Igår, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ja, jag brukar ha kommentarer på hemsidan och facebook som ett mått. Väldigt lugnt i #750, kommer fler över tid ja - men redan nu är det jämförelsevis 1 kommentar på facebook kontra 10-20tal i "normalfallet", väldigt lugnt på hemsidan med. Samt, det är inte elaka saker som det brukar vara.

Nej, jag tror Dumpen sköt sig i foten med denna. Visar mer än väl att publicera oavsett vad, väger tyngre än något annat. Frågan är hur många som får upp ögonen i samband med detta.

Ja det är ovanligt tyst bland sektmedlemmarna efter uthängning #750 för annars brukar det vara ett jäkla kacklande bland tanterna. Undra vad som försiggick i knoppen på Sara innan hon tryckte på "ladda upp" på denna och hon som enligt uppgift skall vara så jävla intelligent. Dessutom så har fröken ett fullproppat stall med akademiker under sig men det är klart att ingen vågar säga något och det är ju en som bestämmer.
Citera
Igår, 09:48
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Nyckeln till framgång efter Dumpen är dumhet.
Man är för dum för att förstå vad man har gjort.
Hörde jag ett glastak som rämnade?
Citera
Igår, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
De vuxna som vill ha sex med barn är sjuka människor, oftast syns det inte hur sjuka i hjärnan de är. Man ser det inte på utsidan.

Sedan kommer då en sjuk person som är helt sjuk i hjärnan och kan tänka sig ha sex med barn, men som även råkar vara ganska sjuk i kroppen med. Man ser på utsidan hur sjuk jäveln är.

Vad finns att bli upprörd över? Klart att man ska sätta dit alla som är sjuka i hjärnan och vill ha sex med barn, just för att vi vill inte ha ett samhälle där barnen ska vara sexleksaker till sjuka vuxna människor.
Det kan man fråga sig, jag tycker precis som du att det är osmakligt. Men jag tror du ska veta de flesta i din närhet förmodligen kan tänka sig att ha sex med just barn och med stor sannolikhet vill din pappa sätta på 14-åringar under ”rätt” förutsättningar. Det låter på dig som att du inte är medveten om att den populäraste porrkategorin kallas ”teens”. Detta kan vara bra att veta i korståget på rullstolsbundna, utslagna och nerpissade alkoholiserade ras till människor.

Om det inte är så noga vilka som hängs ut, kan man räkna ut med anus att de som älskar den idén är fullblodspedofilerna själva.
Citera
Igår, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja det är ovanligt tyst bland sektmedlemmarna efter uthängning #750 för annars brukar det vara ett jäkla kacklande bland tanterna. Undra vad som försiggick i knoppen på Sara innan hon tryckte på "ladda upp" på denna och hon som enligt uppgift skall vara så jävla intelligent. Dessutom så har fröken ett fullproppat stall med akademiker under sig men det är klart att ingen vågar säga något och det är ju en som bestämmer.

Jag har noterat att aktiviteten bland tillskyndarna har avtagit kraftigt sen förtalsmålet och ärendet i EU-domstolen. Några klassiker bland dem saknas helt och hållet numera. Eftertankens kranka blekhet?
Citera
Igår, 10:38
Medlem
Vi vet ju hur noga Dumpen är med principer och Dr S Nilsson säger ju inte sällan att -
de som konfronteras, publiceras!

Jag känner mig riktigt stolt över Dumpen, som trots att det må vara obekvämt att hänga ut utslagna (i rullstol) så är saken överordnad, det handlar om att skydda barn från predatorer som #750.

Vad som förvånar mig var att Putte inte avslutade med att ”rulla hem nu”. Men Gipsy nämner ju ofta att Sara satt munkavel på Putte. Msn kan tänka sig att han har fått en inplastad lapp med fraser som är passande och inte sätter hjältarna i dålig dager.

Förresten, det kanske har avhandlats redan, men har ni hört Söndsgsintervun med Putte?

Putte går händelserna är förväg och är sådär gnälligt offensiv som bara göteborgska föredettingar kan vara. Det är riktigt roande, vilket även intervjuaren verkar tycka. Dessvärre får inte Putte rätt i sina förutsägelser, han hade inte fattat alls vad Söndagsintervjun går ut på och att i princip alla som är det minsta kända i Sverige skulle ge sin högra hand för att få vara med. Men inte Putte inte, han är alldeles för upptagen med själv för att känna till nåt annat än happy-hour-tiderna på lokala syltan.

Mycket nöje!

https://www.sverigesradio.se/avsnitt/patrik-sjoberg-med-hatet-som-drivkraft
Citera
Igår, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag har noterat att aktiviteten bland tillskyndarna har avtagit kraftigt sen förtalsmålet och ärendet i EU-domstolen. Några klassiker bland dem saknas helt och hållet numera. Eftertankens kranka blekhet?

Det är klart att Sara är underbar och har ett gott hjärta så jag kanske inte är opartisk men fan det går inte att försvara showen längre och t om dom frälsta börjar inse det. Tidigare kunde man titta åt andra hållet och skratta när Sara hängde ut nerpissade gubbar som fittmagneter för svenska fjortisar men det har gått för långt nu och det är extremt få som idag tror på dessa bisarra scenarion på Dumpen, i början var det många öppna munnar "Å fan är det så här det ser ut i Sverige" och Saras snack köptes rakt av.

