Citat:
Aha ok då fattar jag.
Svenska 2mg är vita avlånga stavar och har stämpeln U94.
Dom är beska (som alprazolam) och faller sönder lätt i munnen. Om det finns 2mg depå vet jag inte men det har funnits 3mg så mycket vet jag.
Men oavsett, om dom kom utan originalförpackning hade jag varit skeptisk.
Det är ju det enda som gör att stavar är dyra.
Är dom utan förpackning så hade jag hellre köpt ett 1000-p blå i blister för samma peng.
Svenska 2mg är vita avlånga stavar och har stämpeln U94.
Dom är beska (som alprazolam) och faller sönder lätt i munnen. Om det finns 2mg depå vet jag inte men det har funnits 3mg så mycket vet jag.
Men oavsett, om dom kom utan originalförpackning hade jag varit skeptisk.
Det är ju det enda som gör att stavar är dyra.
Är dom utan förpackning så hade jag hellre köpt ett 1000-p blå i blister för samma peng.
Nu håller jag på att sluta med bens. Har käkat det i snart ett år med kanske ett litet uppehåll på en vecka.
Sista halvåret så käkade jag nästan enbart Xanax stavar och väldigt många tycker väldigt olika ang kvaliteten på dom. Vissa älskar dom och säger att dom är långt bättre än ksalol medans andra inte ens vill köpa stavar för dom tycker ksalolen är så mycket bättre.
Men helt personligt så tycker jag att dom skiljer sig lite från varandra men båda funkar utan tvekan.
När jag började spåra ur lite så käkade jag mellan 5-10st stavar om dagen, så trappade ned så jag har legat på en halv stav om dagen senaste två veckorna. Mår inte på topp men jag överlever och man börjar komma tillbaks från bens dimman en del. Man börjar komma ihåg mer, tänker mer klart, gör mindre idiot saker och mitt tal blir mycket bättre.
Nu har min läkare gått med på att ge mig en relativt schysst nedtrappnings schema. Ska stabiliseras på 30-50mg stesolid om dagen och sen påbörja nedtrappningen i öppenvården där planen är att ta bort 5mg i veckan tills jag blir nollad.
Det kan förlängas nån vecka eller två som högst tror jag. Ska ta vara på det här och verkligen sluta med bens. Det suger att vara beroende och speciellt bens.