2026-09-18, 11:49
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Oroa er inte. Vi lämnar tillbaka makten om ca tusen år när vi tycker att det har jämnat ut sig.

Känner du på något sätt att du har en koppling till kvinnor som levde för 500 år sedan och de eventuella orättvisor de fick utstå?
Citera
2026-09-18, 11:51
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Har ni reflekterat över att 6 av 9 partiledare är kvinnor?

Ja, det blir kärringvälde.

Jag reflekterade också över debatten om integration som var innan valet där sex av åtta partirepresentanter var utlänningar.
Citera
2026-09-18, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Känner du på något sätt att du har en koppling till kvinnor som levde för 500 år sedan och de eventuella orättvisor de fick utstå?
Ungefär lika mycket koppling som män som verkar känna koppling till historiska män som uppfunnit och konstruerat saker.
Citera
2026-09-18, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Och innan dess var det kukarna som regerade? Det kan ju inte gärna bli sämre nu.
Kukarna har regerat världen i tusentals år, hur gar det gått? Krig, miljöförstöring, ojämlikhet, fattigdom...

Det har gått otroligt bra. Vi lever idag i den bästa av världar där välståndet är på topp. Du kanske vill tillbaka till medeltiden?
Citera
2026-09-18, 12:07
Avstängd
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Du måste vara en loser så som du uttrycker dig. Pinsamt för mig som kille att behöva se trådar från pojkar utan ku*.

Aja. Fittor kommer styra bättre än männen tror jag. Jag anmäler tråden också.

Men Huj UTjyckej du DÄJ!!
Citera
2026-09-18, 12:07
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ungefär lika mycket koppling som män som verkar känna koppling till historiska män som uppfunnit och konstruerat saker.

Noll med andra ord.
Citera
2026-09-18, 12:08
Avslutad
Västerländsk civilisation har överlevt i mer än 2000 år men håller på att gå under efter 50 år av feminism

Åt helvete med matriarkatet
Citera
2026-09-18, 12:08
Medlem
JanFyhrholdts avatar
6 av 8 riksdagspartier leds av kvinnor.
Miljöpartiet kanske har ett "språkrör" som inte är kvinnligt,
men jag har bara sett ett kvinnligt ansikte utåt för miljöpartiet.

Så många gånger har jag förklarat varför kvinnor oftast, (gränsande till alltid) är odugliga
till allt, utom möjligen till att städa och föda barn.

Men då städar jag hellre själv, och avstår från barn som i sin tur är den värsta könssjukdomen.
I synnerhet om det är flickor som föds.

Det är en grov förolämpning mot såväl väljarna som demokratin att erbjuda
ett matriarkat som enda alternativ,
efter att en intellektuell underklass i form av kvinnor förstört politik som ämne
genom sin blotta närvaro.

Genom sin folkmängd i Sverige om 5 miljoner är kvinnorna det största hotet mot
mänskligheten i Sverige.
Kvinnornas människoliknande utseende är i sig inget bevis på att de är människor.
Skenet bedrar.

De övriga 5 miljonerna som saknar just denna ärftliga belastning i att begåvningen bara kan mätas
i termer av utseende, har andra fel och brister som gör även dem olämpliga som politiska ledare.

Sten Broman hade passat perfekt som statsminister, men av nu levande personer kan jag bara
ange mig själv som den mest lämpade med mitt kvinnohat som främsta merit.
Senast redigerad av JanFyhrholdt 2026-09-18 kl. 12:14.
Citera
2026-09-18, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Har ni reflekterat över att 6 av 9 partiledare är kvinnor?

Statsministern blir nu kvinna och det är enbart en man bland partiledarna på vänstersidan. Han är dock lika toxisk som kvinnorna och med hästsvans så vi kan inte claim:a honom som man hundraprocentigt. Dessutom utgör han endast en av två halvor i det ruttna gröna äpplet som är Miljöpartiet. Sen är det väl det otvättade håret som frontar partiet mest ändå?

Hur kommer det gå när nu kvinnorna ska ta över rodret helt och hållet? Kommer de förstöra landet så mycket mer eller får vi en positiv överaskning?
Det är superbra heja tjejer ni är bäst!!! Ni är vackra att se på med !!!
Citera
2026-09-18, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Tror mer på krig om stridspittarna finns på båda sidor.
Kvinnliga ledare kan antagligen lugna ner tillvaron något i alla fall

Det är för mycket omotiverat öppet vapenskrammel i Sverige. För mycket MÖP
Man ska hålla vissa saker hemliga och inte berätta allt i våra dagstidningar
Ett försvar ska vara hemligt

Ganska tydligt att vår demokrati redan är infiltrerad genom en tyst krigsföring. Krig behöver inte innebära stridspittar, det är lättare att ta över ett land genom kultur, religion, politik, och befolkning.

Uppenbarligen så har fittorna vält in en massa muslimska/islamistiska medborgare, helt utan att inse vad som händer, de till och med uppmuntrar till och försvarar det.

Total katastrof. Snart kommer någon av dem svara på min kommentar och komma till undsättning, varför de gör det vet de inte ens själva. ”Stå upp mot rasismen” heter det tror jag, medan länderna vi importerar från håller på med slaveri, könsstympning, kvinnomisshandel och mycket annat otrevligt. Varför använda missiler när du kan ta över hela landet genom att sätta befolkningen i psykos.
Citera
2026-09-18, 12:49
Medlem
vi kommer få markant värre two tier lagar med drakoniska lösningar mot oskyldiga vita män och invandrare får frikort
Citera
2026-09-18, 12:49
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Oroa er inte. Vi lämnar tillbaka makten om ca tusen år när vi tycker att det har jämnat ut sig.
Kommer inte finnas något kvar av värde vid det laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in