Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Det är ju rätt långt ändå, men kan man lägga så mycket unga A-brudar som dirtysouth gör så skulle vem som helst ha svårt att vara i en relation. Nej, att få en relation att hålla efter nybrunst-fasen när det hela tiden finns nya unga sötnosar som bjuder ut sig kan inte vara lätt?
Det är faktiskt lite av en förbannelse att ha för många runtomkring sig som uppenbarligen är intresserade
Jag vinkade av en av mina tjejer gav henne 2 pussar på munnen innan hon hoppade in i taxin och trots det när jag vänder mig om kommer där 2 tjejer varav den ena som jag fick ögonkontakt med nästan åt upp mig med blicken trots att hon då måste ha sett att jag just pussade min 20-åring hejdå
Nu har jag hittat en som jag hoppas kunna försöka ha något seriöst med men det återstår också att se om det finns mer saker gemensamst än passion och att vi har samma favoritställning i sängen, dessutom är vi i olika städer just nu men jag känner mig iaf mycket glad att ha lärt känna henne för det var över förväntan erfarenhet så hoppas vi lyckas vårda kontakten medans vi är på lite avstånd