2026-09-16, 21:42
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttar
Sluta överdriva. Det kommer bli hur bra som helst det här!
Jag överdriver inte.

Det är sjukt att se andra länders reaktion på svenska valet. Folk undrar vad i helvete svenskarna (eller ja är ju mycket "svenskarna") håller på med.

Eftersom S enbart bryr sig om makt och skiter totalt i folket så kommer man ta in fler muslimer som valboskap så att de kan säkra upp en valvinst nästa val och sen för all framtid. De kommer inte ens behöva C, i slutändan inte ens MP och till slut inte V heller. Då kommer V kalla S för nazister och fascister i framtiden.

Sverige har gått från att vara på gränsen till en demokratur till att bli det fullt ut.
Senast redigerad av Tearsinrain 2026-09-16 kl. 21:44.
2026-09-16, 21:42
Medlem
Sqrbankens avatar
Stockholm uppsamling 3 Tidö satan, 6 kvar att räkna. Återstår att se om det också är en borgarbunt.
2026-09-16, 21:43
Medlem
Musikopps avatar
Ja nu är det äntligen helt klart. Uffe får lämna in sin avskedsansökan imorgon. Sen får cirkusen börja. V stärkta av sina framgångar lär inte backa från kraven på att ingå i en vänsterlutande regering. C är liberala och röstar normalt mot V i 7 av 10 frågor. Let’s go.
2026-09-16, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
De är redan ett ”alltmer islamistiskt parti”. För länge sen. De fick 8 % och t.o.m ökade efter alla skandaler med terroristsympatisörer som blev upptäckta. Förstå hur många som inte blivit upptäckta.

V:s. valvaka såg ut som ett arabiskt eller somaliskt bröllop.

Det är antagligen fortfarande bara början.
Det kommer bli allt mer tydligt även för kulturvänstern, sent omsider såklart.

Det är först nu islamisterna får blodad tand.
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fsker
För att de som räknar rösterna försöker underkänna högerröster till varje pris?
Varför är du då framför datorn och inte där som vittne eller rösträknare?
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Nu går Tidö-Sverige under men det blir en borgerlig budget och en regering med S eller med M. Eller extraval.

Jag tror inte KD är intresserade av att regera med S och jag tror inte V kommer att acceptera en regering där de står utanför utom möjligen för att undvika en borgerlig fyrklöverregering villkorslöst stödd av SD.
2026-09-16, 21:46
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxwell-
Genuint, är ni som röstade på den rabiata gaphalsen Allard och autistiska Kasselstrand (som inte ens är folkboförd i Sverige) stolta?

Det var Allard eller soffan för mig.

SD körde över sina kärnväljare när de gav 200 000 babbar medborgarskap.

De sålde sig alldeles för billigt.
Medlem
sonicguides avatar
13 distrikt kvar. GALKUVS....
7 av dem är:
Göteborg
Arvika
Linköping
Uppsala
Vellinge(M-fäste)
Stockholm 6

V har tagit tag i pinnen vi får se om M har farten att gå om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjabas
Det fetade 100%
Och det är så jävla stjärnpsykopatiskt dumt, som bara korkade inavlade broilerpolitiker utan någon som helst verklighetsförankring kan ha kommit på i sin ekokammare.
Ytterst ytterst uppenbart ointelligent.

Men vi har de kuk-politiker vi förtjänar, så.
Faktiskt. Det är sådant som gör att jag inte orkar engagera mig i ett parti igen. Alla totalt blåsta Annie Lööf-typer (kronprinsessa, dotter till lokal partipamp) som läste något kvasi-intellektuellt resonemang om människans natur på ideologiskt hjärntvättarkollo i tonåren och som helt okritiskt klamrar sig fast vid dessa helt störda idéer långt in i vuxenlivet och tar dem med sig in i den riktiga politiken som har konsekvenser för människor i verkligheten.
2026-09-16, 21:47
Medlem
SÅÅÅÅJAAAA!!! Nya eran är här. Lär nog aldrig bli högerregering i Sverige igen. Mycket uppskattat. Kul att Tidö med Jimmy i spetsen importerade 200k babbar till landet och indirekt förändrade valet. Att vi vanliga Svenssons som slickar Jimmy i arslet är för blinda att se vad som händer kommer aldrig sluta att förvåna mig
2026-09-16, 21:48
Medlem
Kryckmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
13 distrikt kvar. GALKUVS....
7 av dem är:
Göteborg
Arvika
Linköping
Uppsala
Vellinge(M-fäste)
Stockholm 6

V har tagit tag i pinnen vi får se om M har farten att gå om.

Tror det blir svårt, M är några tusen röster kort för att plocka det sista V-mandatet.
2026-09-16, 21:48
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Nu går Tidö-Sverige under men det blir en borgerlig budget och en regering med S eller med M. Eller extraval.

Jag tror inte KD är intresserade av att regera med S och jag tror inte V kommer att acceptera en regering där de står utanför utom möjligen för att undvika en borgerlig fyrklöverregering villkorslöst stödd av SD.
Man får inte glömma bort att Busch älskar att stå i centrum. Blir det en tredje runda har hon kanske hunnit slicka såren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in