Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Jag tror du ligger rätt där men nu då? Att MP skulle köpa annonser på Dumpen känns rätt långt borta. Behöver inte nödvändigtvis vara just det partiet men Dumpen har ju spammat samtliga partier med mejl och får noll respons, vad göra? Det står klart och tydligt på Dumpen.
Dumpen-Sara vrider på sig i bingen över detta och jag vill hjälpa henne.
Varför skulle dom? Det är ju så verklighetsfrånvänt allting. "Vi måste göra något för barnen", ja, men vi gör redan det, bättre än Dumpen dessutom. Så finns ingen som helst vettig anledning.
Ändra förtalslagen var det också ja. Det vore bra, för man kan inte ha en lag som är villkorad, den är lika inför alla och får/skall inte krocka med grundlagar eller EU. Super. Då kan vi utan minsta oro "publicera" dåliga dejter och ligg, med bild och adress, liten sammanfattning och ev varningar. Utan att det är förtal. Kanon! Ah, givetvis kan man söka på våran sida också, så vi får en lista på var dom lättfotade damerna bor. Himla smidigt. Undra om dom uppskattar det lika mycket sen
Sen vet jag inte om Sara, den andra tråden, tanter och annat löst folk varit under en sten i 30 år. Detta var ett problem redan när mIRC, ICQ, Aftonbladet chat, Lunarstorm och mycket annat var poppis. Så nej, det är inget nytt. Såtillvida man inte upptäckte internet igår.
"tar det aldrig slut"; nej lars-göran och anna-brittt, det gör ju inte det. Lär väl vara tiotusentals kvar med löpande inflöde. Swisha på ni. Dags att höja beloppet med, efter Hovrätten och Hallongrottan börjar det vara dyrt. Påtal om det, med tanke på hur dåligt val SD gjorde så passar det perfekt att betala Saras kostnader igen - fast dyrare nu.
Medan resten av Sverige i verkliga verkligheten har verkliga problem att ta tag i.