Citat:
Ursprungligen postat av
Dotrust
Jag skulle tro att Temus mappar är betydligt mer intressanta för polisen än Jockes och Stefans ihopslaffs. Det är också märkligt att Jocke sitter och hejar på hos Anjo nu, när han tidigare inte ens vågat nämna dem med hänvisning till att det pågår en ”polisutredning”.
Om något tycker polisen han är ett skämt och de vet han om. Kan de sluta upp son ännu ett "internetdrama" som när joz anmälde han för förtal? De kommer inte leda någonstans och det vet han om så istället skickar han sin hund ut för att skämma ut sig i jockes vägnar
Föresten vad är de för chattar som sprids på temus sida? Såg denna print från vad ja antar ett instagramkonto 🤔har han fler fakekonton på instagram? Rätt stört och skriva att han ska sparka ut tänderna på linnea och kalla henne jävla hora och i nästa andetag kalla henne snygg. Man kan ju undra vad mer dom sitter på
Dessutom pratar medvikt rätt mycket om boi i videon som släpptes igår så jocke verkar inte fått till någon
https://imgur.com/a/4smMiFG
Alla deras mappar där man sammanställer allmänna tusentals meddelanden från en enda person och själv klassificerar som lögner inte åsikter, för statistik på dubbelmoral, upplevt hat och kritik och försöker lista ut om någon är mamma Emma Andersson 33 år i Eskilstuna på Drottninggatan 44 är ren åsiktsregistrering, på pappret. Jag är emot, för det är enbart polisen eller 99% de som vill skrämma folk till tystnad som gör.
Att de gör, det ska ska fördömas som ett grovt brott mot yttrandefriheten och GDRP. Det är vansinne att du kan göra detta i ett land där du kan googla var någon bor, var de bodde innan, när de separerade, vad deras barn heter och när de föddes, deras inkomst osv.
Jag VET att skilleras fans inte håller med utan tvärtom vill hänga ut mig för denna djupt kontroversiella åsikt, men jag står upp för detta ändå. Och kära fans, ni är inte svåra kartlägga heller. Ni kan luta er emot att ni inte sagt något dumt på 3 år, men hur känns det att i 25 år framåt är finns det en poäng med att ni gjort er enkla att isolera?