2026-09-18, 12:50
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Samma gamla tröttsamma och eviga kvinnohat. Att ni surgubbar aldrig får nog..?

Var hittar du kvinnohatet? Vi konstaterar bara att kvinnor inte har samma syn på jämlikhet. Om det är 51% män på en arbetsplats t.ex. så blir det ett jäkla liv på kvinnorna, men att Sverige styrs nästan enbart av kvinnor är tydligen helt okej.

Sen om man påpekar detta så är man ”kvinnohatare”. Suck.
Citera
2026-09-18, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Ganska tydligt att vår demokrati redan är infiltrerad genom en tyst krigsföring. Krig behöver inte innebära stridspittar, det är lättare att ta över ett land genom kultur, religion, politik, och befolkning.

Uppenbarligen så har fittorna vält in en massa muslimska/islamistiska medborgare, helt utan att inse vad som händer, de till och med uppmuntrar till och försvarar det.

Total katastrof. Snart kommer någon av dem svara på min kommentar och komma till undsättning, varför de gör det vet de inte ens själva. ”Stå upp mot rasismen” heter det tror jag, medan länderna vi importerar från håller på med slaveri, könsstympning, kvinnomisshandel och mycket annat otrevligt. Varför använda missiler när du kan ta över hela landet genom att sätta befolkningen i psykos.

Muslimerna kommer inte ifrån Ryssland, som är Sveriges enda fiende
De enda politiker som har gjort fel är de som släppt in personer som inte har rätt att vara här
Där är både högerpolitiker och vänsterpolitiker skyldiga
Eftersom man haft en för slö tull- kontroll över vilka som ska få komma in i landet
Citera
2026-09-18, 13:00
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Oroa er inte. Vi lämnar tillbaka makten om ca tusen år när vi tycker att det har jämnat ut sig.

Det mest komiska här är att du som kvinna på allvar tror att nästkommande fyra år på något sätt kommer göra landet bättre, eller tryggare, för dig. Det är lätt att plocka billiga poäng och skuldbelägga män, men faktum är att kvinnor inte kan styra länder. Det kan och kommer bli sandlåda och signalpolitik. Mindre pengar till skola, vård och omsorg, och mer till homo-certifieringar, allmän konst, public service och fan vet vad mer.

Spänn fast säkerhetsbältena, för härifrån ökar olycksrisken för oss alla.
Citera
2026-09-18, 13:01
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludvig.Rudolf
Var hittar du kvinnohatet? Vi konstaterar bara att kvinnor inte har samma syn på jämlikhet. Om det är 51% män på en arbetsplats t.ex. så blir det ett jäkla liv på kvinnorna, men att Sverige styrs nästan enbart av kvinnor är tydligen helt okej.

Det går också alltid att peka på vår fantastiska Jämställdhetsmyndigheten, där det arbetar 85% kvinnor.

Jävla pajasland.
Citera
2026-09-18, 13:06
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludvig.Rudolf

Fast då får du nog allt slå ut det över historien.

Men ja, det är intressant att så många partiledare är kvinnor. Inte särskilt gamla är de heller.

Förhoppningsvis så kommer Elisabeth Thand Ringqvist få avgå sen om hon orsakar en massa politisk skada och jävelskap såsom nyval istället för stt hon bara övergår till högern där hon hör hemma.

De är så förbannat blåsta och tror att allt människor röstar på, handlar om invandring. Jag har röstat på Vänsterpartiet och ändå varit emot invandringen som den sett ut eftersom vänsterns politik matcjar mest det samhälle jag ser för oss alla. Nu är det dags för Centerpartiet och dess väljare att göra ett likadant val. De får helt enkelt välja mellan invandrare och borgerlig ekonomi.

Det Centerpartiet håller på med är att vara självgoda. De vill leva på en upplevelse av att vara "antirasistiskt" för att känna sig förmer och goda, med en antimänsklig ekonomi. Det är dags för de andra partierna att tvinga dem att välja om det så innebär nyval. Det där skitpartiet ställer inte dagordningen för hela det svenska samhället utan kompromisser.

En sak är förövrigt väldigt intressant. Centerpartiet vägrar erkänna sig till högern där det hör hemma för sin invandringspolitik medan invandrare inte ens rödtar på dem utan de röstar på Socialdemokraterna och Vänsterpartiet vilket innebär att invandrare i högre grad vill ha röd politik så vad fan är centerns problem? Nej de vill ta in folk som sedan inte ska få sina demokratiska rättigheter. "Du får bo här, men under mina politiska villkor angående din plånbok, dina skatter, ditt arbete, ditt boende och efter min världssyn!" Oj, vad föredömligt.
Senast redigerad av Matadhamster 2026-09-18 kl. 13:11.
Citera
2026-09-18, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorstorm
Det går också alltid att peka på vår fantastiska Jämställdhetsmyndigheten, där det arbetar 85% kvinnor.

Jävla pajasland.

Grinar du?
Citera
2026-09-18, 13:12
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Grinar du?

Nej, jag sitter bekvämt och skrattar åt alla som inte ser hur löjlig verkligheten har blivit. Grinar du?
Citera
2026-09-18, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorstorm
Nej, jag sitter bekvämt och skrattar åt alla som inte ser hur löjlig verkligheten har blivit. Grinar du?

Att vara korkad drabbar ju bara din omgivning... Har din verklighet blivit så konstig att du ballat ur? En man som inte förstår har möjlighet att lära sig se. Testa det vettja.
Citera
2026-09-18, 13:18
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Att vara korkad drabbar ju bara din omgivning... Har din verklighet blivit så konstig att du ballat ur? En man som inte förstår har möjlighet att lära sig se. Testa det vettja.

Du låter labil som finner något slags naturlig balans i samhällets varande. Att vara frisk i en sjuk värld är inte friskt, men med tanke på din lågpannade signatur går det redan att dra alla adekvata slutsatser som krävs för att landa i ett enhetligt resultat: Du är dum i huvudet. Beklagar sorgen, men en man som inte förstår någonting har möjligheten att försöka förstå, men tragiskt misslyckas. Beklagar igen.
Citera
2026-09-18, 13:32
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Då skulle du bara veta hur könsfördelningen ser ut på statliga myndigheter och i kommuner…

Men ja jag har också reagerat på detta och en tid var det väl bara 1 och 1/2 män när Kindberg Batra rattade M.

Men håll i hatten här kommer mer ironi i form av statistik från självaste jämställdhetsverket:

Inget konstigt, så länge det är fler kvinnor så räknas allt som jämställt.
Citera
2026-09-18, 13:35
Medlem
Citat:
Du måste vara en loser så som du uttrycker dig. Pinsamt för mig som kille att behöva se trådar från pojkar utan ku*.

Aja. Fittor kommer styra bättre än männen tror jag. Jag anmäler tråden också.

Grattis, du lyckades påverka forumet som säger sig stå upp för yttrandefrihet till att justera den redan väldigt lämpliga rubriksättningen till något mindre förargelseväckande. Tragiskt, men det visar ju på hur fittornas tentakler sträcker sig hela vägen hit.
Citera
2026-09-18, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Om män eller kvinnor styr landet.

Skönt att ni kvinnor tar över makten och styr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in