2026-09-19, 22:14
Medlem
Har verkligen inte Bauer några egna vänner utan han nästlar sig in hos Pernillas umgängeskrets? Vidrigt beteende enligt mig, mår illa av han…
Pernilla - kasta ut psykopaten, för ditt eget bästa!
Citera
2026-09-19, 22:25
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Har verkligen inte Bauer några egna vänner utan han nästlar sig in hos Pernillas umgängeskrets? Vidrigt beteende enligt mig, mår illa av han…
Det är väl inte att "nästla sig in" att umgås med sin frus bekanta. Det är helt naturligt.
Citera
2026-09-20, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Det är väl inte att "nästla sig in" att umgås med sin frus bekanta. Det är helt naturligt.
Var är hans bekanta? Ser dem aldrig umgås med dem som ett par. Åh vänta, det är sant – han har inga bekanta värda att visa upp i pressen. Han riskerar förmodligen att behöva betala sin egen nota om han är ute på restaurang med dem, och det vill han vel inte.
Citera
2026-09-20, 10:12
Medlem
Nu har han skrivit ett inlägg om de alldeles för höga priserna hos Destination Gotland. Kan mycket väl stämma att de är dyra men känns kanske inte som om han behöver klaga….
Citera
2026-09-20, 10:30
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Nu har han skrivit ett inlägg om de alldeles för höga priserna hos Destination Gotland. Kan mycket väl stämma att de är dyra men känns kanske inte som om han behöver klaga….
Han är bara korkad ! Sist han var till Gotland var det en sponsresa. Han la inte ut en spänn. Han gör som PW ,lägger sig i debatter med tyckanden som han inte har någon som helst koll på eller kunskap om. Gud hjälpe oss om dom börjar diskutera politik 😱.
Tycker att båda två känns rätt "enkla" intellektuellt så kaka söker maka passar utmärkt.
Citera
2026-09-20, 10:33
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Han har inga vänner! Tror aldrig han har haft.Bara läsa tråden så förstår man varför.
Normalt är det då inte.
Citera
2026-09-20, 10:38
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Han har inga vänner! Tror aldrig han har haft.Bara läsa tråden så förstår man varför.
Normalt är det då inte.
Eller så vill hans vänner inte synas?
Citera
2026-09-20, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Jag skulle inte gå ut offentligt och säga att jag var vän med honom. Pinsamt!
Senast redigerad av canima 2026-09-20 kl. 11:07.
Citera
2026-09-20, 16:36
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Jag tror tyvärr att de flesta av hans närmre vänner har tagit avstånd från honom och det han står för idag.
Citera
2026-09-20, 16:38
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Jag skulle inte gå ut offentligt och säga att jag var vän med honom. Pinsamt!
Det är ju rätt solklart att dom är här och läser för allt som kritiseras och diskuteras gör dom ju. T.ex middagar med vänner som hittills uteblivit, nu helt plötsligt bjuder dom hem folk som verkar ha försvunnit ut i periferin, folk undrar varför han inte har några vänner och då måste han tom tillägga barndomsvän i sitt inlägg,
Undrar då hur dom haterar funderingar om att han gillar killar istället, då dom inte legat på 1 år osv.
Spännande det här !🍿😁
Citera
2026-09-20, 16:50
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Det är ju rätt solklart att dom är här och läser för allt som kritiseras och diskuteras gör dom ju. T.ex middagar med vänner som hittills uteblivit, nu helt plötsligt bjuder dom hem folk som verkar ha försvunnit ut i periferin, folk undrar varför han inte har några vänner och då måste han tom tillägga barndomsvän i sitt inlägg,
Undrar då hur dom haterar funderingar om att han gillar killar istället, då dom inte legat på 1 år osv.
Spännande det här !🍿😁
Exakt 😂 Så fort det skrivs här att det är konstigt att de inte har några parmiddagar, så tar det någon dag och så lägger de ut om underbar parmiddag 🫣
Citera
2026-09-20, 17:09
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Exakt 😂 Så fort det skrivs här att det är konstigt att de inte har några parmiddagar, så tar det någon dag och så lägger de ut om underbar parmiddag 🫣
Eller för att citera Bauer " Kvällarnas kväll" 🤣. Herregud! är han nöjd med en middag så har han inte varit med om mycket i livets liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in