2026-08-29, 07:26
Medlem
Jag tror att det är det valet handlar om svenska kvinnor är missnöjd med att det kommit nästan 10000 fler kvinnor till Sverige än män eller snarare fler män har utvandrat och inte lika många har invandrat.

Om man ser det statistiskt så bottnad andelen män som hade en relation med 60.3% och ligger nu på 60.7 %. samtidigt har kvinnor planat ut på 62,5%.

Kvinnors politik är alltså att så få män som möjligt ska ha relationer. Även fast de inte är intresserade av män. Omkring 70% av kvinnor som är singlar dejtar inte och vill inte ha en relation med män.
Citera
2026-09-14, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Japp, så är det definitivt också. Jag har utländsk bakgrund, dock ej muslim/från Mellanöstern/Afrika. Har växt upp i ett utanförskapsområde med mycket MENA. Svenska kvinnor är INTE populära bland MENA-familjer & det är absolut ingen merit att ta hem en svensk kvinna då anses vara förbrukade & inte lämpliga som långsiktiga partners. Och ja, dessa män vill inte ses ute i offentligen med en svensk kvinna. Svenska kvinnor ses som tillfällig underhållning. När det gäller svarta så visar de sig mer än gärna med en svensk kvinna då det bland negrer är en stor merit att få barn med en vit kvinna, oavsett hur hon ser ut eller hur många hon har knullat med, så länge hon är vit.

Varför resonerar svarta på det sätt du beskriver?
Citera
2026-09-14, 17:43
Medlem
De tar väl kontakt med kvinnorna och bjuder på drinkar. De sitter inte i ett hörn som prinsessan på fjärten och väntar på att någon annan ska inleda konversation.
Citera
2026-09-14, 20:51
Medlem
ALLA?
Det gäller då inte mig. Men tack för att du vet bäst vad jag föredrar!
Puss på dig! Jag skulle dock aldrigvälja en som dig, på grund av ditt uttalande och tydligt inte förstår hur man får kvinnor att bli intresserad av dig. Sjukt avtändande!

Jo, jag är tillsammans med en svensk man sedan 10 år tillbaka (innan det i 20 år med en man, pappan till mina barn), BÅDA med ett skandinaviskt ursprung. Men det är klart, du vet ju bäst. Glömde det.
Behöver inte dina åsikter om det.

För övrigt har jag inte träffat någon "invandrare" som fångat mitt intresse, men det betyder 0 att det inte skulle kunna hända OM jag nu, mot förmodan skulle bli singel.

Jag är en så ytlig person utan väljer partners hur deras personligheter är, inte deras utseende.
Senast redigerad av Essem 2026-09-14 kl. 20:59.
Citera
2026-09-14, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Han vet det av erfarenhet , för att han själv inte lyckat träffa någon som klickar med honom. Det är lättare att skylla ifrån sig än att försöka förändra sin personlighet för att bli attraktiv för kvinnor.

Därför blir det bättre att skylla på andra, för att försöka framstå hur jävla mycket bättre han är än alla andra. Incelkulturen är stark!
Senast redigerad av Essem 2026-09-14 kl. 21:00.
Citera
2026-09-14, 22:23
Medlem
lakritcs avatar
De verkar ju iaf fortsätta att rösta för massinvandring och islam. Tja, det är en bra fråga.
Citera
2026-09-15, 06:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
De tar väl kontakt med kvinnorna och bjuder på drinkar. De sitter inte i ett hörn som prinsessan på fjärten och väntar på att någon annan ska inleda konversation.

Fast så har väl svensson gjort i alla tider, och menaiten bara tagit efter. Och det är naturligtvis förståeligt, för att hälla i kärringen några drinkar gör i regel att hon blir smidig och lätthanterlig. Nej, man ska ta seden dit man kommer.
Citera
2026-09-15, 07:04
Medlem
Dom är mer världsvana, dom kommer från den stora världen.
Fria utan plikter och moral

Hur mycke fel hade jag ? 😁

Jag kan tänka att man måste vara rätt självsäker om man flyttar till Bangladesh som vit svensk. Lite så omvänt.

Så det är väl inte invandrar bakgrunden igentligen utan något annat.

Och såklart att dom ser annorlunda ut , lite spännande.

nomader fria

Kvinnor älskar att resa och vara exotiska hehe eller jag vet inte 🤣
Senast redigerad av troligengud 2026-09-15 kl. 07:35.
Citera
2026-09-15, 15:20
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Det undrar jag också. Min känsla är att mörkare hudfärg är mer exotiskt. Invandrare har väl ett mer primitivt beteende också.

Idag när jag gick runt på stan i Stockholm hade varannan svenska kvinna ett mörkt/svart barn i barnvagnen.

Märkligt, vilka kvarter rör du dej i ? Jag bor på söder och ser mycket sällan mörka killar med
svenska tjejer.

Samt: Jag har stor umgängeskrets, både privat och på jobbet.
Ingen är tillsammans med en mörkhyad.
Orsaken är ju att dom är så få. 3-4 % av befolkningen.

Visst det finns "blandförhållanden" med nästan bara med andra skandinaver, balter, Engelsmän,
Amerikaner, Australiensare, spanien/ italien.
Mer exotiskt än så blir det inte.
Citera
2026-09-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Märkligt, vilka kvarter rör du dej i ? Jag bor på söder och ser mycket sällan mörka killar med
svenska tjejer.

Samt: Jag har stor umgängeskrets, både privat och på jobbet.
Ingen är tillsammans med en mörkhyad.
Orsaken är ju att dom är så få. 3-4 % av befolkningen.

Visst det finns "blandförhållanden" med nästan bara med andra skandinaver, balter, Engelsmän,
Amerikaner, Australiensare, spanien/ italien.
Mer exotiskt än så blir det inte.
Förorterna. I innerstaden är det nog som du skriver ganska ovanligt. Åker man till en slutstation på tunnelbanan är det väldigt illa.
Citera
2026-09-16, 12:12
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Förorterna. I innerstaden är det nog som du skriver ganska ovanligt. Åker man till en slutstation på tunnelbanan är det väldigt illa.

Nej det är inte så illa för det är omöjligt rent matematiskt.

Även om varje neger var gift med en vit svensk så skulle det ändå bara bli 4 % av befolkningen.
Fler är dom inte !
Citera
2026-09-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2

En kombination av porrskada som består av blondin + negerknul i kombination med självförakt där negern försöker avla bort sina gener.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in