Citat:
Ursprungligen postat av
dalavita
Du som påstår att det är på felaktiga grunder.
Ok.... så jag har rätt? Visst vi kan importera klankulturer som röstar etniskt men stå för att de gör det då. Du verkar förneka det samtidigt som du är ok med att dom gör det.
Alla system sätter upp vissa premisser vad som är acceptabelt och vad man inte vill ha med. Västvärlden kastar alla ideal om frihet och individualism genom fönstret när man bjuder in hela världen och att själv bli en hunsad hatad minoritet i sitt eget land. Det är inte bara jag som säger att röstande efter klankulturer eller vad ens lokala källarsandökenvodoopräst säger är fel, det är alla partier från vänster till höger. Men det tonas ner väldigt mkt för att det är muslimer.
Citat:
Vad är det som säger att du inte tänker efter vad din imam Jimmie säger att du ska tänka istället för "som du vill".
Jag röstade inte på pissljumna SD som tyckte 300 000 nya invällare var tipptopp och tyckte dom uträttat det dom behövde och nu är landet räddat för all framtid. Jävla mesar.
Citat:
Min erfarenhet är att största majoriteten av befolkningen är helt blåsta politiskt. Det är få som faktiskt har den kunskapsnivån som krävs för att vara en röstvärdig medborgare, men trots det är deras röst lika mycket värd som din och min, då de är medborgare.
Sant, men man ska inte stå som en fågelholk sen när V eller muslimska brödraskapet blir näst största parti.
Citat:
Fast det är din sida som vill starta ett blodbad på grund av ett upplevt hot. "Vi måste göra mot dom vad de kommer göra mot oss innan de gör det mot oss så de inte gör det mot oss!" eller preemptiv krigföring som Israel kallar det.
Jag vill inte starta ett blodbad. Men det är vad det kommer sluta i om inte svenskarna hinner rasblanda bort sig först iofs. Varannan svensk kvinna i sthlm har bruna barn. Men skapa inte halmdockor.
Sen kan man lägga mkt i den termen. En sakta folkutbyte är inte ett blodbad per se, men den svenska unika kulturen komemr fortfarande blandas bort i ett moras av bastardiserad babbekultur som världen redan har ett överflöd av.
Citat:
Ni skapar era egna fiender. Förvänta er inte att de inte kommer bete sig likadant då? Om någonting borde svenskarna ta ansvar för samhället som de skapat genom att rösta hit invandrare, istället för att försöka skylla problemen på minoriteterna som de själva hämtat hit med sin något naiva politik, men vi vill alla hitta syndabockar till samhällets alla problem. Integration kanske är svårt men det är enda sättet som kommer funka.
Det är ett privilegium att komma hit, inte en rätt. En rätt som kan dras tillbaka. Säger du nått annat har du gett mig rätt i att deras närvaro här sker med våld. Du förösker cementera ett sinnessjukt fenomen som ingen annan världsel utsätts för. I deras egna länder håller de inte på att bli minoritet och du förutsätter att västerlänningar bara ska sitta still i båten och hålla käften din idiot.