2026-09-18, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Och Axel "FINISH HIM" Öhman får anjo att storböla genom att kalla han tjockis
Och sen så kommer det en långsint snubbe från Axels förflutna, och Axel antingen gömmer sig på dass eller får frysreaktion och tar sig inte någonstans alls.
Citera
2026-09-18, 20:47
Medlem
Jag kom hem och slog på Brott & blandats senaste. Helvete vad skit jåcke och kenneln får. Helt skoningslöst. Jag misstänker starkt att han inte blir bemött med sakliga argument.
Citera
2026-09-18, 21:12
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag kom hem och slog på Brott & blandats senaste. Helvete vad skit jåcke och kenneln får. Helt skoningslöst. Jag misstänker starkt att han inte blir bemött med sakliga argument.
Håller med och här kommer länken:

https://youtu.be/91jBTu8sWp8
Citera
2026-09-18, 21:27
Medlem
Deimos01s avatar
Joakim sa i juli att han inte tänkte betala några 50 000 till sin mamma.
Nu säger han
"Nu har Joakim Lundell inkommit med ett svar till tingsrätten.

”Joakim Lundell bestrider käromålet i sin helhet eftersom de uppgifter och omständigheter som Annika Berg har anfört till grund för sin talan inte är sådana att de medför skadeståndsskyldighet”, skriver hans advokat Monica Behm i dokumentet.

De menar att Joakim Lundell inte spridit klandervärda uppgifter med uppsåt.

Lundell erbjuder även sin mamma att betala begärt skadestånd ex gratia, alltså utan att erkänna juridiskt ansvar. "

Vad "snällt" av Jocke att vilja betala trots att han är oskyldig till det han anklagas för. Troligt

Intressant också att Jockes advokat springer till tidningen och sprider uppgifter om en pågående förhandling (troligen för att kunna påverka mamman offentligt) och får kritik för det ifrån mammans advokat som är van att jobba mer professionellt
"Olsson säger att det inte handlar om pengar för Annika Berg utan om att få ”någon form av upprättelse”.

– Jag vill ju inte begå samma blunder som motpartsombudet och börja lämna ut information om, om vad som har försiggått under förlikningsförhandlingarna, utan jag kan bara konstatera att vi inte har nått någon överenskommelse."

Hoppas Jocke mamma står på sig och inte faller för det offentliga trycket Jocke och hans advokat försöker utsätta henne för. Utan att hon verkligen kräver upprättelse

Källa: https://www.expressen.se/noje/jocke-lundells-svar-pa-sin-mammas-stamning/
Citera
2026-09-18, 21:37
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Jag skulle tro att Temus mappar är betydligt mer intressanta för polisen än Jockes och Stefans ihopslaffs. Det är också märkligt att Jocke sitter och hejar på hos Anjo nu, när han tidigare inte ens vågat nämna dem med hänvisning till att det pågår en ”polisutredning”.

Om något tycker polisen han är ett skämt och de vet han om. Kan de sluta upp son ännu ett "internetdrama" som när joz anmälde han för förtal? De kommer inte leda någonstans och det vet han om så istället skickar han sin hund ut för att skämma ut sig i jockes vägnar

Föresten vad är de för chattar som sprids på temus sida? Såg denna print från vad ja antar ett instagramkonto 🤔har han fler fakekonton på instagram? Rätt stört och skriva att han ska sparka ut tänderna på linnea och kalla henne jävla hora och i nästa andetag kalla henne snygg. Man kan ju undra vad mer dom sitter på

Dessutom pratar medvikt rätt mycket om boi i videon som släpptes igår så jocke verkar inte fått till någon

https://imgur.com/a/4smMiFG

Alla deras mappar där man sammanställer allmänna tusentals meddelanden från en enda person och själv klassificerar som lögner inte åsikter, för statistik på dubbelmoral, upplevt hat och kritik och försöker lista ut om någon är mamma Emma Andersson 33 år i Eskilstuna på Drottninggatan 44 är ren åsiktsregistrering, på pappret. Jag är emot, för det är enbart polisen eller 99% de som vill skrämma folk till tystnad som gör.

