Vi vet ju hur noga Dumpen är med principer och Dr S Nilsson säger ju inte sällan att -
de som konfronteras, publiceras!
Jag känner mig riktigt stolt över Dumpen, som trots att det må vara obekvämt att hänga ut utslagna (i rullstol) så är saken överordnad, det handlar om att skydda barn från predatorer som #750.
Vad som förvånar mig var att Putte inte avslutade med att ”rulla hem nu”. Men Gipsy nämner ju ofta att Sara satt munkavel på Putte. Msn kan tänka sig att han har fått en inplastad lapp med fraser som är passande och inte sätter hjältarna i dålig dager.
Förresten, det kanske har avhandlats redan, men har ni hört Söndsgsintervun med Putte?
Putte går händelserna är förväg och är sådär gnälligt offensiv som bara göteborgska föredettingar kan vara. Det är riktigt roande, vilket även intervjuaren verkar tycka. Dessvärre får inte Putte rätt i sina förutsägelser, han hade inte fattat alls vad Söndagsintervjun går ut på och att i princip alla som är det minsta kända i Sverige skulle ge sin högra hand för att få vara med. Men inte Putte inte, han är alldeles för upptagen med själv för att känna till nåt annat än happy-hour-tiderna på lokala syltan.
Mycket nöje!
https://www.sverigesradio.se/avsnitt/patrik-sjoberg-med-hatet-som-drivkraft