Citat:
Ursprungligen postat av
Gravson
Aldrig att C går över till höger.
Det tror jag inte kommer hända.
Även om SD är ute ur bilden.
Nä, så är det nog. C är ett vänsterparti med högerpolitik. Hur nu det går ihop? Men det är dit Sveriges politik kommit. Identitetspolitik som trumfar praktiskt politik.
Tycker resultatet är befriande. Det säger mycket om vart Sverige är påväg. Demografin har ändrats och kommer så fortsatt göra. Kvinnor värnar inte nationalstaten. De som värnar nationalstaten beskylls för rasism. Vår nationellas identitet ska skambelägga tills den överges. Politiker fokuserar mer på manipulation av känslor än lösningar på problem. Allt löses genom att strö pengar på såren. De med bidrag skriker efter mer bidrag och de som jobbar ska beskattas tills det inte längre lönar sig.
130 år av demokrati som vi känner till det, går nu mot sitt slut. Låt så ske. Det Sverige jag värnat om finns inte längre kvar. Manipulation är för enkelt i dagens system. Vilket S har bevisat och belönats för. Vi får se. Men allt har sitt slut och jag tror vi ser början på Sveriges. När nationella känslor försvinner kommer vi snart slukas av ett dominant EU.