2026-09-15, 13:51
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
https://ibb.co/Kzm2mpSG

Benny och Tessan = sant!
Snart rask se upp, Benny kanske dräper han en vacker dag, sen levde Benny och Tessan lyckliga i alla sina dar ♥️
Man förstår verkligen att ett marsvin är hennes trygghet i livet när man vet vilken man hon är gift med.
Citera
2026-09-15, 15:11
Medlem
EranKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vilken råtta?

Rask eller Benny?
Carl Fredrik

https://ibb.co/CKzxV74X
Citera
2026-09-15, 15:36
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
https://ibb.co/Kzm2mpSG

Benny och Tessan = sant!
Snart rask se upp, Benny kanske dräper han en vacker dag, sen levde Benny och Tessan lyckliga i alla sina dar ♥️

Stackars förståndshandikappade Tessan har verkligen exakt samma min på varenda selfie hon tar. Ni vet den där minen där hon putar med munnen samtidigt som hon gör ett misslyckat försök att se intelligent och eftertänksam ut.

På någon bild ser man dessutom Baronen i bakgrunden, där han sneglar svartsjukt och kontrollerande mot sin frus mobil. Jag får känslan av att den osympatiska runkbögen övervakar inkorgen, så att det inte råkar vara för många araber som skriver till hans lättlurade och svagbegåvade fru. Jag som trodde paret Rask hade en "överenskommelse"...
Citera
2026-09-15, 15:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Är Familjen Rask Nazister? Trodde dem inte ar kapabla tlll aktiva val så man får väl applådera eländet.

Åker Benny in i Rasks hemmabyggda gaskammare?
Carl-Fredrik har sedan tonåren haft starka band till vit makt rörelsen i Sverige, han är så pass dedikerad att han tom tatuerat in nazistsymboler på kroppen för att på fest stolt kunna visa upp sitt hat.

Men det är ganska vanligt att folk som kommer från glesbygd inte är bättre utbildade än att beskylla andra för sina egna misslyckanden.

Ni fattar..
Citera
2026-09-15, 16:35
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Stackars förståndshandikappade Tessan har verkligen exakt samma min på varenda selfie hon tar. Ni vet den där minen där hon putar med munnen samtidigt som hon gör ett misslyckat försök att se intelligent och eftertänksam ut.

På någon bild ser man dessutom Baronen i bakgrunden, där han sneglar svartsjukt och kontrollerande mot sin frus mobil. Jag får känslan av att den osympatiska runkbögen övervakar inkorgen, så att det inte råkar vara för många araber som skriver till hans lättlurade och svagbegåvade fru. Jag som trodde paret Rask hade en "överenskommelse"...
100% att han håller koll på hennes dms jag har fått svar från rask från hennes konto förut innan jag blev blockad av dem.... och ja man märker när det är sd tessan som skriver eller om runkrask tagit över hahahaha
Citera
2026-09-15, 21:43
Medlem
Undra när debut-singel från ”rodent” kommer som han startade ihop med hans trummarkompis. Antar att det blir en storslagen promo tour med massa häftiga sleaze-fester, med massa groupies som vill tugga på baronens stjärtstrumpa!!
Citera
2026-09-16, 01:19
Medlem
Damien-s avatar
Nu är Baronen tillbaka med en True Crime-video. Den perversa byfånen såg väl att Ozempic-Anjo fick marginellt fler klick när fetröven försökte sig på True Crime, och då var det bara för Baronen att genast börja apa efter. För att komma på någonting själv vore ju närmast omöjligt för mongot i Trosa. Betydligt tryggare att härma den osympatiska grisen Anjo, samtidigt som Baronen fortsätter att outtröttligt slicka Jockiboi i arslet.
Citera
2026-09-16, 09:32
Medlem
Krakatoas avatar
Äntligen har Jockiboi gett Flygekorren klartecken och ett manus så han kunde göra en ny video igår. Då håller vi tummarna att även Baronen ger Axel lite nytt content att reagera på.
Citera
2026-09-16, 10:38
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Nu är Baronen tillbaka med en True Crime-video.

Snart flyger det, baby!
Citera
2026-09-16, 13:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Snart flyger det, baby!
15 timmar senare 3000 visningar.

Grattis Carl-Fredrik, du har nu skrapat ihop en halv falukorv till din familj.
Citera
2026-09-16, 14:47
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Snart flyger det, baby!

Baronen är helt slut, och har börjat skämmas för sina låga siffror. Innan skyllde den perversa byfånen på att det var sommar och ingen ser på Youtube då. Vad ska äcklet skylla på nu när det är husst och myyyysigt.
Citera
2026-09-16, 14:57
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Baronen är helt slut, och har börjat skämmas för sina låga siffror. Innan skyllde den perversa byfånen på att det var sommar och ingen ser på Youtube då. Vad ska äcklet skylla på nu när det är husst och myyyysigt.

Tror han hänvisar till mastodont-podden han mästrat över, med 4 medlemar. Den har varit så populär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in