men det verkar han inte kunna.

Jag håller helt med! Ville bara bekräfta ATT han uttalat att han letat upp och stämt minst en person på Flashback. Men av Haveristernas tråd att döma, speciellt för några år sedan, var det nog inte bara att personen sagt att skilleras kan stämma folk och delat någon annans story om en fest som definitivt har ägt rum.

När jag tänker efter kan jag faktiskt inte komma på någon annan heller som får lika lätt ont i stjärten som Jockiboi. Och det är uppenbart att Jocke själv förstår att den här stämningen är patetisk, med tanke på att han måste skicka ut sin fucking pitbull till att överdriva allt för att stämningen ska verka legitim, trots att de offentliga handlingarna talar emot.

I verkligheten: A har delat en story om Jockes egna video från en partykryssning. I storyn står att han festar med minst en minderårig och bjuder henne på alkohol.

Anjo: HON HAR KALLAT JOCKE PEDOFIL!!!!!!!

Hatar när man ska säga "langare" men samtidigt tänker på sin äckliga kompis och råkar säga "pedofil" istället.
Citera
2026-09-20, 09:40
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaEnNyDa
Vad trodde Jockiboi att hans Google Drive skulle leda till? 6000+ prints av storys på instagram och konversationer i discord? Det måste vara det materialet han tog till polisen, där de skratta honom rakt i ansiktet, och när han inte fick gehör från polisen (eftersom materialet är pissdåligt) så gick han till Anjo som fick göra content på det.
Vad Jockiboi trodde du din Google Drive skulle leda till?

Tror bara dom tänke folk skulle bli rädda men det gick så där.
Jag fattar ff inte vad dessa prints ska tillföra. Tror inte någon inblandad vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in