2026-09-15, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Enligt en annan tråd är det 24e som det börjar i tingsrätten med den andra.

Avvakta ursäkterna till varför Sara inte kan närvara in court (dessa kommer, är det inte barnen så är det något annat), inte en chans att hon dyker upp och riskerar fängelse. Det börjar börja bli väldigt många stämningsansökningar nu så t om den tuffe Sara svettas och kanske måste fly utomlands.
Citera
2026-09-15, 22:03
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Avvakta ursäkterna till varför Sara inte kan närvara in court (dessa kommer, är det inte barnen så är det något annat), inte en chans att hon dyker upp och riskerar fängelse. Det börjar börja bli väldigt många stämningsansökningar nu så t om den tuffe Sara svettas och kanske måste fly utomlands.
Spela sjuk för hovrätten är nog en bra idé 😅 när hon nyligen yrar omkring på gator å torg.
Citera
2026-09-15, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Spela sjuk för hovrätten är nog en bra idé 😅 när hon nyligen yrar omkring på gator å torg.
.Jo, men det gällde att steppa upp med gammal skåpmat innan valet.
Citera
2026-09-15, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
.Jo, men det gällde att steppa upp med gammal skåpmat innan valet.

Jag är rädd att SD inte svarar när Sara telefonerar och vad skulle en sömndrucken Åkesson kunna göra för Sara? SD kommer skaka av sig Dumpen och klänga på sossarna är nog inte rätt väg framåt för Dumpen.

Stenhård uppvaktning av dom rödgröna skulle jag rekommendera Dumpens kommunikationsavdelning. Det är för i helvete barn vi pratar om!

Personligen hade jag sagt till en fjortis i min närhet att hens telefon hamnar i plurret om hen ens svarar Baloo 76 online och det kommer funka. Inte en chans att jag oavsett hur kåt jag varit hamnat mellan mormors väninnas lakan även om hon doftat kanelbulle.
Citera
2026-09-16, 02:39
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Var ärlig nu; du skulle kallat även 832 för byfåne o efterbliven m noll chans att lyckas få napp om du inte visste att han suttit inne för att det.
832 är bara beviset på att in har så fel när ni försvarar pedofilerna m att de inte skulle agera utan dumpen... finns många exempel på där ni skulle säga samma sak om ni inte visste vad som hänt. Gädda 300 är bara ett exempel. Pedofiler är återfallsförbrytare o de flesta gärningar de begår gör de ostraffat i det tysta.
Alla är inte skuldfria, det har vi inte sagt, nästan ingen är det, inte Sara och Patrik heller. Men det är inte okej att trycka upp kokain under deras näsor. Det är i principiellt lika det Dumpen gör, i många av fallen.

Dumpen vet inte om eller hur mycket gäddorna har jobbat med sitt beteende, kanske förstör Dumpen deras ansträngningar så de rasar tillbaka i sin osunda vana.
Citera
2026-09-16, 02:56
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det tror jag också. Jag övergav i alla fall SD för M efter 28 år, bland annat på grund av stödet till Dumpen.

Jävla idioter. Att fiska röster bland samhällets bottenskrap visade sig vara mindre lyckat, och nu kommer jag att skattas till döds på grund av det.
Ja de trodde de skulle kunna locka kvinnorna, i stället förlorade de mansgrisarna, de som vill kunna göra vad de just vill.
Citera
2026-09-16, 03:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
SD har skrivit under Dumpens barnfridsavtal. Pedofilerna är körda!!!
Och blir förmodligen inte i regeringen. Har Sara och Patrik skrivit under.
Citera
2026-09-16, 09:35
Avstängd
Vet någon vilken domstol hon ska upp i?
Citera
2026-09-16, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faluroedfaerg
Vet någon vilken domstol hon ska upp i?

Snarare vilka domstolar. BTW vilket mål tänker du på? Det är flera på gång i sötnosens liv. Jätteenkelt att kolla med Göteborgs tingsrätt vad som händer i Saras liv men har själv inte orkat kontakta dom än.

Sara är en offentlig person (A-kändis) och får nog ta lite men det kanske är för mycket nu. Hon har ett gott hjärta och vill rädda barn men hur det kan bli så jävla fel hela tiden övergår mitt för(stånd). Att ta fängelse för att rädda ungarna är faktiskt behjärtansvärt. Jag kommer skicka presenter till henne i cellen.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-09-16 kl. 10:47.
Citera
2026-09-16, 11:05
Avstängd
Citat:
Snarare vilka domstolar. BTW vilket mål tänker du på? Det är flera på gång i sötnosens liv. Jätteenkelt att kolla med Göteborgs tingsrätt vad som händer i Saras liv men har själv inte orkat kontakta dom än.

Sara är en offentlig person (A-kändis) och får nog ta lite men det kanske är för mycket nu. Hon har ett gott hjärta och vill rädda barn men hur det kan bli så jävla fel hela tiden övergår mitt för(stånd). Att ta fängelse för att rädda ungarna är faktiskt behjärtansvärt. Jag kommer skicka presenter till henne i cellen.

Men ungarna är väl AI-genererade så de klarar sig väl medan hon sitter av eventuella voltor?
Citera
2026-09-16, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faluroedfaerg
Men ungarna är väl AI-genererade så de klarar sig väl medan hon sitter av eventuella voltor?

Saras underhuggare får låna hennes baseballträ när hon sitter inne då det verkligen behövs eftersom det finns så fruktansvärt många överkåta fjortisar därute som suktar efter gubbe.

Ibland har våra vänner på Dumpen använt AI för att ta fram dessa defekta superfjortisar som drar igång runkgubbarna, kolla t ex pensionerade Petra 13 år på Dumpen och bedöm trovärdigheten själv. Intressen: Ponnys och tjocka gubbar.

Fängslande personlighet som driver den där bloggen men jag gillar henne.
Citera
2026-09-16, 13:01
Avslutad
Citat:
Saras underhuggare får låna hennes baseballträ när hon sitter inne då det verkligen behövs eftersom det finns så fruktansvärt många överkåta fjortisar därute som suktar efter gubbe.

Ibland har våra vänner på Dumpen använt AI för att ta fram dessa defekta superfjortisar som drar igång runkgubbarna, kolla t ex pensionerade Petra 13 år på Dumpen och bedöm trovärdigheten själv. Intressen: Ponnys och tjocka gubbar.

Fängslande personlighet som driver den där bloggen men jag gillar henne.

Idag eller den här veckan om febern gått över (hon käkar antibiotika) är det dags för ännu en runda cellgifter skriver hon på X.

Hon har sprutt i baken denna jäntan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in