Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
HUMBUG hävdar ju att tjejen gång på gång på gång avvisat hans sexuella inviter och jag har massor av gånger bett HUmbug visa var i FUP det framgår att hon har gjort det.
Jag ber dig nu att göra det eftersom Humbug konsekvent låtit bli att göra det.
Då ber jag dig också i FUP visa var hon säger nej till att gå in på toaletten. Var i Fup framgår det att hon säger nej till att kläderna tas av? Visa var i FUP hon säger nej till något över huvud taget.
Visa var i FUP hon tydligt visar att hon inte vill följa med in på toaletten. Visa var i FUP det framgår att hon tydligt visar att hon inte vill att kläderna ska av. Visa vari Fup hon tydligt visar att hon inte är med på det som sker.
Och jag har även bett Humbug och nu ber jag dig att ge er tolkning till vad tjejen menar med att hon låter det ske? Kan det tolkas som att hon handlar på ett sätt som får killen att tro/uppleva att allt är OK?
Och återigen är det en våldtäkt att spruta någon så att det hamnar i ögat?
Jocke, nu ljuger du igen. Jag har flertalet gånger länkat både FUP och dom. Om du orkat läsa FUP så ser du att både BO och GM samstämmigt uppger att BO vid flertalet tillfälken avböjt att följa med GM hem för att ha sex. Hon har således inte samtyckt till sex.
Både BO och GM uppger även samstämmigt att GM tagit tag i BO och lett in henne i en trång korridor under förespeglingen att han ville prata mer ostört med henne. Vart i det menar du att det funnits ett samtycke till sex?
När han väl fått henne till ett trångt utrymne med begränsade flyktvägar (bild och planritning finns i FUP som du fått länkad flera gånger) börjar han tafsa på henne oxh puttar ib henne på toa och låser in henne. Att bli inlurad i en situation du inte vill vara i och att den ena parten klart och tydligt visar att han fullkomligt struntar i hennes (av honom uppfattat nej till sex) är en väldigt hotfull situation
Varför menar du att BO skickade ut ett rop på hjälp till flertalet personer om hon frivilligt samtyckt till sex?
Och ett citat från dig, inlägg #7772 säger väl egentligen allt om din syn på kvinnor och sex: "Tänk om det skulle komma fram att tjejen i Visbyfallet är känd för att vara lätt att få till det med och att hon haft sex på krogtoaletter med ett antal andra män tidigare?"
Varför skulle det ha betydelse alls? Eller menar du bara för att en person eventuellt gjort något frivilligt och samtyckt innan så är det fritt fram för alla och en var?