2026-09-15, 21:29
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du förstår inte hur det går till i tidningsvärlden.
Det är säkert en översättning från Engelsk skvallerpress i flera led.
Som DV publicerade. Eller tror du Måns överlämnat parets äktenskapsförord till media???
Den engelska skvallerpressen är dessutom värst i Europa om inte i hela världen på att dra till, ljuga och förtala.

Du kan inte sminka över den grisen hur du än försöker. Media har alltid lyckats få fram uppgifter i alla tider och vem bryr sig om hur det gått till.
Citera
2026-09-15, 21:34
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Ska de såga itu huset på mitten? Tror du verkligen att hon har råd med resten av huset överhuvudtaget?

Hur var det nu? Det är värt 18 miljoner. Så 9 miljoner blir hälften. Tror du verkligen att hon kan betala resten, de 5,8 miljonerna? När hon inte ens har råd med ett hotell eller en hyrbil i Staffanstorp?

Hur ska hon överhuvudtaget klara de löpande kostnaderna? När MZ fortsätter att betala ALLA räkningar? När hon redan måste tigga om hjälp på Instagram för att reparera poolen?

Har du vaknat nu med. Var har jag någonsin påstått att hon skulle ha råd att köpa ut honom? Jag har har sagt att hon har rätt till halva huset! Din dumme fan.
Citera
2026-09-15, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Du kan inte sminka över den grisen hur du än försöker. Media har alltid lyckats få fram uppgifter i alla tider och vem bryr sig om hur det gått till.
Engelsk skvallerpress får ständigt betala oerhörda summor i förtal.
Men det lönar sig ändå för de säljer som smör i solsken.
Folk köper och slickar i sig vilket skit som helst.
Huvudsaken att det är riktigt smaskigt förtal så att de kan känna sig moraliskt överlägsna
de kända personer som är framgångsrika och begåvade.
Kort sagt har allt, de saknar själv i sin torftiga tillvaro.

Varför tror du skvaller trådar existerar?
Citera
2026-09-15, 21:40
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Huvudsaken att det är riktigt smaskigt förtal så att de kan känna sig moraliskt överlägsna

Vad har ens engelsk skvallerpress med det jag skrev att göra? Varför kommenterar du så här? Det är precis som det brukar med dina kommentar, du försöker flytta fokus till något helt annat men det funkar inte.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-15 kl. 21:43.
Citera
2026-09-15, 21:42
Medlem
Citat:
Har du vaknat nu med. Var har jag någonsin påstått att hon skulle ha råd att köpa ut honom? Jag har har sagt att hon har rätt till halva huset! Din dumme fan.

Och hur kommer situationen kring huset att lösas? Vad har du för förslag? Vad tror du – kommer den före detta tvättaren av fotbollströjor att skänka en stor summa pengar för att köpa hela eller delar av huset? Allt i kärlekens namn...
Citera
2026-09-15, 21:44
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Och hur kommer situationen kring huset att lösas? Vad har du för förslag? Vad tror du – kommer den före detta tvättaren av fotbollströjor att skänka en stor summa pengar för att köpa hela eller delar av huset? Allt i kärlekens namn...

Hur fan ska jag veta det din dumme fan!
Citera
Medlem
Citat:

Nu ljuger du, det är ovanligt att någon ens anmäler pressen för förtal. Skvallertrådar existerar för att, till exempel, du matar dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Helt sanningsenligt - tänker du dig på riktigt en situation där en mingelfotograf, ute på uppdrag från sin beställare, fotar kanske 100-200 (mer eller mindre kända) personer när han plötsligt får syn på den omdebatterade MZ (med ev ny tjej!). Men istället för att ta upp kameran så bestämmer sig fotografen för att det inte är värt det - honom skippar jag, "honom bryr jag mig inte om"?
Det är alltså inte MZ som eventuellt känner sig lite "skygg" efter den här tiden, utan det handlar om fotografens ointresse?

Och det är förstås även därför AB lägger "Stora överraskningen på Carolas fest - Måns Zelmerlöw" bakom en betalvägg?
Inte för att de inser att tjäna pengar på folks nyfikenhet, utan för att ingen mingelfotograf brytt sig?
Där är ett mingelfoto på MZ klädd i tredelad kostym tillsammans med en dam utlagd i tråden.
Från Carolas kalas.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-15 kl. 22:00.
Citera
2026-09-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Nu ljuger du, det är ovanligt att någon ens anmäler pressen för förtal. Skvallertrådar existerar för att, till exempel, du matar dem.
Du får googla och kolla upp det.
Senast var det Elton John och Prins Harry som hade en förtalsrättegång med någon tidning.
Som de förvisso förlorade. Men det är vanligare att tidningar förlorar.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-15 kl. 22:25.
Citera
2026-09-15, 21:49
Medlem
Citat:
Hur fan ska jag veta det din dumme fan!

Det skulle vara förvånande om du visste något... om någonting.....
Citera
2026-09-15, 21:49
Medlem
Citat:
Även om hon har rätt till HALVA huset, har hon väl ändå inte pengar att köpa den andra halvan till ett värde av 9! miljoner från MZ? Kan du inte räkna? Vem är din dumme fan här?

Faktum är att hon inte kommer att ha råd med huset. Men kanske låter den nya ägaren henne bo i trädgårdshuset som underhyresgäst till ett spottpris...
Citera
2026-09-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ja, han äger det på pappret men vid en skilsmässa så delas den lika, förstår du inte heller vad ett äktenskapsförord innebär? Expressen har tagit del av äktenskapsförordet och jag lite 100 gånger mer på dem än på dig som absolut inte har en aning om något och bara gissar.
Nej, jag gör nog inte det då jag inte visste att alla äktenskapsförord var likadana. Då kan man ju undra varför de behövs?
Expressen har tagit del av äktenskapsförordet ja, och med största sannolikhet har de fått det av CJ själv. Så jag förstår att du litar 100 gånger mer på det. De, liksom CJ, brukar ju skriva trovärdigt.

Säg mig varför de har äktenskapsförord om allt ändå ska delas lika? Hade det inte räckt med äktenskapsbalken?
Och berätta framför allt varför MZ nu är nöjd, och säger att de slutligen kommit överens. Är det för att han måste betala av i tid och evighet på hennes löviga ljusdekorationer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in