Citat:
Ursprungligen postat av
Nyreggadjude
Först klagar du på att jag inte har någon förklaring att komma med, sedan visar det sig att du sett just dessa men inte är intresserad av dem. Alla väntar med spänning påstår du, samtidigt som du alltså säger att du saknar intresse för ämnena ifråga.
Dessutom menar du att man har en grandios självbild om man gör det du ber om, vilket kan kräva lite utrymme eftersom det handlar om stora ämnen. Nationalister förstår dock endast och behöver korta meddelanden som "Vad som helst kan hända när som helst" så att det saknas intresse för ämnena är väl inget att förvånas över.
Som synes är du en av alla dessa undermänniskor som söker sig till rörelsen.
Jag säger att jag inte tänker backa längre bak i historien än vad jag bevittnat under dom gånger jag hoppat in här senaste åren dvs du har bara gnällt utan att tillföra något i två års tid och således finns det inget intresse i att backa ännu längre för att kolla på mer tröttsamt gnäll från dig.
Istället vore det intressant att höra dig argumentera mot andra och se hur det går.
Nej nationella förstår inte enbart korta meddelanden, podden kanske inte riktar sig till dig (eller den) som vill grotta ner sig på molekylär nivå i saker.
Men ändå sitter du där och lyssnar slaviskt varje vecka..
Ganska sjukligt beteende från någon som har så mycket negativt att säga kan jag tycka 🤷🏼♂️