Att de gör, det ska ska fördömas som ett grovt brott mot yttrandefriheten och GDRP. Det är vansinne att du kan göra detta i ett land där du kan googla var någon bor, var de bodde innan, när de separerade, vad deras barn heter och när de föddes, deras inkomst osv.

Jag VET att skilleras fans inte håller med utan tvärtom vill hänga ut mig för denna djupt kontroversiella åsikt, men jag står upp för detta ändå. Och kära fans, ni är inte svåra kartlägga heller. Ni kan luta er emot att ni inte sagt något dumt på 3 år, men hur känns det att i 25 år framåt är finns det en poäng med att ni gjort er enkla att isolera?
Senast redigerad av Spritnota 2026-09-18 kl. 21:41.
Citera
2026-09-18, 22:00
Medlem
Det har börjat att pratas en hel del om Joakim Lundell och anjo på en skolan där min syster jobbar, det sägs att dom är äckliga och fake. en fröjd att höra att även barn börjar att inse vilket svin dom är.
Citera
2026-09-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Nu säger han

”Joakim Lundell bestrider käromålet i sin helhet eftersom de uppgifter och omständigheter som Annika Berg har anfört till grund för sin talan inte är sådana att de medför skadeståndsskyldighet”, skriver hans advokat Monica Behm i dokumentet.

Lundell erbjuder även sin mamma att betala begärt skadestånd ex gratia, alltså utan att erkänna juridiskt ansvar. "

Vad "snällt" av Jocke att vilja betala trots att han är oskyldig till det han anklagas för. Troligt

Intressant också att Jockes advokat springer till tidningen och sprider uppgifter om en pågående förhandling (troligen för att kunna påverka mamman offentligt) och får kritik för det ifrån mammans advokat som är van att jobba mer professionellt
"Olsson säger att det inte handlar om pengar för Annika Berg utan om att få ”någon form av upprättelse”.

– Jag vill ju inte begå samma blunder som motpartsombudet och börja lämna ut information om, om vad som har försiggått under förlikningsförhandlingarna, utan jag kan bara konstatera att vi inte har nått någon överenskommelse."

Hoppas Jocke mamma står på sig och inte faller för det offentliga trycket Jocke och hans advokat försöker utsätta henne för. Utan att hon verkligen kräver upprättelse

Källa: https://www.expressen.se/noje/jocke-lundells-svar-pa-sin-mammas-stamning/

Jockiboiiis advokat förnedrar både sig själv och hela advokatyrket genom att, å sin klients (den osympatiska blonderade mytomanens) vägnar försöka utöva påtryckningar på en privatperson via svensk media. Oseriöst!

..och skulle detta inte vara ett formellt brott mot advokatsamfundets etiska riktlinjer så BÖR det vara det och justeringar i reglerna om god advokatsed borde skyndsamt göras av advokatsamfundet.

Senast redigerad av Pippi64 2026-09-18 kl. 22:27.
Citera
2026-09-18, 22:23
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonde420
När gjorde dom det ?
Det finns tusentals videor på det! Det är endast att dra en snabb kik i Anjos akter om Medviktarna! Jocke är hursom ingen peddofil! Han dras enbart till vuxna kvinnor!
Citera
2026-09-18, 23:10
Medlem
lupacs avatar
https://www.expressen.se/noje/jag-ska-till-hollywood-inget-snack-om-saken/

Jocke svävade uppe i det blå och drömde om att bli en ny Alfred Hitchcock vars filmer genererar miljarder dollar i biointäkter över hela världen.

Jocke skroderar så jävla överdrivet mycket i hela artikeln. Vem som helst med minsta förmåga till kritiskt tänkande förstår att alla överord och allt uppblåst självförhävelse kommer från huvudet på en patologisk narcissist med megalomani och mytomani. Lite som ”lögnbaronen” Münchhausen.

