2026-09-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn

Jag brukade ha politiska diskussioner för många år sedan med en invandrare från Iran som flytt på grund av islam. Han jobbade som "eldsjäl i orten" som Allard hade kallat det för. Han hade med den tjänsten mycket god insyn iallafall. Enligt honom finns det extremt många muslimer i landet som utåt sett framstår som goda och fredliga, men som egentligen är terrorister. Han menar att de kommer att visa sin verkliga sida när de känner att de har fått ett övertag.

Detta gäller ju även sekulära iranier, eftersom de i egenskap av utomeuropeiska svartskallar är en annan, främmande och konkurrerande grupp i förhållande till svenskar. Svartskallar och svenskar är olika grupper med olika intressen.

Alla svartskallar har som organismer alltid ett egenintresse som står i strid med det svenska kollektivets intressen.
Citera
2026-09-16, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisHarald
Även kvinnorna? och pizzabagaren som gör så jävla god pizza?
Är det inte skönt att ha folk men naturligt lägre IQ runt om sig så man kan känna sig som en riktig master race?

Ja, alla måste bort. Naturligtvis.

Om kvinnor finns kvar så kommer ju de blanda sig med svenska män och föda halv-svartskallebarn som pga svartskallegenerna kommer vara nästan lika problematiska som importerade svartskallar.

Ingenting av det här är särskilt komplicerat.
Citera
2026-09-16, 09:57
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Aa vi får vara glada om vi åtminstone gör bästa valet någonsin nu…hoppas 0,32% iaf. Trodde ändå mer när man förstod att nyans var väck så att det fanns 1,6% att ta av.
0,5 % måste Alternativ för Sverige få för att jag ska tycka att det känns någorlunda okej.

En stor besvikelse är det också att de inte ser ut att ta något kommunalt mandat alls.
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Men folket valde icke-nationalistiska, icke-konservativa, obildade, jobbige, populistiske, kontrollerade oppositionen och ”fd” kommunisten Allard som inte kan stava till historia eller geopolitik och tycker exakt som SD i alla frågor med skillnaden att han skriker ut de.
Patetiskt.
Håller med. Det är patetiskt.
Citera
2026-09-16, 10:23
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
0,5 % måste Alternativ för Sverige få för att jag ska tycka att det känns någorlunda okej.

En stor besvikelse är det också att de inte ser ut att ta något kommunalt mandat alls.

Håller med. Det är patetiskt.

Eventuellt tar AFS mandat i Katrineholm. Partiets största konkurrent där är det nya lokalpartiet Katrineholm Framåt. Ett av dessa partier kommer att ta ett mandat skulle jag tro.
Citera
2026-09-16, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Detta gäller ju även sekulära iranier, eftersom de i egenskap av utomeuropeiska svartskallar är en annan, främmande och konkurrerande grupp i förhållande till svenskar. Svartskallar och svenskar är olika grupper med olika intressen.

Alla svartskallar har som organismer alltid ett egenintresse som står i strid med det svenska kollektivets intressen.

Håller med
Citera
2026-09-16, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Eventuellt tar AFS mandat i Katrineholm. Partiets största konkurrent där är det nya lokalpartiet Katrineholm Framåt. Ett av dessa partier kommer att ta ett mandat skulle jag tro.
Övriga partier har 2,7%, så inget av partierna kommer in i kommunfullmäktige.
Citera
2026-09-16, 11:47
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segelmannen2
Övriga partier har 2,7%, så inget av partierna kommer in i kommunfullmäktige.

Det behövs 2% för att ta mandat, så det återstår att se.
Citera
2026-09-16, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Är det verkligen så många svenskar? Valresultatet visar något annat.

Att ha en restriktiv invandring vill de flesta just nu. Att däremot kasta ut massa folk, annat än kriminella efter avtjänat straff, vill nästan ingen.

En kraftig befolkningsminskning skulle påverka välståndet i landet väldigt negativt och massa småföretag skulle gå i konkurs. Butiker, restauranger, frisörer etc. etc. etc. Bostadspriserna skulle också sjunka kraftigt.

Nej, väldigt få Svenssons skulle få det bättre med AfS-politik.

Det fetade vore väl bra i så fall?
Citera
2026-09-16, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Ja det snacket stämmer. AfS är Gustav Kasselstrands enmansprojekt som han tar ut en rejäl månadslön från donationer och medlemsavgifter.

Med tanke på valkampanjen har han gjort sig väl förtjänt av en lön, framför allt i egenskap av folkbildare.
Citera
2026-09-16, 12:52
Medlem
Lumbagos avatar
Kasselstrand medverkar i ett nyhetsinslag hos P4 Skaraborg:
Citat:
Alternativ för Sverige större än Liberalerna i skolvalet
https://www.sverigesradio.se/artikel/alternativ-for-sverige-storre-an-liberalerna-i-skolvalet

På plattformen X ger Gustav en längre kommentar:
Citat:
Många uppmärksammar nu att Alternativ för Sverige blev större än Liberalerna i skolvalet. Nyligen intervjuades jag av P4 Skaraborg om det.

Det är visserligen glädjande. Men, det är viktigt att förstå att vårt verkliga stöd i skolvalet är mycket högre – det sker nämligen ett utbrett valfusk på olika sätt.

För det första förbjuds vi att lämna in våra valsedlar på de allra flesta skolor. Även elever som hämtat valsedlar på torgmöten och kommit med det till skolröstningen, har fått valsedlarna beslagtagna. Därmed följer skolvalen inte de regler som gäller för de allmänna valen, där ett parti alltid kan lämna in valsedlar.

Än värre är dock att många skolor inte godkänner att man röstar på Alternativ för Sverige eller andra partier utanför riksdagen, ens med en handskriven valsedel.

De rösterna räknas som ogiltiga.

Ta Timrå Gymnasium som exempel. Över 300 röstande. "Övriga partier" har 0 %. Däremot 16 % ogiltiga röster!

Vem som helst begriper att detta kommer att ge oss ett alldeles för lågt valresultat i skolvalet. Nu bryr jag mig inte så mycket om det, för jag vet vilket enormt stöd vi har på skolorna – det är bara titta på hur många elever som flockats på våra torgmöten i stad efter stad.

Men jag tänker inte kommunicera det officiella skolvalsresultatet som en framgång, eftersom det skulle legitimera det valfusk som sker från skolorna och dessutom förminska det stöd som vi faktiskt har.
https://x.com/gustavkassel/status/2100162803482918925
Citera
2026-09-16, 12:55
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Med tanke på valkampanjen har han gjort sig väl förtjänt av en lön, framför allt i egenskap av folkbildare.

Ja, han fick väl en rejäl slant av Ambassadören Hojatollah "the fag" Faghani ochså för att han så
snällt särade på skinkorna vid sitt besök på ambassaden ?
Citera
2026-09-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Ja, han fick väl en rejäl slant av Ambassadören Hojatollah "the fag" Faghani ochså för att han så
snällt särade på skinkorna vid sitt besök på ambassaden ?

Jag ser inga tecken på att han, i bjärt kontrast till vad man kan ana beträffande en del andra politiker, är köpt av främmande makt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in