Jag är dock beredd att förlåta Sara och så sopar vi in det under mattan så blir det bra men var lite försiktig med vilka du hänger ut om du skall in i finrummet, annars är det skitsamma.
Citera
Igår, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är klart att Sara är underbar och har ett gott hjärta så jag kanske inte är opartisk men fan det går inte att försvara showen längre och t om dom frälsta börjar inse det. Tidigare kunde man titta åt andra hållet och skratta när Sara hängde ut nerpissade gubbar som fittmagneter för svenska fjortisar men det har gått för långt nu och det är extremt få som idag tror på dessa bisarra scenarion på Dumpen, i början var det många öppna munnar "Å fan är det så här det ser ut i Sverige" och Saras snack köptes rakt av.

Jag är dock beredd att förlåta Sara och så sopar vi in det under mattan så blir det bra men var lite försiktig med vilka du hänger ut om du skall in i finrummet, annars är det skitsamma.
Vad du är naiv! I samma stund kameran stängdes av reste sig #750 och kunde fortsätta sin jakt på barn. Dumpen vill ju inte sparka på nån som ligger och valde därför att inte redogöra för detta lurendrejeri!
Citera
Igår, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Vi vet ju hur noga Dumpen är med principer och Dr S Nilsson säger ju inte sällan att -

Jag känner mig riktigt stolt över Dumpen, som trots att det må vara obekvämt att hänga ut utslagna (i rullstol) så är saken överordnad, det handlar om att skydda barn från predatorer som #750.

Vad som förvånar mig var att Putte inte avslutade med att ”rulla hem nu”. Men Gipsy nämner ju ofta att Sara satt munkavel på Putte. Msn kan tänka sig att han har fått en inplastad lapp med fraser som är passande och inte sätter hjältarna i dålig dager.

Förresten, det kanske har avhandlats redan, men har ni hört Söndsgsintervun med Putte?

Putte går händelserna är förväg och är sådär gnälligt offensiv som bara göteborgska föredettingar kan vara. Det är riktigt roande, vilket även intervjuaren verkar tycka. Dessvärre får inte Putte rätt i sina förutsägelser, han hade inte fattat alls vad Söndagsintervjun går ut på och att i princip alla som är det minsta kända i Sverige skulle ge sin högra hand för att få vara med. Men inte Putte inte, han är alldeles för upptagen med själv för att känna till nåt annat än happy-hour-tiderna på lokala syltan.

Mycket nöje!

Jag har lyssnat och det är inget nytt under solen. Svensk media går inte att lita på och barn saknar skydd och rättigheter i Sverige. Har vi hört det förut? Dessutom är det inte första gången han duckar på frågan "vad är syftet med uthängningar" , genom att ta hjälp av olika varianter på
fokusförflyttningar. Jag har aldrig förstått varför han utnyttjade Viljo som tränare i 24 år trots avsaknad av tillit och begripligt hat. Han slutade med höjdhopp samma år som Viljo dog.
Sorry, han är faktiskt mer än lovligt korkad , vilket han bekräftar i den ena intervjun efter den anda.
Citera
Igår, 12:23
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
den populäraste porrkategorin kallas ”teens”.
Var fick du det ifrån? https://www.expressen.se/nyheter/varlden/lista-sa-porrsurfade-svenskarna-detta-ar/
Citera
Igår, 13:01
Medlem
Citat:

Mycket nöje!

Sara har satt munkavle på Putte då det inte alltid blir så bra när han öppnar käften utan det ärr därför han endast får flumma i bakgrunden när Sara käftar med media mm. I början så frågade Putte ofta gubbarna varför dom inte försöker med nån i sin egen ålder och det kommer ifrån nån som inte direkt är känd för att dra hem ragget Berit 63 från Götajucket som sagt. Har man en sambo som är 40 år yngre och dessutom yngre än sin egen dotter så blir det inte bra, Sara har hajat det.

Glömmer aldrig när Putte frågade en uppenbart påverkad gädda om han klarar pissprov och det fick sötnosen Sara att se rött "Heta Bengt".

Du har helt rätt i att det finns lokala syltor i närheten av Patriks lya och det brukar sitta en del sköna karaktärer där när det är happy hour så inte omöjligt att Putte ramlar in där när han fått sin veckopeng av bossen Sara. Det går även bra med alkoholfria fester enligt ryktet.
Citera
Igår, 13:31
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=V5cte6BcERo.

Äntligen ngn som vågar tala om det från polisen. Hur sjukt många gånger har jag försökt säga detta här i gäddtråden.
Senast redigerad av medea1 Igår kl. 13:34.
Citera
Igår, 14:04
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
De vuxna som vill ha sex med barn är sjuka människor, oftast syns det inte hur sjuka i hjärnan de är. Man ser det inte på utsidan.

Sedan kommer då en sjuk person som är helt sjuk i hjärnan och kan tänka sig ha sex med barn, men som även råkar vara ganska sjuk i kroppen med. Man ser på utsidan hur sjuk jäveln är.

Vad finns att bli upprörd över? Klart att man ska sätta dit alla som är sjuka i hjärnan och vill ha sex med barn, just för att vi vill inte ha ett samhälle där barnen ska vara sexleksaker till sjuka vuxna människor.
Den omfattande porren signalerar vilket samhälle vi vill ha, och skriv nu inte att det är ett fåtal som tittar på porr. I ett översexualiserat samhälle där kommer det att spreta åt olika håll och perversiteter, och några av dessa kommer att vara olämpliga. Den gamla sexmoralen vill vi inte ha, men jag tror den kan ha haft en del gått med sig, som att sexdrift inte premieras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in