Undrar om inte den naiva dussinreportern Benjamin Andrée fick en bra summa pengar av Jocke för att skriva en skönmålande artikel om Jocke och alla hans storslagna bedrifter.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/73qoWo/joakim-lundell-om-hollywooddrommen-behover-inte-aka-dit
Där ser man! Efter att ha svävat uppe i det blå föll Jocke ner till marken med ett magplask. Spräckta Hollywood-drömmar!

Jocke skyllde sitt tillkortakommande på att han hade ångrat sig och inte behövde åka dit. Såklart att han inte ville medge för godtrogna Malou att han inte hade det som krävs för att slå igenom och klara en mördande konkurrens i Hollywood. Den kroniska mytomanen saknar resurser, talang, vassa armbågar, starkt psyke, gedigna engelskakunskaper, filmutbildning samt mångårig erfarenhet inom filmbranschen.

Men drömma går bra?
Citera
2026-09-18, 23:17
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Nu säger han

Gällde det bara pengar, har Jockibois mamma Sveriges mest vattentäta case och hade kunnat begära en nolla på slutet. Jockes ombud inser det så vill köpa sig fri från åratal av lögner och grovt förtal.

Hoppas att hon inte viker ner sig, för aldrig har någon vunnit så rättvist och enkelt på förhand. Jag tycker att hon ska kräva två miljoner för att aldrig prata om sakerna igen - men då får han aldrig ever again repetera sina lögner. Dra tillbaka boken, podcasten, rubbet. För att två miljoner i hennes ålder och sits gör det möjligt att växla ner bostaden i Sverige till en etta och bo utomlands resten av tiden.
Citera
2026-09-18, 23:27
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Alla deras mappar där man sammanställer allmänna tusentals meddelanden från en enda person och själv klassificerar som lögner inte åsikter, för statistik på dubbelmoral, upplevt hat och kritik och försöker lista ut om någon är mamma Emma Andersson 33 år i Eskilstuna på Drottninggatan 44 är ren åsiktsregistrering, på pappret. Jag är emot, för det är enbart polisen eller 99% de som vill skrämma folk till tystnad som gör.

Att de gör, det ska ska fördömas som ett grovt brott mot yttrandefriheten och GDRP. Det är vansinne att du kan göra detta i ett land där du kan googla var någon bor, var de bodde innan, när de separerade, vad deras barn heter och när de föddes, deras inkomst osv.

Jag VET att skilleras fans inte håller med utan tvärtom vill hänga ut mig för denna djupt kontroversiella åsikt, men jag står upp för detta ändå. Och kära fans, ni är inte svåra kartlägga heller. Ni kan luta er emot att ni inte sagt något dumt på 3 år, men hur känns det att i 25 år framåt är finns det en poäng med att ni gjort er enkla att isolera?
Absolut ingen vill hänga ut dig och du har rätt till din åsikt precis som alla andra.

Jag tycker att det är Jocke och hans följare som står för uthängningar och registrering av åsikter.
Citera
2026-09-18, 23:34
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Det finns tusentals videor på det! Det är endast att dra en snabb kik i Anjos akter om Medviktarna! Jocke är hursom ingen peddofil! Han dras enbart till vuxna kvinnor!

Ingen har påstått att Jockiboi är pedofil.
Jockiboi SJÄLV däremot, har löpande över de senaste 17 åren dokumenterat sitt kvinnohat och att det som väcker hans lust är makt. Inte sällan, utan väldigt ofta, återkommande och konkret, att han söker unga tjejer, stupfulla tjejer, tjejer i extra utsatta situationer. Det var så han raggade upp sin fru Jonna - men jag är mer än villig att lyssna på din version av hur de möttes.

En påminnelse bara: Jockibois ursäkt är som alla vet att allting han gjort han inte kan få sina vänner att ljuga bort är att "det är länge sen" så skippa just det när du förklarar varför han är felfri och ett jagat offer när hela Sverige har bevis på att han är en lögnare och en förövare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in