Får intrycket att Sista-gänget tycker att Hanif Bali är en toppgäst. Jag tycker ju tvärtom då. Hans avsnitt är bland de mindre intressanta. Nyårsdagens avsnitt där han höll en utläggning på en timma om bostadspriserna etc minns jag än. Nånting med sättet han pratar om politik som gör det sövande tråkigt. Allt reduceras till kalkyler och ekvationer.
Får intrycket att Sista-gänget tycker att Hanif Bali är en toppgäst. Jag tycker ju tvärtom då. Hans avsnitt är bland de mindre intressanta. Nyårsdagens avsnitt där han höll en utläggning på en timma om bostadspriserna etc minns jag än. Nånting med sättet han pratar om politik som gör det sövande tråkigt. Allt reduceras till kalkyler och ekvationer.
Mm, han är så jävla långrandig och ingen annan får en syl i vädret. Gillar att höra sin egen röst väldigt mycket.
Alltså Frick är väldigt underhållande, men ibland undrar jag verkligen om han tror på det han säger. Han drar allting till sin spets hela tiden. Med sådan enorma överdrifter om DN etc. Han har ju vissa poänger, men han trollar ju friskt allt som oftast. Svårt att föra ett vettigt meningsutbyte med honom.
Avsnittet med Kronqvist var bra. Gillar honom skarpt. Vettig borgerlig röst. Nog den ledarskribent jag står närmast politiskt.