2026-09-14, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Exakt hur kommer "infiltrationen" ske rent konkret?😉

Du ståller för svåra frågor för detta forum. De internetkrigare du förväntar dig ska svara har inte tid nu, De är upptagna med ganska mycket gråtrunkande över en svunnen tid då althogern i Sverige fortfarande var relevanta.
2026-09-14, 20:34
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Jag hoppas att så är fallet och att V (nu med över 8%) kan vara med att göra ett tryggt Sverige för alla. Man får även hoppas att polarisering inte blir ett problem framöver utan att flera kan slutas upp kring den regering som eventuellt blir till.

Det verkar som att de stora vinnarna var MP, V, KD, L.
SD och S är de stora förlorarna.

Ja, och det är bra att SD har tappat. Inte för att de är rasister eller nåt sånt men hela deras rörelse går ut på att flirta till sig följare genom att kritisera invandring.
Utöver deras invandringspolitik är de ursla.
Och med Magda lär vi dessutom fortfarande ha en ganska restriktiv invandring.
Det stämmer inte att gränserna kommer öppnas upp igen och att Sverige kommer gå under.
2026-09-14, 20:36
Medlem
bildburgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Ok så när avslöjar de sin grand plan och inför sharialagar?

https://wlbc.se/

Den första shariadomstolen i Sverige grundades förra året.
2026-09-14, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Min lust att skaffa barn i Sverige har sjunkit rejält nu. Jag vill inte att min son/dotter ska behöva bli våldtagna och pissrånade av sina klasskamrater.

Bra, dina skitgener ska inte avlas.
2026-09-14, 20:37
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vänsterpartiets vice partiledare:

"Dom vill ha doms röster"

Ungefär som en 7-åring talar.

Snälla säg att det där inte är sant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Muaslimerna bidar sin tid, de röstar och förändrar Sverige, de infiltrerar och de har hur mycket tid som helst och de blir fler och fler varje år. Detta sker i hela Europa.
Fast inte i Polen, och snart inte i delar av Tyskland och flera andra länder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten
Klart han är lack när de förlorade valet pga röstboskapen i förorterna

Men han är rutinerad. Pinsamt att dra ballen i gruset på det viset. Han ska inte börja med att svamla om att nåt annat parti gjort en dålig insats när han själv och hans parti misslyckats. Sen starta pajkastning på det? Han får gå och klippa sig och skaffa ett nytt jobb.
2026-09-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Du ståller för svåra frågor för detta forum. De internetkrigare du förväntar dig ska svara har inte tid nu, De är upptagna med ganska mycket gråtrunkande över en svunnen tid då althogern i Sverige fortfarande var relevanta.

Haha ja precis. Det är för mycket att begära att man ska resonera utifrån verkligheten😉 Bistra tider för högerextremisterna.
2026-09-14, 20:39
Medlem
populopiduss avatar
Jag röstade på S.

Känns skönt att vara på vinnarsidan!
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Nej. Att minska blatteriet med 0.5 miljoner när det redan är ca 4 miljoner blattar i landet innebär att Kasselstrand vill minska blatteriet med ca 12%. En bra början, men det räcker inte.
AfS vill minska med 1-2 miljoner. Det säger Kasselstrand själv. Sen är det konstigt att du och Kasselstrand som tillhörde oppositionen i SD en gång i tiden inte verkar vara sams ens i denna fråga. Det finns alltså splittringar även inom utbrytningen från SD.

Vad tycker du om AFD? Är de kontrollerad opposition?
Medlem
Slut på tidelagssnusket! Härliga tider framöver!
2026-09-14, 20:43
Medlem
Vad är det med alla förrädare som vill känna sig som turister i sitt eget land? Vill ni se packet så kan ni åka ner dit de hör hemma och hälsa på.

Om jag vill se lejon åker jag på safari. Jag planterar inte dem på våra slätter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in