Citat:
Ursprungligen postat av
Kleiner
Men jag tyckte att M partiet var emot omdömeslös invandring? Det lätt i alla fall så i en av debatterna som jag lyssnade till.
Och med fångläger menar du att M partiet ville införa hårdare och längre fängselsstraff för kriminella? Som jag tycker är inhumant och kontraproduktivt.
Det kännes snarare som att politikerna använder människor och deras rädsla som marionettdockor.
Vad de säger idag är inte samma sak som de sa tidigare. Vi har fått in enormt mycket kvinnohatande män och det är ett problem för mig. Att stänga gränserna mer idag gör inte någon skillnad när det redan är ett stort mansöverskott i Sverige som kommer skada kvinnor och flickors rättigheter och trygghet på sikt.
Med fångläger syftade jag på Allards dumma försök att fiska röster genom att måla upp sin totalitära fantasi där han först ska använda brottslingar som slavarbetare. Vi har redan sysselsättning pä anstalterna.
Politiker är mest intresserade av att uppnå maktpositioner och göra egna förtjänster. Mycket av extremhögerns idéer handlar om att försöka tala till människors infantila känslor av att vilja utöva makt över andra människor.
Givetvis ska kriminella straffas och de bör straffas bättre än tidigare då man inte ansett att medborgarnas anmälningar är viktiga.