2026-09-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Att få klä sig fritt är en del av svensk kultur. Att införa klädpoliser är inte det. Du är den som inte trivs med svensk kultur.

Så du menar alltså att du är ok med att folk går runt med nazistsymboler på gatorna för att Sverige har religionsfrihet? Jag tror inte att du skulle vara det. Eller är du ok med klädpoliser bara när det passar dig kanske?
Citera
2026-09-14, 14:05
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Så du menar alltså att du är ok med att folk går runt med nazistsymboler på gatorna för att Sverige har religionsfrihet? Jag tror inte att du skulle vara det. Eller är du ok med klädpoliser bara när det passar dig kanske?
De får gärna göra det för mig så att man tydligare ser vem som är nazze.
Citera
2026-09-14, 14:08
Medlem
Citat:

Och då kanske du inte skulle trivas, har du då tänkt flytta eller gäller det bara andra?
Citera
2026-09-14, 14:17
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Och då kanske du inte skulle trivas, har du då tänkt flytta eller gäller det bara andra?
Läste du inte vad jag just skrev?
Citera
2026-09-14, 14:20
Medlem
Citat:
Läste du inte vad jag just skrev?

Du skrev att du enklare såg vem som var nazist, menar du att jag ska försöka tolka vad du menar med det?

Menar du alltså att du skulle trivas om du såg personer med nazistsymboler gå omkring där du bor?
Citera
2026-09-14, 14:45
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Tyvärr kan jag som feminist inte stå på slöjans sida. Aldrig skall denna förtryckarsymbol hyllas. Kvinnor är fria i detta land och så ska dom förbli!
Du behöver inte hylla den.

Det räcker med att inte förbjuda den.
Citera
2026-09-14, 14:52
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Du skrev att du enklare såg vem som var nazist, menar du att jag ska försöka tolka vad du menar med det?

Menar du alltså att du skulle trivas om du såg personer med nazistsymboler gå omkring där du bor?
Är det svårtolkat?

Nej, jag skulle troligen inte trivas i ett område där många nazzar bor så jag skulle flytta.
Senast redigerad av aquaman1 2026-09-14 kl. 14:56.
Citera
2026-09-14, 14:55
Medlem
Citat:
Det är nazister som inte trivs med att bära hakkors, därför de inte gör det…

Varför trivs de inte med att bära hakkors i Sverige? Det ska ju vara tillåtet att bära vad man vill enligt dig?
Citera
2026-09-14, 14:57
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Varför trivs de inte med att bära hakkors i Sverige? Det ska ju vara tillåtet att bära vad man vill enligt dig?
För att folk hatar nazister? Är du helt dum i huvudet eller vad håller du på med?
Citera
2026-09-14, 14:58
Medlem
Citat:
Är det svårtolkat?

Nej, jag skulle troligen inte trivas i ett område där många nazzar bor så jag skulle flytta.

Ok, men du tycker fortfarande det är en bra idé att människor ska behöva flytta på sig hela tiden när man bor med andra människor som man inte håller med i deras sätt att leva?

Vore det inte bättre att människor som delar åsikter och värderingar bor tillsammans och separerade från andra?
Senast redigerad av Finporslinet 2026-09-14 kl. 15:00.
Citera
2026-09-14, 14:59
Medlem
Citat:
För att folk hatar nazister? Är du helt dum i huvudet eller vad håller du på med?

Då accepterar du alltså inte religionsfrihet. Varför säger du att du står för saker du egentligen inte står för? Blir ju väldigt olyckligt när du bara står för det när det passar dina åsikter. Det är hyckleri på en ganska hög nivå.
Citera
2026-09-14, 15:00
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

Ni vänsteridioter kan fortsätta skrika vargen kommer när den riktiga vargen dyker upp tar ingen er på allvar längre. Förresten visste du att Mein kampf är otroligt populär bok där muslimer är i majoritet? Vad tycker din lilla vänsterhjärna om det?
Senast redigerad av Mad monk 2026-09-14 kl. 15:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in