2026-09-13, 22:47
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Jaså, men berätta "sanningen" då...
"Ursäkt"? Har de procenten gått till afs? För de måste ju vara logiken om sd nu svikit sina väljare...

Vad tror du själv? Man bettede sig som idioter var ute o slogs o höll på.

Sa jag att de gick till AfS? Du påstår ju att SD aldrig backat i ett val nu har de tappat mer än vad AfS gjort i samtliga sina val tillsammans
Citera
2026-09-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vad tror du själv? Man bettede sig som idioter var ute o slogs o höll på.

Sa jag att de gick till AfS? Du påstår ju att SD aldrig backat i ett val nu har de tappat mer än vad AfS gjort i samtliga sina val tillsammans
Och det var ju sant? Detta är första valet de tappar. "Sa jag att de gick till AfS?" Hela argumentationen har ju varit att "sd svikit" medan ens personliga åsikt var att de va tvungen att förhålla sig till de andra riksdagspartierna. Alltså är det inte för att sd varit tvungna att kompromissa som gör om de torskar.
Citera
2026-09-13, 23:18
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Och det var ju sant? Detta är första valet de tappar. "Sa jag att de gick till AfS?" Hela argumentationen har ju varit att "sd svikit" medan ens personliga åsikt var att de va tvungen att förhålla sig till de andra riksdagspartierna. Alltså är det inte för att sd varit tvungna att kompromissa som gör om de torskar.

Klart de har tappat röster på det... hur många de har tappat pga folk är förbannad och hur många som gått och stödröstat för L eller återgått till M och KD...

Men får tacka för att du är trevlig att diskutera med

Jag hoppas såklart på tidö över de rödgröna... det är mindre skadliga för Sverige men fortfarande inte bra.
Senast redigerad av nousernameneeded 2026-09-13 kl. 23:20.
Citera
2026-09-13, 23:45
Medlem
När går planet tillbaka till Helsingfors?
Citera
2026-09-13, 23:52
Moderator
Siegfrids avatar
Hur gick det, lyckades ni få mer än en promille eller? Tomten i Örebro fick väl fler röster än ni?
Citera
2026-09-14, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Hur gick det, lyckades ni få mer än en promille eller? Tomten i Örebro fick väl fler röster än ni?

1,6% till övriga partier, AfS tog minst hälften av det. Stor framgång med andra ord!
Citera
2026-09-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
När går planet tillbaka till Helsingfors?

Han sitter I finlandsbåten nu med 9 000 bortkastade röster i väskan.
Citera
2026-09-14, 01:03
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn
1,6% till övriga partier, AfS tog minst hälften av det. Stor framgång med andra ord!

Då har knappast SD drabbats så mycket. AFS ungefär som förra valet.

Ja nu får AFS fanboys försörja Kasslern 4 år till medan han sitter i Finland och leker politiker.
Citera
2026-09-14, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag gissade tidigare här att AfS skulle få 0,35 %. Jag skulle vilja revidera ner det lite. Min nya gissning är 0,25 %.

Jag har gissat AfS får under 10 000 bortkastade röster. Vi får när alla bortkastade röster är sluträknat.
Citera
2026-09-14, 08:52
Medlem
zebra121s avatar
Är Kasselstrand besviken? Vad fick partiet?
Citera
2026-09-14, 09:01
Medlem
populopiduss avatar
Måste kännas oerhört bitter för Kasselstrand att inte lyckats ha fått partiet att lyfta överhuvudtaget, trots stora ansträngningar. Man måste ändå ge honom att han legat i denna gång, särskilt i sociala medier.

Med all säkerhet är det över nu för detta parti.
Citera
2026-09-14, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Måste kännas oerhört bitter för Kasselstrand att inte lyckats ha fått partiet att lyfta överhuvudtaget, trots stora ansträngningar. Man måste ändå ge honom att han legat i denna gång, särskilt i sociala medier.

Med all säkerhet är det över nu för detta parti.

Inte en chans att Kasslern lägger ner sitt parti. AFS är hans jobb och levebröd. Han har inget annat att försörja sig på förutom spökskrivande under fejksignatur i en nättidning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in